Čeprav se led luči same regulirajo glede na težo v vozilu, se jih da tudi ročno nastaviti. Meni je šlo na živce, ker se mi je stalno zdelo, da svetijo prenizko. Tako sem jih malo dvignil, ne preveč, da ne slepim nasproti vozečih in je razlika kot dan in noč. 🤗
Če koga zanima kako se to izvede, je postopek sledeč.
Avto parkiraš (v mraku 😊) pred kakim zidom, na kaka dva metra oddaljenosti. Motor mora bit ugasnjen!!
Nato stisnemo tipko start, da lahko prižgemo kratke led luči. Odpremo sprednjo havbo.
Potrebujemo samo dolg križni izvijač (dolžina železnega dela brez ročaja min. 20 cm in baterijo, da vidimo, kaj sploh delamo🤗) Nato križni izvijač vtaknemo v zobke, ki so na plastičnem vijaku. Lahko se uporabijo za to delo tudi mali gedore ključi z nastavkom M8 in s podaljškom 150 mm.
Meni je lažji dostop z izvijačem. Tudi na servisu delajo to tako.
Seveda moramo obračati ta kolešček z občutkom in ne preveč. Če pretiravamo z obračanjem se zna zgoditi, da gre kar na enkrat v prazno. 😬
Kaj sledi temu, ne vem a verjetno nič dobrega. Gre pa luč z vrtenjem vijaka hitro gor- dol tako, da je to res minimalno obračanje.
Prilagam sliko za lažje razumevanje. Ne odgovarjam pa za eventualne zaplete. 🙂
To sem jaz naredil na 3jki samo na desni luči,da sem bolje videl pešce....
Tako so mi rekli, verjetno z delom. Lahko pa so se tudi zmotili.
Od Japonca Mazde bi drugače pričakoval bistveno bolj tekoče delovanje info sistema. Kot da bi v nove avte vgrajevali 15 let staro elektroniko.😔 Sedaj imam na enem avtu tudi 360 stopinjsko kamero, slika vzratne kamere pa še dosti slabša kot pri prejšnji 3 leta starejši Mazdi - model 2015 - navadni vzratni. Da ne omenim, da me je najnovejša posodobljena Mazda navigacija tri dni nazaj 40 minut vozila po nekih dolenjskih vasicah, na koncu pa pripeljala 5 km naprej od izhodiščne točke, kjer sem jo vklopil ... za popenit.🙃
Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.
Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.
Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.
Xedos 6 je bil zame eden najlepših in najbolj kakovostnih mojih Mazd. Nimam ga več že kakšnih 25 let. Pri novih Mazdah v garanciji po tekočem traku menjajo tako osnovne stvari, da me kar skrbi (gede kakovosti).
Tole s kamero sem doživel nekajkrat, je pa res, da zelo hitro speljem.
doma parkiran avto (Mazda 3 letnik 2018 in Mazda 6 letnik 2016) običajno speljujem nazaj, pri tem pa ugotavljam, da se večinoma slika kamere na zaslonu po zagonu avta pojavi v nekaj sekundah, včasih pa zaslon ostane črn dalj časa, tako, da mi kamera skoraj ne koristi, saj se slika aktivira prepozno (avto lahko medtem že obrnem, recimo 10 sekund). Nisem še natančneje analiziral težave oziroma našel pravila, zakaj je tako. Mi verjetno ni niti treba, saj imamo na tem forumu polno strokovnjakov 😁
Zanima me, ali ima kdo podobne izkušnje oz. kako hitro se mu slika kamere aktivira na zaslonu?
Sem pozabil kako je bilo pri moji 3ki,bom danes pogledal. Kolikor pa mislim, da ni trajalo tako dolgo CC.do 5 sek nekje. 🤔Črna slika mi je ostala samo enkrat in to zato, ker je bila ful umazana. 🥴
Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.
1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.
2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?
Pri moji ni bilo tako, ne prvo ne drugo.... Mogoče je premalo hladno🤔
A je te ventilčke možno izklopit v meniju, da ne kaže (zanima konkretno za CX30 2021), pri moji 6ki vem, da se da, ampak je vezano na abs in nimam teh ventilčkov
Bom pogledal, se nisem zanimal za tole, ker jih nimam. Mislim pa, da se ne da.
Sam TPMS ni noben problem zdrzi res vse. Problem je ventilcek in potem matica na tem. Na mazdi (Majes) so mi razlozili da je problem ker je drug material in potem ta matica rada pozimi poci. No meni je 2* pocila. Je pa na uradnem bil 1 ventilcek cca 90 eur. Samo matico niso hotli prodat.
No potem sem na ebayu nasel repair kit kjer dobis to matico za 5 eur in je
Ventilčki po novem so 40€ na Mazdi Selmar. 👍So tudi kje cenej...... 😊
Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.
Verjetno nimaš LED, ker pri meni se sploh ne pozna, razen ko pripelje kdo nasproti..... 👍
Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?
Ne vem točno če je pri tebi enako ampak pri meni je na levi obvolanski ročici na noncu nje gumb, ki ga pritisneš in s tem prekineš avtomatske luči pa s črko 'A' je označeno. Od takrat naprej delujejo ročno do naslednjega zagona motorja. Upam, da imaš tako, drugače menjaj in kupi CX30... 😂
Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?
Pri moji CD175 je v glavnem nivo od menjave olja naprej na MAX, mogoče do naslednjega servisa zraste za kakšen mm proti X.
A nimaš tudi ti tega notri? In to v motorju s še večjimi obremenitvami (navorom) in nečistočami ...😉
Torej v G165 motor na Mazda servisu v Belgiji (kjer pride servis morda ceneje kot v Sloveniji ) točijo supra-x 0w20, tole je račun od danes 5. 10. 2021:
Imam ja, in kaj naj? Bomo vidli kako in kaj po par 1000km.....🤔
V g165 bi dal pa rajši 5-30 kot je bil tudi v g120. 😉
Vidim, da je velik napisano glede Mazdine rje in garancije po forumu... Zanimam me samo a je kej Mazda napredovala v zadnjih letih glede tega, ali je isto kot prej!? Če lahko kdo mal namigne kateri letnik je dober in slab!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani