Ne ne mislim kar na sklopko kompresorja. Mislim da je celo el. Magnetna v kompresorju. Lahko pa da je tudi alternatorja. Vsekakor nekaj kjer je vpet mikrojermen. To so pa alternator, kompresor, napenjalci
A ni nekdo ravnokar tu na forumu oisal da je pobiral sravfe kompresorja po avtu...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ampak saj ni ni? narobe ?e kompresor izklaplja pa vklaplja, pravi? da ti tudi hladi.....kdaj je bil pa kabinski filter menjan?
to kar opisuje? je pa mazdina funkcija Auto / Eco da me?a hladen zrak z zunanjim. ?e je probaj slede?e: 2 x zaporedoma klikni Auto ali pa AC gumb - se ne spomnim, tako namesto Auto/eko pi?e samo Auto (ali pa namesto AC/Eco pi?e samo ECo) je ?e nekaj ?asa od tega
probaj da eliminira? to eco funkcijo, ker takrat prime?a zunanji zrak, ?e pa je kabinski filter povrh vsega ko mokra vileda bi pa ?e vonj obrazlo?il...
?E zadnji namig, spucaj odtok klime
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
vsak ti ga lahko da, med izpustom. Sicer pa velja da je treba za flush porabiti skorajda 2x predpisano koli?lino da res starega odstrani?, ampak spet....?e sama menjava je dobrodo?la
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Avto je tako lep in svetlec brez pikic da preveri ce ni bil farban oz zaleten spredaj. Vsak avto po tolikih letih mora biti vsaj malo popikan. In zarometi vsaj malo megleni...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.
Ne more drzati ker je karter 3/4 vsega olja. Kje hudica lahko v hladilniku ostane 2/3 olja, kar je 3-4 l olja??
Vsak avto ima predpisano kolicino. Toliko mora ven in toliko mora notri, plus minus 5%
Iz mojega se samo z drain plugom izlije 7L od 7.2L, v filtru vec kot 0.05L olja ni ker je obrnjen na glavo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami
Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.
Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nekaj casa nazaj smo imeli debato o tem da je v mazdi predvideno da se olje v avt menjalniku ne menja. Jaz bi bil skepticen do tega..
Sedaj ko sem iskal material za mojega (3. Menjava pri 180k - interval 60k) sem videl da vag ni edini ki ne samo menja olje ampak tudi ima namesnski filter ki se menja. In enako je pri PSA, Ford, Alfa, Fiat, Opel...filter in olje.
Tudi ko menjas olje ti je takoj jasno da je dobro menjati...brown/black vs red...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dva dni ?e opa?am, da mi gorita lu?ki za ro?no in dsc po kakem kilometru pa ugasneta ... opazil sem tudi da bota lu?ke gorele le takrat ko bo avto dlje ?asa stal... kako dolgo nevem, ampak ko stoji ?ez no? se pri?geta ?e pa pustim avto stat kak?no uro pa se ne pri?ge .. mogo?e ker je ?e ogret....
Dogaja pa se to v mazdi 6 letnik 2007 147000 km prevo?enih
Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk
preveri ?e ni aku bolj pazen, oz ce si ga odklapljal je treba nau?iti volan levo desno 2x
preveri nivo zavorne
pa je ta break light rdeca? velikokrat se jo zamenja za rumeno od TCSja - takrat so to ventil?ki v gumah za tlak v ku...
druga?e pa RTFM
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Rabljene no?em. Nova pa nobena ni ustrezna, razen tista iz austrije...
pa ta iz avstrije je drugega proizvajalca celo, ni metzeger al kako ?e, bi znala bit mo?nej?a (ne vem ?e ve?, ta cev je kar reden problem na mazdah.... )
to pomeni da so 3 na zalogi pri njemu, 7 pa prodanih
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ne mislim kar na sklopko kompresorja. Mislim da je celo el. Magnetna v kompresorju. Lahko pa da je tudi alternatorja. Vsekakor nekaj kjer je vpet mikrojermen. To so pa alternator, kompresor, napenjalci
A ni nekdo ravnokar tu na forumu oisal da je pobiral sravfe kompresorja po avtu...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani