Original olje je svetlo modre barve tvoje je pa rjavo in se prežiga, na meji si ko je barve kot zavorna tekočina tvoje je že prek in temni torej se prežiga, glej jaz ti povem iz izkušen ti pa naredi kakor hočeš avto je tvoj
Povprečje imam 7litrov je pa res da se vozim sedaj 8km v službo. Če pa grem na daljšo turo je pa okoli 6,5 litrov. Sem ga pa z obcutkom spravil ze na 5,9 litrov ampak raje malo dinamike je bolje za avto 🙂 .
Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla
Jaz razmišljam da na 100000km dam čistit sesalne kanale in ventile potem pa vgradim to zadevo. Zdaj cenovni razpon je od 30€ pa do 200€, priporoča kdo kakšno znamko?
Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?
Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil. Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.
Saj pri dizlih se isto pojavlja je tudi direktni vbrizg goriva. Jaz sem zelo picajzlast za avto in delam vse prej kot je treba, pac to mi je hobi in v tem uzivam. Imate pa mazde ki niso nikoli nic od tega natedili pa grejo imajo 250000km in gre. Pa da nebote mislili da je samo pri mazdi tako, so preumium znamke ki imjo zraven tega se sto drugih stvari.
Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km.
Alex saj to je pri vseh znamkah, mazda se mi zdi da ima še kar malo napak če primerjamo z premium znamkami, npr bmw saj neveš kateri motor izbrat pri njih vse ima probleme. Jaz sem zadovoljen z mazdo zaenkrat (trkam na les)
Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.
Tako kot je nevLado napisal nebo imel moči, ko je hladen bo trokiral, potem pa zna bit kakšna lučka ker nebo zadostnega polnjenja z zrakom. Ma jaz sem se odločil da bom na 150000km dal preventivno sčistit in je to to. Obstaja pa nek sprej od CRC ki špricaš v loputo in bi naj to sčistilo, jaz ne verjamem tem kvazi magic kemijam, tako kot je Aless napisal peskanje z orehovim prahom in mir. Bom pa iz firbca poslal povpraševanje koliko to stane in javim.
Sem pa gledal enga modela je cistil z zobno scetko in neko kemijo na osnovi bencina. Meni se zdi da je tako kot je aless napisal peskanje z orehovim prahom najbolj ucinkovito.
Da se ga očistit, 2 šraufa držita sito, spodaj pa so plastične klipsne.
To je larifari, kje si to prebral.
Edina učinkovita rešitev je z dodatno šobo v sesalnem kolektorju, saj bodo prej ali slej verjetno vsi proizvajalci šli na ta sistem.
Tako kot si napisal vsak avto ima neke hibe, je pa fajn če lastniki za nje vejo in lahko preventivno kaj ukrenejo, preden pride do kakih dražjih okvar.
No tisti ki grejo po nov avto vsake 3leta se ne rabijo ukvarjat s takimi stvarmi.
Mazdini sesalni ventili po cca 20.000km. Ni kritično ampak čez 100-200kkm pa...
CX-5 2.5 G194
Meni se je tudi zdelo čist zgrešeno ko sem to zasledil, po moje razen šob v sesalni cevi ali fizičnega čiščenja ne pomaga nič druga. Jaz imam sedaj 63000km na 150000km bom pogledal kaksna je situacija in potem dal čistit.
Mazda bi naj resila to pacanje ventilov tako da dvigne temperaturo in potem bi naj nekaj tega izgorelo, ampak to se mi ne zdi glih neka resitev. Ce bo treba bom dal scistit. Vsak avto ima nekaj kaj cemo tako to je. Meni tudi vsi hvalijo te g motorje, bomo videli na dolgi rok. Drugace novi toyotini motorji imajo tudi dvojne sobe (ene za direktni vbrig druge pa vbrizg v sesalno cev pred sesalnim ventilom) in je vse ok.
Jaz sem zasledil na Angleških straneh par primerov s cx5, nevem sicer kateri letniki so bili ti avti ampak vseeno škoda da se to pojavlja ko pa vedo kaj jih muči.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Original olje je svetlo modre barve tvoje je pa rjavo in se prežiga, na meji si ko je barve kot zavorna tekočina tvoje je že prek in temni torej se prežiga, glej jaz ti povem iz izkušen ti pa naredi kakor hočeš avto je tvoj
Povezava za deljenje
Deli na druge strani