Skoči na vsebino
Motorno olje za benz
Napisano

A pol bo pri meni tudi panika ker imam Motul...? :unsure:

 

Ne pani?ari js mam istega, kot ti pa ni panike, pri prej?nji pa je blo sranje.

 

MOTUL 8100 X-Clean+ C3 5W-30 1l

 

DPF-jar !!!!!!!!!!!!!! :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje za benz
Napisano

Jest imam v svoji M3 GTA olje Motul 5W40 pa mi ga ni? ne pije.

 

Js tud v svojem puhalniku, v prej?nji 2.3i pa ga ga je samo zmankal. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elm-327 (car diagnostic)
Napisano

Ja, to je meni ?isto jasno da ne pi?e. Saj zato pa pravim, najbr? se da marsikaj ugotoviti, ?e seveda ve? kaj gledat pa ?e pozna? paramtre, vrednosti pa to.

 

No pa si sam najdu odgovor. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elm-327 (car diagnostic)
Napisano

Sj te vse pi?e, kaj misli? da ?ez obd kar napi?e kaj je crknilo, malo morgen, old skul je ?e VEDNO zkon, obd je samo pripomo?ek, ki v?asih malo pomaga, tisti ki mislojo da je vsemogo?en se KREPKO motijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stikalo za odpiranje oken
Napisano

lp, jst sem pa zamenjal akumulator in nisem rabil ni? na novo nastavljat okna in volana...

 

Tvoja je pred 2005 letnikom.

 

To je potrebno pri VSEH mazdah ki imajo AVTOMATSKA STEKLA NA VSEH VRATIH, ?e tega nim, pol teh "te?av" ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mrzli dnevi - M6 te?ko v?ge
Napisano

vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg :blush: , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

 

vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:

 

- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta

- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto

 

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu

 

torej relacija akomulator - nafta

 

Vpra?anje:

A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja :P

 

In svizec zavije ?okolado.

To ni ?VABA, al pa francoz, mazda samo bele?i kolk si prevozil od pojava napake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje sede?a M6-2004
Napisano

Zamenjaj komplet, mislem da je v conradu proizvajalec waeco najdra?ja varianta cca 100?:

http://www.conrad.si/Vgradni-grelnik-za-av...A_17271_0330005

 

Meni ?e crkne grem samo ponjga ker gornje cene so zlo kako bi reku.... Mazda?ke.

 

Mam js cnej, samo sva s prekmurcem ugotovila da mora bit ravno prave dimenzije, druga?e ne gre za prevleke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?zmeden??zmeden? zakaj bi pa ti nastavljal ventile ?e se ''sami '' nastavlajo?

Se motim???

 

Grobo nastvijo se s plo??icami kot pri jugotu 55 al pa pri stoekah, pa motorji majo ve? ali manj isti sistem,"fino" pa jih regulira hidravlika.

 

Mater je LPG zajebana stvar. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elm-327 (car diagnostic)
Napisano

Moj bluetooth sam zazna avto. Nobenih te?av ?e nisem imel tako, da ne bi rekel, da je kvaliteta vpra?ljiva. Prednost je, da ni kabla, lahko ima? kar priklopljeno. In ja, ?e z mobitelom ima? dobesedno dodatne ?tev?ke, podatke o avtu in spotoma pogleda?, ?e bi se ti pri?gala kaka lu?ka. Prenosnika pa? nima vsak v avtu ves ?as.

 

Smo izjeme. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jures govori o vbrizgu ti pa govori? o obratih motorja - pri 4-taktnem motorju je vbrizg vsak drugi obrat tako, da pri 12. obratu naj bi pomenilo na vsak 6. vbrizg.

 

Se pravi je cca 16% vbrizgov na benz venda pri vseh visokozmogljivih motorjih s turbino je treba nad dolo?enimi obrati imeti vbrizg le na benz, ?e ne bo zlo hitr ma?ino vrag vzel. In ?e se ne motim tudi pri Boj?evi CX-7 nad 3500 obrati ?opa le na benz, da se pravilno hladijo injektorji in Ajvar tud tvoja MPS-ka bo morala imeti tak sistem, da bo? lahko ?e naprej pljuval ?ez pokvarljivost dieslov in nepokvarljivost bencinarjev :hudicek:

 

Ma narobe sem napisal, vsak 12 vbrizg oziroma vask 24 obrat je na benz.

Na plin dela nekje od 1300 do max 4500 rpm, ?e je tlak pod nulo, ?e si pa ?ez ?e pri 1500 pa itak samo na benz.

 

Po mojih izku?njah je temperatura izpu?nih plinov pri pogonu na plin ni?ja ker mi ne segreje KAT na pravo temeraturo, pri bencinu pa teh te?av ni.

 

Pri prej?nji ?e sem ga pustil na mestu da je delal na benz , se je precej hitro segrel, ?e pa je bil na LPG pa ?e je stal je komaj dosegel delovno, med vo?njo je tud trajalo dlej na LPG kot na benz, samo sem re?il z Webastom, tako kot mam zdej tud na sakerju. :danzoman:

 

Jutr bo zadihal na LPG, samo da zbudimo LPG CPU. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!

 

Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!

Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?

 

Preber si moj post, napisan je za mazdin 2,3 turbo motor, ki ima direkten vbrizg benza v cilinder in ne pred ventile kot ima recimo impreza al pa evo al pa klasika ww 1.8t, te je recimo la?je predelat na lpg, ker ni treba pazit(hlajenje) na notranjo ?obo za vbrizg benza kej je nimata recimo, poleg tega so nakateri na veliko ni?jih tlakih pri kompresiji in pri turbu kot DISI motor.

 

Kdaj bo pa tvoj 12 vbrizg turbaka delal??

 

Bi ?e moral, vse je, samo se CPU od LPG ne zbudi iz kome, vse ja narejeno.

Pride Primo? 1X ta teden, da preveri kje sem kako ?ico pozabil. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moj-Boj? CX7 ima tak sistem ko vsak (se mi zdi) 7 vbrizg ?opa benz.

Bu?e!!

 

tud cx7 je bil turbo pa ne vem koliko Audijev in ostalo so naredili, med drugim prvo RX8 v slo....ki je v reklami za firmo XXX :)

 

To se ti zdi 12 bo prav.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V debati o plinu sem opisal to?no tale mo?ni scenarij. ?e je ventil pre?gan, je KRIV PLIN! Pa tega ne bo dokazal noben laboratorij, ker plin ni zjedkal ventila, ampak je ventil zgorel zaradi lastnosti plina- plinastega stanja.

Bencin se vbrizgava teko? in ko se vplinja, porabi ogromno toplote in zato hladi zgorevalno komoro z ventili. Plin tega prestopa agregatnega stanja nima v cilindrih in zato je tam temperatura vi?ja in ventili radi zgorijo, ?e posebej, ?e je nastavljeno na malo bolj revno zmes.

U?inek ohlajanja pri izparevanju lahko vsak sam sproba, da si na roko polije malo acetona in ker bo hitro spreminjal agregatno stanje (bo hlapel) , se bo na roki ohlajalo, kar se konkretno ob?uti. In to?no to se dogaja po vsakem vbrizgu bencina v motor.

 

Ventilu je mogo?e zaribalo steblo lahko pa se ne nastavlja ve? sam, se je v dro?niku kaj zataknilo-zama?ilo in enostavno ni zapiral do konca in ga je skurilo, lahko je po?il obro?ek na katerega naseda ventl, lahko je po?ila glava pri obro?ku, edino zaribanje ventila bi lahko povzro?il plin.

Kaj pa ?e je majstru po?il kak batni obro?ek, ali pa mogo?e celo bat ?

 

Malo si preberte, plin se v motor dovaja pri tlaku do 1.5 bara, ko expandira, kr je prvo kot prvo v sesalnem kolektorju podtlak, se zadeva ohlaja, je tako ?

Druga stvar ki res ni v prid plinu pa je da nima mazalnih sposobnosti, skratka je pust, zato pa kdor je pamete poleg namontira ?e eno posodico iz katere se dovaja neko posebno olje ki ma?e steblo sesalnih ventilov in prav tako cilinder,vem da nekateri ne zahtevajo tega, samo ?e to vgradi? si lahko povsem miren, za podobna sranje.

?e ena stvar je, poglejte temeraturo pri exploziji-v?igu-gorenju plina in bencina in boste ugotovili da plin zgoreva z NI?JO tempraturo kot bencin, saj ima mi?jo kalori?no vrednost, zato motor porabi tudi ve? plina da je pribli?no tak u?inek kot na bencin.

 

Ro-Bi tebe bi pa vpra?al, motroe 2.3 DISI Turbo, oma vbrizg bencina direktno v cilinder, predelan na plin pa pred ventile, po tvoje bi tak motor moral crkint takoj po par 1000 kilometrih, pa ima na? uporabnik boj? ?e preko 100 kkm na plin pa niti ene same te?ave. :ne vem:

 

Boss

Motorji z direktnim vbrizgom benza v cilinder imajo vsak 12 obrat motorja bencinski ostale pa samo LPG in ne da je 30% benza ostalo pa plin. ?e bi plin zgoreval z vi?jo tempeaturo, pol bi se takega motorja sploh ne dalo predelati na plin, ali pa bi imel bolj pogoste takte na bencin.

Pri turbakih kot je moj, na plin itak dela samo dokler motor dela va "vakumu", ko tlak prekora?i 0 (tlak okolice) pa se plin izklopi in dela samo na bancin.

 

Bom nehal, pomoje moj najdalj?i post v lajfu. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Premacy 1,8 te?ave pri v?igu
Napisano

Kratke fure so zajebana stvar za bencinarje, ker v cilindrih ostane precej nezgorelega bencina in je enostavno prebogata me?anica za v?ig.

Probaj naslednji? ko ti ne bo v?gal pritisnit pedal za gas do konca in ?tartat, takoj ko prime(zasli?i? da je v?gal) pa spusti gas in se lepo odpelji kot da ni blo ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.