Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.
1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.
2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?
Pri moji ni bilo tako, ne prvo ne drugo.... Mogoče je premalo hladno🤔
A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov
Bom pogledal, se nisem zanimal za tole, ker jih nimam. Mislim pa, da se ne da.
Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat.
No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je
Ventilčki po novem so 40€ na Mazdi Selmar. 👍So tudi kje cenej...... 😊
Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.
Verjetno nimaš LED, ker pri meni se sploh ne pozna, razen ko pripelje kdo nasproti..... 👍
Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?
Ne vem točno če je pri tebi enako ampak pri meni je na levi obvolanski ročici na noncu nje gumb, ki ga pritisneš in s tem prekineš avtomatske luči pa s črko 'A' je označeno. Od takrat naprej delujejo ročno do naslednjega zagona motorja. Upam, da imaš tako, drugače menjaj in kupi CX30... 😂
Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?
Pri moji CD175 je v glavnem nivo od menjave olja naprej na MAX, mogoče do naslednjega servisa zraste za kakšen mm proti X.
A nimaš tudi ti tega notri? In to v motorju s še večjimi obremenitvami (navorom) in nečistočami ...😉
Torej v G165 motor na Mazda servisu v Belgiji (kjer pride servis morda ceneje kot v Sloveniji ) točijo supra-x 0w20, tole je račun od danes 5. 10. 2021:
Imam ja, in kaj naj? Bomo vidli kako in kaj po par 1000km.....🤔
V g165 bi dal pa rajši 5-30 kot je bil tudi v g120. 😉
Vidim, da je velik napisano glede Mazdine rje in garancije po forumu... Zanimam me samo a je kej Mazda napredovala v zadnjih letih glede tega, ali je isto kot prej!? Če lahko kdo mal namigne kateri letnik je dober in slab!
Sedajle vidim, da oznaka 45 oz. 55 na pnevmatikah pomeni "višina pnevmatike v % glede na širino pnevmatike", narobe sem imel v glavi, da pomeni višino v mm ...
Torej je razlika še večja, cca 2,5 cm je 17" platišče bolj od tal. In pri marsikaterem robniku je to lahko odločilno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da te funkcije 3ka še nima, to imajo naše makine.... 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani