Kolkr pi?e na vpoklicu ni zaradi izpustov ampak je vpoklic ker lahko pride do stika kateri prekri varovalko ?ob in posledi?no ugasne motor. Tudi ne vidim razloga da bi bila ve?ja poraba. Al sem kaj spregledal.
Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)
Moj prijatel je imel tako te?avo pa milsim, da je bilo neki z pumpo za nafto oz senzorjem pritiska nafte(upam da sem ga pravilno poimenoval) ,.. ravno tako mazda 3
Meni so na a cosmosu dejali da menjajo preventivno pri 200k(sem bil pri njih osebno),..na netu pi?e lifetime fluid,.. zdej kolk je kej res in kdaj menjat nevem :/
If you purchased your Mazda new and it is equipped with SKYACTIV? TECHNOLOGY, it will have lifetime transmission fluid that only requires changing should a critical component or the whole transmission need to be replaced.
Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.
Pri meni isto ni posko?en v?ig pa ne uporabljam start & stop in je baterija nova,.. tko da ni bojazni,.. lahko pa testira? dat kontak brez pedala da se ti vse "pri?ge" pa potem v?ge? avto
Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.
Jaz sem vpra?al Pelkota pa na servis in so mi oboji dejali da potrebuje AGM baterijo. Pa sem vpra?al po teh "posebnih" akomulatorjih pa so dejali, da je to AGM,...kot da ne bi ?e sli?ali za to "posebno baterijo". Mislim pa, da se omenja tip baterije "q85" sam to dobi? samo po ameri?kih forumih in spletnih straneh,.. mogo?e so razli?ne za njihov trg... je pa ta baterija "q85" 400$... who knows (jaz imam bosch agm pa spodi ma slikco in pi?e for regenerative braking al neki tazga pa start & stop)
p.s: mogo?e pa lahko ?e kdo na kak drug servis vpra?a oz ?e ma kake veze
Nima? kaj ?e trofi? avto kateremu je dano, da se kvari se bo kvaril,.. pa ni va?no od znamke. Je pa res, da ma? glih letnik 2013 s katerim so bile najve?je te?ave.
Baterija zgleda, da je problem. Al servis pa original ali pa katero drugo znamko samo da je AGM. Seveda pri tem mora? paziti ker je poseben postopek ?e sam menja?(Potrebna inicijalizacija)
Nagib koles zadaj se da nastavit z ekscentri?nimi podlo?kami na vpetju spodnje roke. Si pa omejen z nastavitvijo +1,5 stopinj in -1,5 stopinj, kar zna bit problem pri spu??enem avtu kjer rabimo ve?ji razpon. Pri spu??enem avtu si tako lahko pomagamo samo z menjavo zgornje ?tangice roke, ki se jo da nastavljat, s tem lahko nastavimo ve?ji nagib koles.
Za standardno podvozje pa je nastavitev z originalno ekscentri?no podlo?ko zadosti.
Sem si sposodil TiEn-ovo sliko podvozja in sem ozna?il z rde?o, da se bo vedlo o ?em govorim.
Mazda 6 CD175 (175hp) AVTOMATIK,.. zdej sm na ?alost slu?bo menjal in delam kraj?e razdalje dnevno + pohajanje KP,GO, LJ(da mal se?gem porkerijo haha ) mi pi?e BC 7.3l/100,.. prej ko sem stalno hodil delat v gorico pa 6.8l/100km,..na roke ?al nisem ra?unal nikoli ker mi poraba ni toliko pomembna
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem dobil za tole,.. bom kar slike zalimal ker se mi ne da pisat.
http://shrani.si/f/2B/VF/4msz6vPy/screenshot1.png
http://shrani.si/f/3L/df/1mw08NAI/screenshot6.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani