EBC je angleška firna z tradicijo športnih upgrade zavor, so dost znani v tuning sceni.
Imajo sicer v ponudbi tudi osnovni program Black Stuff, ki je rang ATE, vsi ostali Green, Yellow, Red in Blue Stuff pa so Next Level in so že bol šport in race variante.
Jst mam izkušnje z Black Stuff in Red Stuff.
Black stuff sem mel na M3 z Oem diski, stoping power je bil boljši ood originala.
Red Stuff sem mel na Hondi z Oem disk, in so diski držali brez problemov zvijanja ali karkoli, edino bolj jih je pobralo.
Drgač pa tudi next level od Ate so tudi Tarox zavore, jih je mel kolega na Meganu RS R26 Tarox G88 diski in Red Stuff ploščice, stoping power brutalen, da pri bremzanju misliš da ti bodo oči iz jamic padle, tudi ob zlorabljanu na dirkališču, ni blo problemov.
Saj če je želja po dobrih zavorah, je polno izbire zelo dobrih zavor, omejitve so ponavadi samo finance🙄
Pozabi na garancijo. Tisto je na prerjavenje. No poskusiš seveda lahko, nič ne stane.
Meni so na M3 parkrat popravljali rjo na spodnjem robu vrat, vse dokler je veljala garancija na rjo. Potem pa sem menjal kompletna vrata za novejši letnik ki niso bila rjava.
So pa pravtako bili mehurčki, napihnjena barva pod njo pa rja. Garancija je šla vedno skoz, so na servisu poslikali in poslali na Mazdo.
V Mazdino Digitalno servisno knjigo se žal ne vpisuje dodatno izvedenih del (sklopka, amortizerji....). To lahko ugotoviš le od lastnika ali pa od servisa kjer je bilo kaj dodatno menjano, imajo delovne naloge na keterih se vidi dodatno delo.
Glede Mazdinih dizlov pa na tvojem mestu bi prvo menjal podložke injektorjev in očistil sito oljne črpalke, da si pol zihr da je to ok.
Pa pri tej R2 mašini še je fajn preverit verigo, da ni preveč raztegnjena.
Menjava olja doma je enostavna kot vsak drug avto, servisni interval pa ja lahko resetiraš z obd vmesnikom in Forscan app ali pa prebrikaš konektor pod motornim pokrovom in se zresetira interval.
Pozdravljeni, mene zanima glede pnevmatik in sicer homologirane imam 215/45 R18 zanima me če je možna homologacija za original platišča od Mazde dat dimenzijo 225/40 R18 ?? Gre pa se za Mazdo 3 2016 letnik
Kot sem že v parih temah glede tega napisal.
Na ORIGiNALNIH platiščih pri nas ni možno homologirat drugih dimenzij gum.
Če hočeš homologirat druge dimenzije gum ti preostane samo nakup drugih platišč z ustreznimi homologacijskimi papirji za tvoj avto (TUV, ABE..) in nato homologacija teh platišč z drugo dimenzijo gum, pod pogojem da so te dimenzije v TUV papirjih.
En je imel trikrat avto zaradi tega na uradnem servisu v garanciji a niso na?li ni?. Svetovali so mu, naj vozi in menjava v vi?jih obratih in naj ne obremenjuje motorja z nizkimi obrati. da bi pri?paral gorivo.Da taka vo?nja ne pa?e tem skayactiv motorjem.
Nevem koliko ljudi bi kupilo tak nov avto, ?e bi ?li na testno vo?njo in bi cukal??
Pol bi pa rekli da pa? vozi na vi?jih obratih?? Ne hvala za tak avto!!
2000rpm in 2700rpm niso glih majhni obrati za dizla.
Danes mi je med vo?njo vsake toliko ?asa enostavno ugasnila, potem v?asih spet v?ala takoj nazaj ko sem probal v?gat, v?asih pa sem moral parkrat obrnit klju? da je v?ala.
Avto drga?e gre normalno, sem priklopil tudi tester in ne poka?e nobene napake, pol sem ?el ?e enkrat se peljat z prikloplenim testerjem in ko je crknil pravtako ni pokazalo nobene napake.
V Mazdine dizle lahko da? noter olje 0W30 ali 5W30. ACEA C2 ali C3.
Eno ali drugo, ker sta ACEA C2 in C3 razli?nih specifikacij ima olje ali C2 ali C3.
Da malo na hitro povem razlike:
-C1 je Low SAPS (Sulphated Ash <0.5%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.
-C2 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 2.9cP.
-C3 je Mid SAPS (Sulphated Ash <0.8%) z minimalno HTHS viskoznostjo 3.5cP.
?e povzamem kaj to pomeni v praksi, SAPS je pomemben za DPF, ni?jo SAPS manj saj, manj bo DPF obremenjen.
HTHS viskoznost pa je pomemben za bolj?o za??ito delov ki so mazani z oljem. HTHS(high temperature high shear) vi?ja kot je bolj?e ma?e pod obremenitvijo.
Ni?ji HTHS pa nudi prihranek pri gorivu, vendar slab?e mazanje.
Na motora olja spletni pod mazdinim oljem, mogo?e pa so narobe info dali
Na spletu imajo ?e staro sliko in specifikacije.
Ti povem iz prve roke ker sem bil pred dobrima 2 tednoma pri njih v Mariboru v trgovini in sem si ogledal novo embala?o in smo ?e gledli da ni nobene oznake ACEA gor.
Mam pa info od Mazde da so original olja ACEA specifikacij kot sem prej objavil.
Mazda je izdala tudi nove odobritve za starej?e Mazde, da se lahko npr. v M6 GH diesel vliva tudi 0W-30 in 5W-30 ACEA C2 in C3.
Za vse ki se vozijo samo kratke razdalje bi priporo?al:
1. Pe?, kolo, ali skuter
2. Elektri?ni avto
3. Starej?i avto (dizel brez dpf ali navaden bencinar brez direktnega vbrizga)
4. ?e ?e mora bit novej?i avto z vsemi Ekolo?kimi featurerji pa menjavo motornega olja na 5000km. ?eprav DI bencinar bo ?e vseeno zapacal bat in ventile.
4.1. Oziroma ?e podopcija pri tem kupite nov avto, pa ko je iz garancije menjat spet za novega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.
Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani