Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?
li pa, kupi dizelaša z velikooo navora in dajaj noter kvalitetno olje, ki stane mogoče 5€ več/liter. In imaš zopet mir pa še raketo imaš.
No mira nimaš, glede na to, da se pogovarjate katero olje kupiti, kdaj je regeneracija, kako je z regeneracijo, kaj je treba paziti... v vsaki drugi temi. O primerjavi 2,5l in dizla pa smo se že pogovarjali, tam tam sta, tko da če ti voziš raketo potem jo tudi jaz.
Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.
Jz pa nimam problemov s start-stop. Sicer bi ga parmanentno izklopil ?e bi bila mo?nost, ker pa to ni mogo?e sem se navadil, da zavore ne stisnem mo?no pa se avto ne izklopi, sem tko navajen, da mi ve? ne predstavlja problema.
Ah to pa ne verjamem... kve?jemu, ?e je kontra pa MMS pobere 500 EUR.
Mo?no dvomim, od ?esa pa bi potem MMS ?ivel? Podatek mi je povedal kolega, ki se ukvarja s prodajo pri Mazdi, tko da jaz mu verjamem, ne vidim nekega pametnega razloga zakaj bi mi prodajal bu?e.
Nekdo iz prve roke na drugem forumu trdi slede?e:
"Ceno avtomobila dolo?ata distributer oziroma uvoznik in proizvajalec, tema dvema gre glavnina zaslu?ka. Uvoznik dolo?a RVC, kar pomeni, da dolo?a razliko v ceni, ki jo ustvari prodajalec, ko proda blago, v tem primeru vozilo. To?no se ve koliko mora ostati prodajalcu in koliko ima manevrskega prostora.
V praksi so mar?e prodajalcev od nekje 5-15%, pri osnovnih modelih lahko tudi precej pod 5% ali celo 0. Malce zmotno je prepri?anje, da se prodajalci valjajo v mar?ah. Ogla?evane popuste za vozila iz zaloge, prednovoletne popuste in podobno, financira uvoznik in tudi vi?je popuste za koli?inski nakup vozil odobri uvoznik.
Glavnina zaslu?ka salonov in servisov je iz naslova oderu?kih mar? na nadomestne dele in dodatno opremo, ne pa iz naslova mar? pri prodaji novih vozil. Tisti, ki se hvalijo z rekordnimi popusti, se bodisi la?ejo in verjamejo sami sebi ali pa imajo konkretne notranje veze."
Mislim, da se vsi strinjamo, cena je previsoka glede na to kar dobi?.
Nobenega ne zagovarjam, ker na ta na?in tudi moji evri fr?ijo, samo dajmo malo zadihati pa se vpra?ajmo od kje dobijo poobla??eni servisi denar?
Kolikor je meni znano ga dobijo ve?ji del od servisov, malenkost pa od prodaje vozil in delov. Prijatelj, ki dela na uradnem servisu trdi, da za novo prodano vozilo dobijo v povpre?ju ni? ve? kot 500 eur ?istega, vse ostalo, torej tistih 4-5k pa dobi uvoznik (beri Mazda Slovenija).
Torej, ?e ho?ejo nekaj zaslu?iti (verjetno ni namen podjetja samo da pre?ivi?) vsi mehaniki, vodstvo, ?ank delavci... je denar nekje potrebno dobiti. In to je pa? cena servisa. Upo?tevajte, da morajo pla?ati tak?ne davke dr?avi, da te srat prime. Tako, da dvomim, da bi bile cene lahko dosti ni?je.
Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu
Ja to stvar sem pa enkrat ?e bral na tujem forumu. Eni pravijo prvo zategne? ro?no, nato da? v P; drugi da dr?i? pedalo na bremzi, nato da? v P in nato zategne? ro?noD tretji pravijo ro?ne ni potrebno zategovati ?e nisi na klancu.
Pojma nimam kaj je prov ampak jaz uporabljam drugo varianto, avto ustavim, dr?im bremzo, dam v P, zategnem ro?no, spustim.
?e koga zanima...kupil sem premaz za pnevmatike ArmorAll Extreme tire shine. Gre v bistvu za gel, ki ga nato s prilo?eno gobico nama?e? po stranskem delu pnevmatike.
Vglanem, premaz je nekoliko dra?ji od sprejev (8,90? na mimovstre), vendar je ob?utno kvalitetnej?i. Gel ne daje visokega sijaja gume ampak bolj globoko temno barvo, malo mokro, podobno kot ?e je pnevmatika nova in dobro dr?i.
V soboto sem namazal gume in do danes prevozil 450 km po de?ju, pa je premaz ?e vedno gor in gume izgledajo sve?e.
Na "u?" ocenjujem, da bom pnevmatike lahko premazal cca. 10-15 x, nato pa bom gel spet kupil ker mi je odli?en.
Ma ocitno je mal tud odvisno na kaj naletis. Moja bivsa M6 letnik 2008 ni imela picike rje. Isti letnik M2 od zene pa je imela ze pri 7 letih par pikic.
Ma nekaj takega rabim, no?em cele feltne peskati. Tako da je pokrpano. A misli? da dobi? barvo lahko na uradnem mazda servisu. ?e bi dobil barvo verjetno ni neka znanosti, malo pobrusi?, pokita? pa ?ez barvo in to je to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala fantje za pomoč. Ponudbo imam za klasične (nenavrtane), upam, da bo ok, saj nisem divjak.
V vednost sem klical na Mazdo koliko bi me stale originalne in menjava....cca. 700eur.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani