Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ja, ampak spet ni vse v AC. Ti lahko voziš agresivno po AC, lahko voziš 200 po ac, pa ne boš naredil 250kmh ampak precej manj. ... Vsako sunkovito pospeševanje, pač pripomore k temu, da se filter prej napolni. Še vedno je pa pomoje to precej boljže za celoten motor kot jajcanje po mestu.

 

Vrednost tega parametra PM_ACC_DSD mi še dandanes ni čisto jasna. Včasih prilete tja do 4g/l, včasih dober 1g/l.  Sem imel neke indice, da se ta vrednost znižuje, ko je motor bolj preluftan, bolj obremenjen, ni pa to še čisto 100%.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Zadnjič sem pisal, da se folku regeneracija tako zaštrika, da ti interval prepolovi. Evo, dejansko je nekdo napisal, da mu je uspelo razvozlati zadevo, in sicer je menjal komplet EGR očitno. 

 

"I have had same problem on 2010 Mazda3 for almost one year.

different engine, not the Skyactive (it is the R2 2.2d with 185 HP) but same behaviour:

- frequent regenerations specially if pushing hard the engine ( one evey 150/200 kilometers instead of 450/480)
- PM-ACC and PM-DSD growing fast and sometimes suddenly
- regenerations triggered when PM-ACC reached 6 g/l instead to be triggered by PM-GEN = to 6 g/l
- no errors on PCM

I've tried everything:
- cleaned EGR, EGR cooler end related pipes
- cleanend the intake manifold
- cleaned injectors
- used various kinds of DPF cleaners
- changed injectors washers
- done every kind of EGR/ITB, injectors and sensor calibrations
- done DPF resets, assessment, forced regenerations...

but no improvements

at the end, I've changed the EGR electronic part (the motor) and everything is fixed now: even if the engine have more than 240.000 kilometers regenerations starts again every 450/480 kilometers.
PM_GEN reaches 6.0 g/l and PM-ACC and PM-GEN grows slowly and not randomly like before.

I know Skyactive have 2 EGR valves, maybe the issue is in one of their actuator motors."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Ja, možno da je ista logika ja. Saj me ne moti, če kuri dalj časa vsake toliko. Samo pol premakne števec koliko saj je generiiranih na 1 gram, posledično naslednjič fašeš regeneracijo prej. No kakorkoli, če dela to in dela dobro, me ne moti.

 

Je pa zanimivo še nekaj. Ne vem zakaj so se odločili rešitev zapeljati tako ,da se regeneracij izvaja vsakih ne vem 250km? Zadnjič smo o tem govorili na servisu in je bilo omenjeno češ, če bi bil pa večji filter bi pa težko regenracijo naredil. Klinac, kako ima konkurenca? Eni imajo na 500 ali pa 800 kilometrov. Res pa je , da možno da imajo taki potem dodatno šobo v filter da le -te hitreje zgorijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Se pa vsake toliko zgodi še ena zanimiva stvar ob regeneraciji. Ko se skurijo vse saje, on še kar naprej regenerira, kaj vem še cca par minut dlje, potem pa ko konča se pa PID PM_GEN prestavi na vrednost 1g. Seveda, potem dokler se čisto ne ohladi pade nekje na 0.6g, ampak to pomeni da naslednji cikel regeneracije pride toliko prej.

Zanimivo, to sem sedaj videl da dela že na drugi Mazdi, prej na r2 motorju in sedaj skyactive. Ne vem pa, ali je to bug v programu ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Ma kje. Vedo o problematiki, samo noben ti ne bo rekel na 60 tisoč,..veste dobro bi bilo spucati še sesalni kolektor. Na servisu je to nekje cca 300eur.

 

Mogoče tudi zato, ker je večini to krneki...bi rekli stran vržen denar, hočejo me nategnit itd...

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Mislim, meni se je pri prejšnji to zgodilo, kaj vem, mogoče zaradi relacij, ker kaj drugega skoraj da ni moglo biti, ker sem 90% spremljal potek regeneracij in poskrbel da se izvedejo. Torej, ali se sistem res tok zapaca , sesalnega kolektorja nismo tikali, je pa takrat Pelko rekel, da je bil EGR čist zabit, ena mala luknjica je bila še. To je bilo spucano, ampak to je pljunek v morju. 

 

Zakaj je bilo tako zabasano pa ne vem. Avto je imel cca 140 tisoč takrat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Se bojim, da če je to res kar pišeš, da padeš v eno zanko, s katere še ne vemo povratka. To ugotavljamo tudi na ene poljskem forumu ,ter na forscan forumu, kjer se zgodi to,da se interval regeneracije prepolovi. 

In nekateri so probali že vse živo, pa nekega haska ni bilo. Od podložk, čiščenje DPF, čiščenje sesalnega kolektorja, menjavo EGR,ipd...Zgleda pa kot bi se PCMu nekaj zmešalo..

 

Vzrok zato, bi bil mogoče prenežne vožnje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.