Iznenada mi jepri?ela utripati lu?ka za dpf. Sumim, da je razlog redni servis.
Utripati je za?ela brez predhodnega opozorila (lu?ka ni niti enkrat gorela) in sicer ca. 20km pred naslednjim servisom. Avto ima navor enak kot preden je pri?ela utripat in dela kot prej.
Zanima me, ali morda veste ali lu?ka pri?ne utripati preden avto prese?e kilometre pri katerih naj bi opravil servis (npr. pri 228980 za servis ob 229000)?
Ker sem v tujini bi servis raje opravil okoli novemberskih po?itnic, ko se vrnem v Slovenijo.
Hvala! Je bilo cisto enostavno, odbijaca ni treba sneti, kot si rekel.
Luc sem pa kar novo vzel preko neta na "buycarparts". Imajo super servis strank. Ko sem oddal so me poklicali, se zahvalili za narocilo in me potem prosili se za ?asijo, da so preverili ali pa?e na moj avto. Potem so me tudi redno obves?ali kako je z mojim naro?ilom. Odli?en servis strank. Cena je pa bila 50?. Nova original bi bila 150?, ma se ne vidi razlike.
Sinhroni so v Menjalniku, zato ne uni?uje? ma?ine.
A se vrtijo v menjalniku? Oz. kaj za?krta zobniki v ma?ini ali zobniki v menjalniku. Sklepam, da drugo. Ni mi pa jasno zakaj bi moral sinhron v menjalniku zavrteti karkoli.
Kva, a dejansko je vn skocu k si su z vroco vodo cez ? Luc dobis za male pare na avtoodpadu, zamenjas jo pa tudi sam v dveh minutah (2 sraufka).
Jep! Vro?o vodo po?asi zliva? na odbija?. Plastika se segreje. Potem z roko z notranje strani odbija?a potisne? na ven in se kar poravna. Lahko si popoln antitalent pa ti uspe.
Se podrobnej?i opis kako prepoznati pokvarjen sinhron (oz. moja izku?nja s pokvarjenim sinhronom).
Ko prestavno ro?ico prestavi? v prestavo je ob?utek kot da bi se zobniki v ma?ini ob stiku krhali. Ob?utek je kot, da bi se tresljaji krhanja zobnikov prenesli preko prestavne ro?ice do roke. Zdi se ti kot da uni?uje? ma?ino. Vendar, na?eloma, (vsaj kakor so mi rekli mehaniki na uradnem servisu), zadeva ni tako grozna.
S pokvarjenim sinhronom, se lahko pelje? dalje brez, da bi uni?eval ma?ino ali ostale dele prestavne ro?ice (to mi je rekel mehanik na uradnem servisu, lahko je neumnost...). Najhuje kar se lahko zgodi je da, ko sinhron popolnoma odpove ne more? ve? prestaviti v prestavo katere sinhron je odpovedal. ?e je npr. odpovedal sinhron tretje prestave bo? se zmeraj brez problema ?altal iz druge v ?etrto.
Kar mi ni jasno:
Iz lastnih izku?enj lahko povem, da lahko kljub obrabljenemu sinhronu ?e zmeraj prestavlja? v prestavo katere sinhron je uni?en. Le pri to?no dolo?enih obratih mora? prestaviti. Npr. okvarjen sem imel sinhron tretje. ?e sem iz druge prestavil v trtjo pri 1300 obratih (in po?asi), je ?lo ok. Razlog je, da naj bi sinhron poskrbel zato, da se pri pretakanju prestav obrati zobnika, ki miruje in zobnika, ki deluje gladko "spnejo", ker sinhron zavrti mirujo? zobnik na enake obrate kot se vrti delujo?i zobnik. ?e sinhron ne dela pravilno se en zobnik ne vrti, medtem ko je en zavrten zaradi vezave na ma?ino. Potem za?krta, ker se grdo poklopita.
Tako so meni razlo?ili. Kar mi ni jasno je, ?e vse to dr?i kako potem, da se ma?ina ne uni?uje, ?e sinhron ne dela... Govorimo o dveh razli?nih zobnikih? Eni od ma?ine in eni od menjalnika? Zakaj bi se zobniki od menjalnika sploh "predvrteli"?
Hvala obema! Bom raziskal... Trenutno sem v tujini, ma bi rad tak?ne zadeve po?timal v doma?iji. Ve kdo pribli?en stro?ek menjave(celega odbija?a, fenanja odbija?a, ipd..)? Nimam niti ob?utka kako globoko bi se to zarezalo v denarnico...
Avto narocen k gospodu Pelku. Fajn odnos preko telefona .
Vse kaze, da je menjalnik, z izjemo sinhrona, povsem ok. Sva s kolegom zelela pokukat pod leder menjalnika, da vidiva kako izgleda. Kolega odmakne malo plastike in leder. Se zabuljim in opazim neke pisane barve. Si mislim pa fajn, ocitno je pac pisana notranjost menjalnika. Odmakne se bolj in v menjalniku zagledam pisane bonbone . Ko sva jih za silo premaknila, se sedaj pretaka lepse. Verjetno je otrok prejsnjega lastnika pogruntal, da je menjalnik odlicno skrivalisce za bonbone. Bom pac prosil pelka, da odprejo in poberejo ven bonbone iz menjalnika.
Ime mi je Vasja in sem novopeceni lastnik prvega avta. Kupil sem rabljeno Mazdo 6 karavan, letnik 2005. Moja Mazda pije diesel in lepo potegne, saj je 2.0 CDH, 105kW oz. preko 130 konjev! Pelje se izjemno lepo, stabilnost na cesti zagotovljena in na avtocesti pokuri malo .
Moti me le menjalnik. Menjalnik se "zatika", plus okvarjen je sinhron tretje prestave. Zaskrta kadar prestavim iz druge v tretjo z. iz cetrte v tretjo.
Iz tega razloga bi rad menjalnik zamenjal z rabljenim. Avto ima sest prestav.
Na vas se obracam na pomoc, ker ne vem, rabljen menjalnik katerega letnika lahko vgradim v svojo Mazdo?
Morda imate informacije na kaj naj bom pozoren pri nakupu rabljenega menjalnika in kje je taksnega najlazje najti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala za pomoc obema. Lucka resetirana, redni servis naslednji teden
Povezava za deljenje
Deli na druge strani