Ce ne popravis kar avtu manjka, pol bojo ceno bl zbil dol kt je strosek servisa. Isto je bilo ko sem jaz prodajal moj prejsnji avto. Servis strosek je bil 300e, pri mojem cloveku. Kupil je avto mehanik ki je sam reku da bo popravu, pa se v MK je pelov, kjer je isti servis 100e pa drobiz, pa sva na koncu se zmenila za 400mnj kot pa zacetna. Tako da dejansko sem jaz izgubil 100e, ampak, ni se mi pa dal ukvarjat s tem in sm lepo pozrl tistih 100e pa je, nisem pa se nervirov.
Meni je zaznal minimalno razliko v tlaku. Na pumpi je dvakrat not pihnu (na OMV avtomatska), pa je blo. Je pa edini "downside" tega ocitno da moras sam spremljat malo pritisk v gumah, ampak sej prej se je isto delal desetletja.
Tako je, med seboj, ker je edina logika. Tukaj ni direktne vrednosti tlaka kot je to bilo preko ventil?kov
A primerja vse 4 med seboj, ali samo zadnji dve med seboj, in prvi dve med seboj? To drugo mi je bolj logicno, glede na to da naj bi bli razlicni pritiski spredaj in zadaj.
Sej glih zato me zanima kako merjo. Ker realno po resetu bi mogl bit ok, razen ce je ena guma naredila glih tistih mal obrata vec kt druga, pa je zacev jokat. Mene samo zanima, ce vzame drugo gumo za referenco, ali ima neki vzorec za nazaj koliko bi se morala vrteti, ko se pa spremeni pa se pritozi. Ni toliko tehnicni problem, kot zanimanje kako to v ozadju "ve"
Ali mogo?e kdo ve kako meri tlak preko ABS? Me zanima, ker se mi je cel dan pri?igalo opozorilo za tlak, vizualno pogledam, vse OK, pa resetiram, in se mi naslednjo vo?njo spet pri?ge, itd... Pustim ?ez no?, vse gume so OK, nobena spustila, grem spet se pri?ge opozorilo. No, pol grem pa na bencinsko, preverim vse 4 gume, in je eno blo treba mal dofilat, od takrat se mi pa senzor ne pri?iga ve?. A teli senzorji slu?ajno primerjajo gume med seboj, in v na?inu vrtenja vidi napake?
Pr moji 3ki se ogledala poklopijo sama, pa osvetlitev armaturne tud deluje neodvisno od luci. Se lahko zgodi da armatura je na dnevni nacin luci pa svetijo, ali obratno.
Da kar tukaj vpra?am. Meni se je ta lu?ka dvakrat pri?gala na cesti, vedno po hribu ko bremzam, ampak pred mano pa ni ni?esar. Ko pospe?im do dolo?ene hitrosti pa lu?ka ugasne, dokler vozim pod tisto hitrostjo pa gori. Se je pa obakrat zgodilo na poti v slu?bo, med malo ?udnim vremenom, naprimer danes zjutraj v LJ. Kdo ve zakaj bi to lahko bilo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ce ne popravis kar avtu manjka, pol bojo ceno bl zbil dol kt je strosek servisa. Isto je bilo ko sem jaz prodajal moj prejsnji avto. Servis strosek je bil 300e, pri mojem cloveku. Kupil je avto mehanik ki je sam reku da bo popravu, pa se v MK je pelov, kjer je isti servis 100e pa drobiz, pa sva na koncu se zmenila za 400mnj kot pa zacetna. Tako da dejansko sem jaz izgubil 100e, ampak, ni se mi pa dal ukvarjat s tem in sm lepo pozrl tistih 100e pa je, nisem pa se nervirov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani