tvoja predvidevanja so bila to?na EGR ventil je ?ist zme?al ra?unalnik.Na cosmosu so nastavili ra?unalnik in vse deluje tko kot prej sam jaz bom tale ventil menjal pod nujno ker nebi dasemi zgodi ?e kaj podobnega.
Ventil sicer stane 300? sam ga nimajo na zalogi.lp
Imam podobne probleme. A je zdaj pri tebi ?e vedno ok, ko so resetirali ra?unalnik?
Meni se to dogaja ve?inoma, ko je avto mrzel, ko je segret pa tega ni opazit.
Zamenjaj med seboj balasta (ali pa ?arnici, ?e ti je la?je) in potem bo? videl, kam se in ?e se napaka preseli.
Lp M
sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.
?udno ta problem se pojavlja bolj pri faceliftani ?estki - pri originalni je to ve? ali manj OK razen, da v?asih amortizerji malo za?kripljejo.
Tip?ek v trgovini mi je razlagal, da v amortizer prihaja prepo?asi zrak, ?eprav mi to ni najbolj jasno kako funkcionirajo, ker naj bi bli na plin. Je pa res, da ko so ve? ?asa stisnjeni (zaprt prtlja?nik) bolj?e zadr?ijo.
Zamenjal sem amortizerje (niso original), ki dr?ijo prtlja?na vrata odprta . Imam 5 vratno M6. To su ?e drugi amortizerji, ki sem jih testiral in pri obojih se pojavlja te?ava, da mi ne zadr?ijo vrat ampak jih prav z silo potisnejo navzgor. Ko je prtlja?nik dlje ?asa zaprt, pa je prvi? ko odprem ok, drugi? pa spet ista pesem.
Amortizerji so po velikosti in mo?i popolnoma enaki originalu.
Tole je ?isto v redu - diesel ima vedno enako obratov v prostem teku al je ledeno mrzel ali pa je vro?.
A slu?ajno v prostem teku motor trese oziroma podrhtava? ?e je odgovor pozitiven je lahko problem tudi z visokotla?no pumpo.
Vzrok bi lahko bil tudi senzor pretoka zraka, ?e se ti to dogaja samo pri hladnem motorju. :ne vem:
Da bi bilo neko izjemno tresenje ne morem re?t. Bi kr rekel da normalno za hladen motor. ?e se bo ponavljalo v teh dneh bom obiskal servis in sporo?il kaj je bilo narobe.
To,da ti smrdi po dieslu v kabini smo ?e ugotovili,da je normalno,kajti vse mazde 6 diesel imajo vgrajen webasto,ki skrbi za to,da motor prej pride na delovno temperaturo.Hkrati pa segreje ?e notranjost kabine.
Smrad prihaja nekaterim bolj,drugim manj v kabino,ker ima webasto pod kabino izpust plinov,ki nastanejo pri
gretju webasta.Le-ta porabi nekaj nafte za gretje in posledi?no je poraba nafte pozimi nekaj vi?ja.
Zakaj pa ti crkne,kadar stisne? sklopko,mi ni jasno.?e bi jo prehitro spustil in bi crknila to ?e.To,da obrati padejo pod normalo pa ni v redu.
:
A to je torej Webasto, ko se sli?i ko je motor hladen. No pa sem se hitro nekaj nau?il. hvala
Zadnji dva dneva ko je zjutraj hudi?evo mrzlo se mi dogaja, da motor crkne ko pritisnem sklopko, saj obrati padejo pod normalno. Avto nato takoj v?ge in ko je topel teh problemov ni. Se mi pa zdi, da v kabini kar smrdi od dizla. Tankam na OMV. Avto ma prevo?enih 115.000 km
A lahko pri?akujem, da bo kaj crknilo, saj dnevno delam 110 km pa ne bi rad ostal kje na cesti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo off topic pa se mi ne da odpirat nove teme.
Meni je ena xenonka za?ela svetit ful vijoli?no prej bela. A je pri koncu??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani