a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:
mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...
meni pa v mms niso hoteli vpisati 195/50/15 pa sem jih lepo prosil
hmm... saj ne vpisujejo na MMSu, tam ti lahko dajo samo potrdilo, da dolo?ena dimenzija gume ustreza tudi tvojemu vozilu, ampak ta bo te?ka za tak tip gume, ki ni bil nikoli serijsko vgrajevan na tvoj avto...
A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit
saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a
@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva
a prosti tek je normalen ?
mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin
khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !
meni je najbolj ostalo na spominu dunaj: jaz se delam kulturnega pa vprasam "entschuldigung, ich suche ?? strasse"...un meni "jebote sta se mucis nemacki, idi ovde pravo onda skrenes levo"
hehe... bil sodelavec s ?efom v Canada, pa onadva ?akata taxi, pa se on spomni da je nervozen pa bi ?ike, stopi do bli?nje trafike in pokramlja s prodajalko, pogovor pa? nanese na to da je ded Slovenc
nakar ona hladno: "Pa ?ta ne ka?e?, jebote, ja sam s Tuzle" :D
@bostjan1: malo se umiri, pa trezno razmisli, pa preberi ?e enkrat kaj si napisal...potem pojdi primerjat cene z drugimi servisi, pa bo? videl, da le ni vse pri Mazdi najdra?je, ?e pa ?e primerja? s cenami v navadnih ?tacunah, pol pa pelji avto k nepoobla??enem serviserju, ali ?e bolje, sam ?raufaj ... takrat namre? najbolje ve?, kaj dela? in koliko ti je tisto delo ter material vreden...
na servisu pa? ni? ni poceni... pa kakr?en koli ?e je...
ti dam primer ?... kupi? baterijo za uro pri urarju pa ti zara?una 1000 SIT pa ?e ti jo vgradi ali pa ne, ?e jo kupi? pa v blagovnici ali npr. big-bangu, pa bo? dal za isto baterijo 257 SIT.
Zdaj sem pa tako jezen, da bom javno objavil tele "problem?ke".
Namre?:
1. cena kondenzatorja se je zvi?al na 100k
2. Na poobla??eni servis sem peljal zamenjat olje, ker sem zadnjo menjavo pred enim letom. In danes dobim domov ra?un:
olje 3,5l 9.300
filter 2.100
podlo?ka 1.000
hladilna teko?ina-3500
drobni material-1.000
vitrex-1.000
delo - 16.200
Skupaj 36.000 (?e ?ez) za menjavo olja in 15 min dela? WTF?????????? Kaj so kirurgi ali kaj????
Mislim kar je preve? je pa preve?. In glede na to da imajo poobla??eni servisi menda enako ceno, ni drugje ni? bolj?e, ampak tega se pa v reklamah pa? ne pove. No, zdaj bo pa ?lo v javnost.
oprosti... ampak zdaj pa res serje?... za Cliota sem dal za tak servis 42800
khm... V6 ja... poraba pod 9 litrov me?ane vo?nje je utopija na dolge relacije smo se pa ?e z 8.2 vozli (Pore? in nazaj) in to v obe smeri pribli?no isto porabo
druga?e pa je poraba torej med 8 in 12 litri... ?ez 11.7 ?e nisem pri?el, pa ?e tisto je blo en tank samo izklju?no po mestu sred zime... sen mel dopust pa sem samo 3-4km fural
druga?e pa V6 ne rabi? tolko stiskat da lepo gre... tak da se tudi da fajn pelat...
sicer pa sem neko? nekje pripopal excell datoteko z porabo, ki jo spremljam ?e od takrat ko sem ?el prvi? tankat...
?al, tudi Mazde niso popolne, kakor tudi statistike ne
?e si za napake in odpravo le -teh vpra?al samo na poobla??enem servisu, khm... mogo?e pa grejo po poti najmanj?ega odpora in najve?jega zaslu?ka ...
kontakte, kakr?nikoli ?e so, se ponavadi da o?istit, popravit, kar se motor?ka ti?e, se mi zdi ?udno, da je crknil, ker so ti motor?ki narejeni prav za veliko vklopov in izklopov, ampak se zgodi (mogo?e ga je pa potrebno samo ponovno nastavit)
kaj pa vem, kar se popravil ti?e, ?al marsikateri doma?i ?u?mar hitreje in kvalitetneje najde in odpravi napako...
deli so dragi, ampak v ve?ini primerov redkokdaj kaj crkne..
zate tola?be itak ni v mojih besedah, mogo?e pa bo? res zamenjal avto, upajmo da bo? kupil bolj?ega...
ali pa bolj za ?alo kot zares... PREMALO SE VOZI? !
kon?niki so lahko izrabljeni ?e po 80k km... odvisno od na?ina vo?nje, cest po katerih se je vozilo, itd..
druga?e pa pri 147k km ni ni? nenavadnega niti za Mazdo, da je treba kaj menjat
Kar se ?ibedaha ti?e, pa ne razumem to?no kaj ?eli? povedati, ?e je rjav, potem ga pa? pobarva?, ?e pa ne deluje, pa ga je potrebno razdreti, pogledati kaj je narobe in probat spucati pa namazati...
prvo kot prvo, ?e bo? menjal barvo osvetlitve menjaj vse ?arnice v ?tevcu !
nabavi kondom?ke, vendar ni garancije, da bo barva res rde?a, predvsem pa , aftermarket kondom?ki zgubijo barvo ?ez ?as
druga mo?nost je kot je rekel LUka, diode, vendar se je zadeve treba lotit z vnemo in veliko mero potrpljenja, namre? potrebno bo vgraditi veliko ve? diod, kot je bilo ?arnic, ker druga?e dobi? skoraj to?kovno osvetlitev, ker diode ne pr?ijo svetlobe (tako je pri meni, s tem da se meni ?al zaenkrat ne da ve? s tem ubadat)
v najbolj?ih primerih je treba namesto ene ?arnice namestiti do 3 diode premera 2mm, lahko uporabi? tudi ve?je, upo?tevati je treba da morajo diode meti predupore (ali pa ?e dobi? kje diode za 12V )
pa tudi nekaj kablov je smiselno potegniti po ohi?ju kjer drugje, kjer zdaj ni osvetlitve, da bo na koncu lepo razsvetljeno z diodami... skratka, jaz sem moje delal ene 6 ur, da sem bil vsaj pribli?no zadovoljen, ?tevec ven, nastavi, ?tevec not, preveri, itd...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani