?e ima? servisni klju? ga sklopi,ti pa svetujem da najprej pregleda? stikala,potem ka?ne senzorje premika,potem lahko je vzrok slab akomulator(?e alarm ima funkcijo zaznave padca napetosti)
kako avto v?e ob jutru,a se to dogaja samo zdaj ko je mrzlo??
Kateri tip alarma ima? no3(metta system morda)
Lepo treba po vrsti in ne cvikaj kablov!
o,
servisnega klu?a nimam. Sem malo pogledal senzorje premika(kako ve?, ali je vse ok z njim?), stikala so po moje kar tista od vrat...akumulator je skoraj nov in delo OK, avto zjutraj v?ge takoj. Alarm je pa neki "cobra", se mi zdi. Je bil ?e vgrajen, ko sem kupil avto(italija pa to). Tko da...
Mo?no da je kak senzor v kak?nem stiku in ko se alarm aktivira (nekateri po parih sekundah za?nejo preverjati senzorje) zazna da so recimo vrata odprta, lahko pa je tudi slab aku in ima alarm vgrajen merilnik napetosti in napetost zaniha in to razume kot da je nekaj narobe in se aktivira.
No, meni se par zadnjih dni tudi aktivira alarm brez vzroka. Tuli cca 20-30 sekund, nato se izklopi. V?asih se zgodi tudi dvakrat zapored. Imam pa dodatno dodan alarm, vezan je pa na original daljinec. Torej, kaj je lahko vzrok? Kaj lahko pogledam?
Obstajajo ?estke, ki jih noben univerzalni tester ne prebere ampak samo original mazda, zakaj tako? Ne vem.
Tudi moje noben tester razen original ne prebere (yavarje je probal z ene tremi....), razen na enem starem bosch-ovem testerju je prebral samo napake...
tko da, nekaj mora biti na temu, kaj pa pojma nima noben.
novi amortizerji namontirani. Odlo?il sem se za koni sport (sprednji nastavljivi). Po prevo?enih 500 km (po na?ih govcih ter do lj) moram re?i, da se avto pelje veliko bolje. Sedaj jih imam nastavljene na pribli?no 60 %(450st od 720 stopinj oz 1 1/4 obrata od 2 obratov). Zaenkrat je to najbolj?a nastavitev med trdoto ter udobjem. Ker najmehkej?a nastavitev je za malenkost bolj trda od original. Maksimum pa je preve? trdo. NA novem asfaltu je super samo po na?ih sesutih cestah preve? poskakuje. Se pa res precej pozna med min in max.
Tako da zaenkrat sem zelo zadovoljen. Bomo videli, kaj pa poka?e ?as.
Tudi jaz moram po?asi menjat diske spredaj in zadaj? A kombinacija brembo diski pa ferodo plo??ice se obnesejo ?? Al mamo ?e kaj drugega bolj?ega na lagerju?
Jaz imam sedaj spredaj in zadaj ATE diske in plo??ice. Zaenkrat se dobro obnesejo, pa imam kar precej zaviranja...
Ma amortizer.si skoraj odpade. Bi me pri?lo skupaj z potjo ter optiko pri njih cca 320? pa ?e en dan dopusta bi moral vzet (ali pa po?iljat samo amortizerje tja pa bit teden dni brez avta). Pa so ?e vedno le obnovljeni. Se najbolj nagibam h Koni Sport. Cena je nekje med bilstein ter kayaba ( ko sem bral po netu se za navadne ceste odre?ejo ?e bolje kot bilstein)pa ?e nastavljivi so (tko pi?e na koni.com-tri razli?ne trdote). Za zamenjavo ter optiko pa imam poznanstva in mi pride zelo poceni. Bo treba se malo premislit...
No sedaj sem zbral cene (mogo?e pride ?e komu prav) za komplet amortizerjev za mazdo 6 sportcombi 2003:
Kayaba:248? (plinski)
Monroe reflex: 252? (plinski/oljni)
Obnovitev pri Amortizerju:4*66?=264?
Koni Sport: 404?
Bilstein B4:449@
Koni FSD: 490?
BilsteinB6:573?
Original mazda:678,58? !
A se spla?a dajat na avto bolj?e bolj ?portne? Sicer jaz bi rad malo bolj trd/tog avto, kot je sedaj (samo brez ni?anja). ?e se kdo spozna naj kaj napi?e, ali se bo poznala razlika v vo?nji med recimo Kayaba ter koni sport? Ker razlika v ceni je cca 150 ? in bi vzel take, ?e se pozna... Vozim po precej sfu***i in zelo ovinkasti cesti, zato bi imel raje malo bolj trdo-togo podvozje.
Tudi jaz sem se odlocil, da bom zamenjal amortizerje na moji 6. Katere se pa spla?a nabavit? A je velika razlika (razen v ceni) med bolj ugodnimi(monroe, kayaba) in recimo bilstein? Verjetno se pozna... bi pa rad malo bolj trde.
Men pise v knjigi 5w30 in nic druzga sam jaz mam italijansko mazdo mogoce majo ke drgac :ne vem:
Pa katerega naj vzamem po vasem nenju?
MOTUL 8100 X-cess 5W-40 5L 39,90?
Castrol EDGE TD 5W-40 5L 42,50?
Castrol EDGE 5W-30 4L 38,90? + 9,90? 1L
MOTUL 8100 Eco Energy 5W-30 5L 59,50?
Tudi moja je italijanska, samo nimam knjige...Ne vem, jaz imam ?e 80kkm notri 5W40 in je vse ok. Imel pa sem vmes ?e motula 5W30. Problem je bil samo z valvoline 5w40, katere mi je v slabih 15kkm popilo 1 liter. Motula pa mi ne pije nic-pa tudi castrola txt 5W40 mi ni popilo nic.
A mi lahka kdo pove ce je to vredu da das v mazdo 6 dizel 136 brez dpf 5w40 olje notr ker predpisano je 5w30? :ne vem:
meni so na servisu dvakrat dali 5w40. Pa tudi predpisano je (kolikor vem) 5W40. Tudi, ?e gre? na online kataloge razli?nih proizvajalcev olj, ti vr?e vn za ta motor 5W40. Poleg tega se pa ?e obnese najbolje-vsaj pri meni...
Dobo daljinca "3 button" iz Anglije Visteon 41804 (isti kot ma LabiGT za mx5), naredil postopek odprta vrata, 3 obrat klju?a, 3x vrata,... in DELA iz prve
Zaj ker foter bi pa vseeno rad mel flip klju?, me zanima, ?e je kak?en uporabnik Mazde 6 2002-2005 (torej pred FL) z flip klju?em in ?e lahk pove ker Visteon model ima not, pa po mo?nosti, da zalima kak?no fotko gor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
o,
servisnega klu?a nimam. Sem malo pogledal senzorje premika(kako ve?, ali je vse ok z njim?), stikala so po moje kar tista od vrat...akumulator je skoraj nov in delo OK, avto zjutraj v?ge takoj. Alarm je pa neki "cobra", se mi zdi. Je bil ?e vgrajen, ko sem kupil avto(italija pa to). Tko da...
lp A
Povezava za deljenje
Deli na druge strani