sej guma se ne ''zatesni'', kolega je na MG-ju mel neke runflat falkence, samo to so nizkoprofilne gume, vsaj tiste so ble in ni? se ne zatesnijo, samo robovi so tko narjeni, da se ti ob prazni gumi zavihajo ?ez feltno in se vozi? ubistvu po robovih od gume, do prvega vulkanizerja in z minimalno brzino
Te "Conti Seal" imajo notri neko mehko plast... Poglej na videu, kako naj bi delovalo ... To, kar je omenil Jures nima veze z "run on flat" ... Vsaj tako jaz razumem tisto, kar je vpisano v prometnem dovoljenju ...
Spet neka "novost" ki kosta dodatne denarce... je pa samo pogojno uporabna (samo ce povozis recimo zebelj do debeline 5 mm) ...
Ce imas pa gumo prerezano ali pa ce jo razcefras ob voznji cez kaksen oster robnik, pa ti to nic ne pomaga... Tako kot tudi komplet za popravilo in kompresor v takih primerih nic ne pomaga... Samo asistenca ali pa rezervno kolo ...
Saj ta naziv "samozatesnilne" je tudi mene zbodel v oci... Ker dejansko se nisem slisal, da bi navadna vozila imela take gume. Na vojaskih kamionih vem, da so bile take gume... vendar v kombinaciji s kompresorjem, ki lahko kar med voznjo pumpa gume... in vcasih so govorili, da taka guma zdrzi do 7 metkov iz puske ...
Pred mnogimi leti, ko se je zacel prodajati Smart je bil problem ta, da ga pri nas nisi mogel registrirati, ker je imel razlicne dimenzije pnevmatik na prednji in zadnji osi... prostora pa ni bilo nikjer niti za eno pnvematiko... In takrat se ni bilo dovoljeno uproabljati kita s peno in komresorjem ... Tako recimo poodjetje ni moglo uradno uvoziti in prodajati Smarte... le pomagali so lahko pri uvozu iz Avstrije... za fizicne osebe ni bilo takih problemov pri uvozu ...
Dejansko pa iscem in iscem in nikjer ne najdem v ponudbi "samozatesnilnih" pnevmatik"... Samo pri raznih opisih VQG vozil so omenjene v specifikacijah... vendar samo dimenzije... nic pa proizvajalec ali kaj pdoobnega. To dejansko prodajajo samo na VAG servisih?
Ni res moj avto nima nic, popolnoma bic in tako ima lahko vsak ki ima v homologaciji t. i. Run flat gume... Oz gume za voznjo ob predrtju. Sem spraseval servis in tehnicne in to je to, gre skozi
To imajo vse alhambre in sharani
Luknja v zakonu?
Avto na primer nima niti prostora za gumo.. Tudi ce bi 6 ali 7 zic dam ven
Saj to sem napisal zgoraj >>> "Izjema je tudi, ce imas "run on flat" pnevmatike"
Samo to pomeni, da moras imeti take pnevmatike tudi namescene... Tanove imas take?
Ni vec obvezna, pridi mojega poglefat... . Pa kaj na primer bos delal s 15 ce ne gre preko celjusti???
Naceloma je menda se vedno treba imeti rezervno kolo ali pa komplet za krpanje (oz. ustrezna naprava oziroma pripomo?ek kot pise v uradnem listu >> https://www.uradni-list.si/1/content?id=113310 ) ... Edino ce pase v kaksno od naslednjih kategorij >> O(1), L, T, C, R, S in vozila kategorij M(2) in M(3), ki so namenjena mestnemu in linijskemu prevozu, ter vozila kategorije N z obliko nadgradnje ?SG? in dodatnim opisom ?komunalno?)
Obstaja... Jaz sem imel v sestici druge generacije (GH)... In je delovala tudi v prvi generaciji... Samo ne pri vseh... Ajvar ima tako, da dela... Le kartografija je dokaj zastarela...
Na strani upravne enote ima? formular, vpi?e? not vse podatke in gre? na upravno enoto v ponedeljek v sprejemno pisarno overit podpis in po?lje? priporo?eno. Najhitrej? brez hudih stro?kov.
Ssaj nekih hudih stroskov ni v nobenem primeru... Sem ravno pred kratkim to pocel, ko sem kupoval Citroena od kolega... Vse smo uredili na Avto Krka v Siski v 15 minutah... On kot prodajalec je placal nekih 20? In dobbi nazaj razliko od cestnine, jaz kot kupec pa 6? in doplacilo cestnine do takrat, ko ima registracijo... Najbolje in najenostavneje je, ce sta prisotna oba.. kupec in prodajalec... In je res hitro in poceni reseno... Le odprto mora biti. Nobena "online" varianta tukaj ne pride v postev, ker je treba se vseeno osebno iti nekam, da se zadeve uredijo do konca...
Pogodbo lahko sam napises, notarjev ne potrebujes vec za overitev podpisa...
interservice (btc) ima do 14:00, ce ti ena ura vec kaj pomeni
To sem nasel... Pa LPP ima do 13:30 ... Ampak to ne pride v postev, ker pridejo menda okoli 17ih pogledat... Saj verjetno bo tako, da bomo pac za par ur prelozili odhod na dopust... Ce ne bo drugace..
Ali mogoce kdo ve, kje bi bilo mozno (ce sploh kje) v soboto popoldan narediti prepis? Tehnicni in AMZS delajo ponavadi samo do 13 ure... Vsaj kolikor sem dosedaj na brzino preklikal... Jutri pride ena gospa iz Crnomlja pogledat avto... in bi seveda rada potem ce se odloci, cimprej naredila prepis... Problem je, ker v ponedeljek zjutraj grem in me potem ni dober teden...
Na avtosejmu pa se verjetno tudi ne da tega narediti v nedeljo dopoldan... ali so mogoce postali kaj bolj fleksibilni? Pred mnogimi leti se menda ni dalo... Vsaj kolikor sem nasel informacij na netu...
Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.
Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo ...
Za druge referenco te pa na ebayu pride za par 140e s postnino vred in brez DDVja, ker je iz UK.
Zakaj bi bilo brez DDVja, ker je iz UK? UK je del EU in ce kot fizicna oseba nekaj kupis, ne mores zahtevati povracila DDVja. Ce pa kupujes kot pravna oseba, pa moras potem ta DDV placati doma in sicer tako, da racunovodsko naredis samoobdavcitev ...
Pomoje bo treba menjat modul ... In funkcija "AUTO" ima v sedanjem primeru le to funkcijo, da zmanjsa osvetlitev armature ponoci (ce ima seveda senzor za samodejno priziganje luci)...
Saj forum je namenjen temu, da se napisejo lastne izkusnje ali mnenja ali ne? Pac sem samo odgovoril na vprasanje... da se nikoli nisem nicesar dodajal gorivu... in tudi nimam namena.
Poleg tega sem mnenja, da najvec pozitivnih ucinkov od teh dodatkov imajo prodajalci tovrstnih artiklov ...
Mercedes je bencinar ... in glede aditivov in dodatkov mislim bolj nasplosno... ker tega je precej... in ce bi verjel vsem, kar obljubljajo... bi moral poleg goriva vedno dodati se ene par razlicnih dodatkov
Kar se pa dizlov tice... nevem ce so kaj bolj robustni... zahtevajo pa mogoce malo vec oz. bolj redno vzdrzevanje... Poznam ljudi, ki obiscejo servis samo takrat, ko avto zacne zafrkavati ... in recimo noce vzgati, oz. se noce vec premakniti ... ... Redno vzdrzevanje, kot je menjava olja in podobno ne obstaja ... In na take zadeve so danasnji avti bolj obcutljivi kot vcasih... ker so tehnolosko bolj zapleteni...
Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel
Mogoce res... ampak problemov tudi ni pri Mercedesu A160 letnik 1998, ki ima za sabo ze okoli 250 K km ... pa tudi ne vlivam notri nobenih dodatkov... Pac redno vzdrzevanje in uporaba ...
.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.
Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.
Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...
Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... , bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...
In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo ...
Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ... :ne vem:
Me pa zanima, ?e so klju?i od drugih Mazdinih modelov tak?ni kakr?nega i??em, od kak?ne Mazde 6 ali podobno ker ni ravno veliko razbitih Mazda 5 na netu.
Na zunaj so si vsi podobni... Nisem pa vedel, da je notranjost drugacna ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te "Conti Seal" imajo notri neko mehko plast... Poglej na videu, kako naj bi delovalo ... To, kar je omenil Jures nima veze z "run on flat" ... Vsaj tako jaz razumem tisto, kar je vpisano v prometnem dovoljenju ...
Spet neka "novost" ki kosta dodatne denarce... je pa samo pogojno uporabna (samo ce povozis recimo zebelj do debeline 5 mm) ...
Ce imas pa gumo prerezano ali pa ce jo razcefras ob voznji cez kaksen oster robnik, pa ti to nic ne pomaga... Tako kot tudi komplet za popravilo in kompresor v takih primerih nic ne pomaga... Samo asistenca ali pa rezervno kolo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani