ni? ne cuka. vle?e pa pod nizkimi obrati slab?e (vsaj meni se tako zdi) in sicer ko "le?erno" vozim na 2000 ali 3000 in ga pohodim do konca, se mi zdi kot da bi ga hotelo du?it. ampak ne vedno
da nima? ti istega problema kot sm ga mel js, ko mi je za?ela cin ?pula po?asi crkovat...
A pol mora delat al je lahko zapacan pa se ga blendira? Oziroma ?e je dovolj da ga spuca? in pol zablendira?? Kaj pa je sploh razlog za blendiranje? Jbg pa? mal me zanima tole...
Fora egr-ja, da ti odvecne izpusne pline flikne nazaj skoz sesalni kolektor, to ti pa u bistvu dela sam sranje po masini, ekolosko sranje pac. (skoda da nism sliku pri moji trojki, ko sm mel narazen kok je bil komplet sesalni del cist zabit).
Ce se dela je cist dovolj ce ga spucas. Sej crkne ponavad zarad tega (ce je elektronski), ker se umes nabasejo saje, racunalnik zaznava da je odprt in ga skoz dol tisi, to pa privede do pregretja navitja na motorcku in ga skuri. Se prav ce ga blendiras ga dejansko nemore skurit, pa se avto lazje zadiha.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani