"Napako je opazil eden od voznikov, ki se je po točenju goriva odpravil na daljšo pot in hitro odkril, kaj je razlog za okvaro njegovega motorja. Sume o točenju napačne vrste goriva so potrdili tudi na servisu, kamor je peljal avto in za popravilo plačal skoraj 3000 evrov. "
Ravno dobil od pooblascenega serviserja ceno za plastiko ki gre vzdolz podvozja do zadne pnevmatike.
Cena
244,41 + 210,83 = 455,24€ plastika je iz 2 delov zato je cena v dveh delih menjati moram pa obe. Se bom se raje malo v tujino na odpade zapeljal
Grozno
Tako enostavna rešitev. 👍 Kako si pa izvedel @Alex, da niso OK? @Hixxy, si prebral. 😄
Ne vem, kako sem našel takrat enega tipa iz Hrvatinov (pri italijanski meji), ki je delal na mazda servisu v Trstu in jih je tam premeril. V bistvu so bili slabi trije. Evo, sem našel, koliko so stali. 🤗
"
ALL ORDERS WE GET PAID UNTIL 21-12-2015 INCLUDING THE DEPOSIT WE WILL DESPATCH IN THIS YEAR
PLEASE ATTENTION THAT 1INJECTORCOSTS 119 EUR + 50 EUR DEPOSIT
THIS DEPOSIT ONLY GET BACK AFTER WE GET THE OLD PARTS
Skozi to agonijo je šlo že veliko lastnikov dizelskih Mazd. Zelo velika verjetnost je, da ima @NevLado prav. Denso injektorji so v povezavi z današnjimi BIO gorivi zelo problematični, težave se lahko pojavijo že pri nekaj 10.000 km. V času trajanja garancije si glede te težave Mazda zatiska oči, po preteku garancije pa ti bodo rekli, da imaš smolo, ker če bi bilo vozilo še v garanciji, bi ti v okviru te garancije injektorje brezplačno zamenjali z novimi. Vendar se to ne zgodi, če ne ugotoviš in dokažeš sam, kar pa ni lahko. 😥
Pa, dobro, saj smo šli mnogi že pri prvi generaciji 6- k skozi to zamenjavo - (popravilo) injektorjev. Jaz sem jih recimo zamenjal na, svoji, in to vse štiri pri 150Kkm. V bistvu sem vzel v Nemčiji obnovljene z triletno garancijo in ko sem jim poslal nazaj moje stare, so mi nakazali 50€ na račun. To sem dal kot neko kavcijo.
So bili pa nekje tretjino cene novih. In poraba mi je takrat padla takoj za 0,5 l/100.
Injektorji so, vsaj zame, potrošnji material. Nič drastičnega, kot nekateri delate dramo tu gor. Jih zamenjaš in imaš potem mir.
Meni so tudi popravljali kao oba. Ampak, kot so oni meni razlagali, so pri meni le zamenjali pogonske zobnike, ki so original plastični in jih rado pogloda, z medeninastimi zobniki. Ker pri meni ni bilo nikoli tako, da motorček ne bi delal, ampak se je vedno zaustavilo nekje na pol in se je lepo slišalo, da vrti v prazno. In, če si mu hotel pomagati z roko se je lepo čutilo, da nekaj preskakuje.
Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.
S tem se pa definitivno strinjam,da je motorček prešvoh. Baje, tako mi je rekel kolega na mazda servisu, je tako zasnovan, da "sklopka" v njem spodrsava, ko je preveč obremenjen. To pa se zgodi, ker po moje ni prav zasnovan mehanizem, ki obrača ogledalo. Opazil sem tudi, kot da včasih električno ne dobi dovolj dolgo impulza in se vstavi nekje na tričetrt. In ga potem ročno odprem do konca. In to vedno le levo ogledalo.
Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌
Itak sem ti že povedal zadnjič, da si dirkač. 😊Ne trpiš bmw- jev in audijev pred sabo. 🤪
Jaz sem sklenil, da po novem letu ne gledam več ne porabe, niti me ne briga, koliko regeneracij in na koliko kilometrov bo delala ne koliko kilometrov sem naredil. Ko bo prazen tank, bom tankal.
V bistvu ton počnem že kaka dva tedna in je prav lep filing. 😊
Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske". S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.
Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.
Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.
Saj sva v bistvu naredila kar nekaj kilometrov po predpisih prav zaradi tega, da vidimo, koliko v bistvu pije pri normalni vožnji. Prej sva resetirala števec porabe.
In kakor sem napisal, pri umirjeni vožnji 120/ uro je imel porabo nekje 5,6-5,7 in pri avtocestnih 130 nekje 6,5 ali malo več. To je čisto v redu poraba po moje.
Je pa potem ubil boga v njem in je bila končna poraba na cilju 8,1/100. 🤪💪
Ja, en na yt je rekel da težav nima odkar zlaganja ne uporablja pozimi.
Večini to spricanje z wd reši težavo do prvega pranja
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Pri meni je bilo podobno. Ko sem opral avto, se je vsakokrat ponovilo. Dokler nisem pošprical notranjost dobro z silikonskim sprejem od wd + anti friction spray (tudi od wd). Od takrat, že kako leto je mir. Izgleda, kot da ima motorček premalo moči in ko dobro podmažeš vse te stične točke lepo drsi.
Ne bi rekel, da gre paničarjenje. Dobro pa je vedeti in se zavedati morebitnih nevarnosti. In kljub temu me je že kar nekajkrat zrukalo pri montažah 230V stikal - seveda pod napetostjo. 😉 Na srečo delam z desno roko, levo pa sem imel v žepu ali v zraku. 🙂
Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika.
In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice izklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki.
12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V.
Res je. A nekateri zamenjamo šteker ali stikalo luči kar pod napetostjo 😉Samo vedeti moraš, kaj delaš in ne priporočam tega, kdor ni o tem podučen.
Je pa tok iz baterij res nevaren. Kdor ve, kaj je UPS in kako je sestavljen si lahko predstavlja, kako to vari in kako te lahko ubije ali najmanj ožge, če si le malo ne previden in stakneš plus in minus.
Videl sem že, kako je ključ 17 dobesedno stopilo, da je šel na pol.
Ja sem na precepu al se sekirat za teh nekaj vec evrov na leto, ampak mislim da bom dal avto pokazat mehanikom ki so strokovnjaki da podajo mnenje.
Sem pa definitvno mnenja da dober avto vzges, ga vozis normalno ga paziš in na 15k km nardis servis in mora delat, vse ostale sikirancije glede avta ali bo delal ali ne so mi malo mimo. Vseeno sem uzel mazdo ki veljajo za dobre avte, nisem vzel nekih jajc(upam), kilometri pa do 300k nebi smel biti problem za avto tega ranga?!
Samo gas, peri deri!!!🤣🤣👌
Tako se govori. 👍Optimistično. To mora zdržati 300Kkm+. Sem ti pa poslal na zs številko mojega mehanika, da se dogovorita za en preventivni pregled. 😊
Bom še spremljal porabo z umirjeno voznjo, ma kot sem ze reku, za umirjeno dolgocasno voznjo bi kupil Toyoto Verso in bi se vozu po jajcih, se pa bojim da ce bi vozu ta avto tko k bi ga res hotu bi blo nad 9.🤨🤨bomo nardili se preiskave, @Alex lahko bi se zmenli en dan da pridem do tvojega serviserja da malo bolj profi pogleda?!😀 da bomo pustili bavarce za sabo brez pogleda na stevc goriva🤣🤣
Ni problema. Ga pokličem, kdaj bo imel prosto, ker je kar zaseden.
Kaj je pa bilo tam na 148000km? nek izreden servis? Jaz bi definitivno menjal olje in vse filtre, sčistil sito v koritu, podložke injektorjev, preveril verigi, speskal kolektor, menjal olje in filter v menjalniku, menjal hladilno tekočino, menjal zavorno tekočino, dal na tester in po potrebi napravil prisilno regeneracijo. Potem naprej bi pa servise delal na 10000km max.
Pregledal sem olje.,ki naj bi bilo pred kratkim zamenjano.Je na max in nič preko. Pomeni, da ni nafte v olju. Izgleda res kot novo.
Ja, omenil sem mu tudi sam za olje v menjalniku in podložke ter korito.
Ne vem, no, meni se zdi 8,5-9l/100 km čez cel tank res prehuda poraba, sploh če je AC vmes (pa saj se tam tudi ne moreš ves cajt voziti 180-200 km/h).
Jaz imam tako porabo samo v načinu "nema bog brata", ampak ni dejanskih pogojev (posebej zdaj pozimi), da bi se vozil v načinu "track attack" cel čas.
Pa sem pozimi in poleti na 19'' platiščih in gumah - na manjših je tudi poraba takoj manjša ...
In ja, 136 km povprečje med regeneracijami je prenizko - vsaj okoli 200 km bi morala biti številka.
Meni jih dela med cca. 160 in 230 km (glede na to, da imava podobne kilometre in avtomatika), pa ga tudi ne šparam (edino ko je hladen, ga bolj nežno peljem).
V bistvu sva oba ugotovila, da je ob vožnji nad dovoljeno na avtocesti poraba, skupaj z krožišči, okoli 8 litrov/100. Če bi vozili ta avto po omejitvah 130/ uro bi imel porabo nekje 6,5-6,7 /100. "Kakor sem že napisal, ta avto se ne vozi počasi. Verjemite, da bi imeli tudi vi tako porabo z podobno vožnjo. 😉 Le skupinski izziv poraba da lahko realno porabo oziroma primerjavo.
Vse ostalo je brez veze, ker ni niti približno enako.
Glede povprečnega intervala regeneracij pa bi ugibal, da nekaj ne štima. Ali so bili prevrteni kilometri, ne pa prenastavljen števec regeneracij, ali pa se je avto veliko življenjske dobe vozil zabasan s sajami (recimo zaradi slabih injektorjev ali njihovih podložk, kar bi pojasnilo tudi visoko porabo). Možno je tudi oboje. Kolikor vem, imajo ti avti interval med regeneracijami cca 400 km, zato je povprečje 136 km zelo nizko, to je tako Alex, kot bi bil pri tvoji M6 l.2017 povprečen interval 68 km.
Pa kje si našel interval 400 km? 🤔 Vsi skayactiv dizli od začetka Imajo popolnoma enak interval in to je povprečno vsakih 160-180 km za mestno in hitro vožnjo in do 250 za umirjeno ali avtocestno vožnjo. (tudi po omejitvah). V bistvu je odvisno, koliko ga tiščiš. In očitno ta njegova ni bila šparana, saj je znižana. 😉
Avto lepo potegne, v bistvu ava bila najhitrejša na cesti. 🤗
pred 8 urami je Bini napisal:
........s temi 17" kr neki. 🤪
........verjetno zadnjič in nikoli več 🙈🤔😂
👍
pred 2 urama je binel napisal:
Vse je res kar je povedal!😁 super smo se mela, malo bolj sem miren zdaj glede avta kot prej, mislim da je res kriva malo bolj aktivna voznja, problem pa je tudi mestna voznja z krozisci saj vsako malo hitrejse speljevanje kar dvigne obrate in tam pokuri to razliko.🥺✌ je pa res da bom dal nekaj crnih dodatkov na avto, nardijo avto bolj odpiljen👌👌 ko bo pomlad in nebo vec soli na AC in bodo gor 19" pa pripeljem spolirat mašino😁😁
Je lepša črna barva namesto kroma, a ne? 🤗
Ni problema, enkrat spomladi ga lahko spoliramo, da bo lepši kot je prišel iz tovarne. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od stotih, ki so ta dan tankali, je samo temu zaribala mašina. 🤔
Najbrž je ima čisto prazen rezervoar in je takoj, ko je speljal s pumpe dal "gas do daske".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani