Ja, to je meni ?isto jasno da ne pi?e. Saj zato pa pravim, najbr? se da marsikaj ugotoviti, ?e seveda ve? kaj gledat pa ?e pozna? paramtre, vrednosti pa to.
No pa si sam najdu odgovor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sj te vse pi?e, kaj misli? da ?ez obd kar napi?e kaj je crknilo, malo morgen, old skul je ?e VEDNO zkon, obd je samo pripomo?ek, ki v?asih malo pomaga, tisti ki mislojo da je vsemogo?en se KREPKO motijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)
vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:
- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta
- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto
Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu
torej relacija akomulator - nafta
Vpra?anje:
A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja
In svizec zavije ?okolado.
To ni ?VABA, al pa francoz, mazda samo bele?i kolk si prevozil od pojava napake.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj bluetooth sam zazna avto. Nobenih te?av ?e nisem imel tako, da ne bi rekel, da je kvaliteta vpra?ljiva. Prednost je, da ni kabla, lahko ima? kar priklopljeno. In ja, ?e z mobitelom ima? dobesedno dodatne ?tev?ke, podatke o avtu in spotoma pogleda?, ?e bi se ti pri?gala kaka lu?ka. Prenosnika pa? nima vsak v avtu ves ?as.
Smo izjeme.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.
Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev
Ma narobe sem napisal, vsak 12 vbrizg oziroma vask 24 obrat je na benz.
Na plin dela nekje od 1300 do max 4500 rpm, ?e je tlak pod nulo, ?e si pa ?ez ?e pri 1500 pa itak samo na benz.
Po mojih izku?njah je temperatura izpu?nih plinov pri pogonu na plin ni?ja ker mi ne segreje KAT na pravo temeraturo, pri bencinu pa teh te?av ni.
Pri prej?nji ?e sem ga pustil na mestu da je delal na benz , se je precej hitro segrel, ?e pa je bil na LPG pa ?e je stal je komaj dosegel delovno, med vo?njo je tud trajalo dlej na LPG kot na benz, samo sem re?il z Webastom, tako kot mam zdej tud na sakerju.
Jutr bo zadihal na LPG, samo da zbudimo LPG CPU.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!
Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!
Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?
Preber si moj post, napisan je za mazdin 2,3 turbo motor, ki ima direkten vbrizg benza v cilinder in ne pred ventile kot ima recimo impreza al pa evo al pa klasika ww 1.8t, te je recimo la?je predelat na lpg, ker ni treba pazit(hlajenje) na notranjo ?obo za vbrizg benza kej je nimata recimo, poleg tega so nakateri na veliko ni?jih tlakih pri kompresiji in pri turbu kot DISI motor.
Kdaj bo pa tvoj 12 vbrizg turbaka delal??
Bi ?e moral, vse je, samo se CPU od LPG ne zbudi iz kome, vse ja narejeno.
Pride Primo? 1X ta teden, da preveri kje sem kako ?ico pozabil.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V debati o plinu sem opisal to?no tale mo?ni scenarij. ?e je ventil pre?gan, je KRIV PLIN! Pa tega ne bo dokazal noben laboratorij, ker plin ni zjedkal ventila, ampak je ventil zgorel zaradi lastnosti plina- plinastega stanja.
Bencin se vbrizgava teko? in ko se vplinja, porabi ogromno toplote in zato hladi zgorevalno komoro z ventili. Plin tega prestopa agregatnega stanja nima v cilindrih in zato je tam temperatura vi?ja in ventili radi zgorijo, ?e posebej, ?e je nastavljeno na malo bolj revno zmes.
U?inek ohlajanja pri izparevanju lahko vsak sam sproba, da si na roko polije malo acetona in ker bo hitro spreminjal agregatno stanje (bo hlapel) , se bo na roki ohlajalo, kar se konkretno ob?uti. In to?no to se dogaja po vsakem vbrizgu bencina v motor.
Ventilu je mogo?e zaribalo steblo lahko pa se ne nastavlja ve? sam, se je v dro?niku kaj zataknilo-zama?ilo in enostavno ni zapiral do konca in ga je skurilo, lahko je po?il obro?ek na katerega naseda ventl, lahko je po?ila glava pri obro?ku, edino zaribanje ventila bi lahko povzro?il plin.
Kaj pa ?e je majstru po?il kak batni obro?ek, ali pa mogo?e celo bat ?
Malo si preberte, plin se v motor dovaja pri tlaku do 1.5 bara, ko expandira, kr je prvo kot prvo v sesalnem kolektorju podtlak, se zadeva ohlaja, je tako ?
Druga stvar ki res ni v prid plinu pa je da nima mazalnih sposobnosti, skratka je pust, zato pa kdor je pamete poleg namontira ?e eno posodico iz katere se dovaja neko posebno olje ki ma?e steblo sesalnih ventilov in prav tako cilinder,vem da nekateri ne zahtevajo tega, samo ?e to vgradi? si lahko povsem miren, za podobna sranje.
?e ena stvar je, poglejte temeraturo pri exploziji-v?igu-gorenju plina in bencina in boste ugotovili da plin zgoreva z NI?JO tempraturo kot bencin, saj ima mi?jo kalori?no vrednost, zato motor porabi tudi ve? plina da je pribli?no tak u?inek kot na bencin.
Ro-Bi tebe bi pa vpra?al, motroe 2.3 DISI Turbo, oma vbrizg bencina direktno v cilinder, predelan na plin pa pred ventile, po tvoje bi tak motor moral crkint takoj po par 1000 kilometrih, pa ima na? uporabnik boj? ?e preko 100 kkm na plin pa niti ene same te?ave. :ne vem:
Boss
Motorji z direktnim vbrizgom benza v cilinder imajo vsak 12 obrat motorja bencinski ostale pa samo LPG in ne da je 30% benza ostalo pa plin. ?e bi plin zgoreval z vi?jo tempeaturo, pol bi se takega motorja sploh ne dalo predelati na plin, ali pa bi imel bolj pogoste takte na bencin.
Pri turbakih kot je moj, na plin itak dela samo dokler motor dela va "vakumu", ko tlak prekora?i 0 (tlak okolice) pa se plin izklopi in dela samo na bancin.
Bom nehal, pomoje moj najdalj?i post v lajfu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.
Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani