pending je prihajajo?a napaka. monitor je zaznal napako, vendar ?e ni dosegel kriti?ne to?ke ?tevila te napake, da bi jo prestavil v register kriti?nih napak. ra?unalnik si stalno ogleduje vse monitorje in bele?i. ko dose?e npr. 50 slabih v?igov ti pa bo javil napako na v?igu.
vsekakor je treba tud te napake preverit ?e je slu?ajno povezava s tvojo trenutno napako.
Zdej je fora al v torque pise "pending" alu "current" pending je stara, current pa prisotna v trenutku
pending je prihajajo?a napaka. monitor je zaznal napako, vendar ?e ni dosegel kriti?ne to?ke ?tevila te napake, da bi jo prestavil v register kriti?nih napak. ra?unalnik si stalno ogleduje vse monitorje in bele?i. ko dose?e npr. 50 slabih v?igov ti pa bo javil napako na v?igu.
vsekakor je treba tud te napake preverit ?e je slu?ajno povezava s tvojo trenutno napako.
lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne...
jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??
O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja.
?e bi kdo hotel imeti extra klju? za mazdo3, imam enega nenarezanega. par let nazaj sem pomotoma kupil 2 surovca (s ?ipom), ga narezal in pri programiranju na mazdi ugotovil da ne bo ?lo zaradi napa?nega ?ipa. Ker ima mazda 323 bolj zajebano kodiranje kot mazda3 (noben klju?avni?ar ni mogel narediti kopije), sem moral pa? kupiti original.
Tako, da ?e je kdo zainteresiran, cena je 20?, doma se ga da sprogramirati samo kot 3 klju? - mora? imeti oba originalna klju?a.
?e ti manjka en klju? od kompleta, se da ta klju? sprogramirati v avto na mazda servisu-neobstoje?e oz. izgubljene se izbri?e iz ra?unalnika.
in kakor sem izvedel pri klju?avni?arjih, oni delajo klon obstoje?ega klju?a in je "izgubljen" klju? ?e vedno vpisan v ra?unalniku avtomobila kot zagonski klju?.
ne menjaj brez potrebe re?i, ki jih mogo?e ni treba menjati. u?i se na napakah drugih. najprej diagnostika in dokazana re?itev, potem pa menjava. najlazje je menjat pa ugibat, pa potem stranki ra?un uturit ko nisi ni? naredil.
potegni pa tudi morebitne kode sam iz avtora?unalnika. brez da bi hodil na poobla??en servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem menjal motorcek v servomotorju centralca. Stro?ek 8?, pa ena ura mojega dela. Nov bi bil 160? +ddv.
Ce je pa po?en zobnik v servomotorju, jih delajo avstralci, je isti zobmik kot za analogni ?tevec od ford fieste :-D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani