Stara mehankarska modrost - dvigni avto in na roko gumo spravi v dovolj hitro vrtenje. Potem z roko grobo primi feder. Če na fedru čutiš vibracije (med tem ko se kolo vrti), je ležaj na tistem kolesu fuč. Tako da ponovi vajo.
Mam namen kupit nove baterije za oba ključa, upam samo, da bo to dovolj in da bo rešena težava. Sem skeptičen namreč bi vsaj avto javil nekako, da je prazna baterija pri vsej tej elektroniki
Thx za odgovor
Za točen odgovor si preberi priročnik o avtu ampak mislim, da ti ko stisneš sklopko pri ugasnjenem avtu na gumbu START utripa oranžno in ne zeleno, če je baterija v ključu pri koncu življenja. To greš ubistvu lahko takoj preverit.
Sem nov na tem forumu, tako, da če je že bila kakšna tema na to problematiko odprta v preteklosti, se vsem opravičujem.
Sem lastnik nove mazde 3, katero sem kupil leta 2018. Mazda 3 G165 Sport Revolution 2.0 ccm. Vozilo je delovalo brezhibno do sedaj, ko vozilo sploh ne moreš več odklenit s ključem na daljavo (centralno), kakor tudi s pritiskom na gumb voznikovih vrat (uporaba obeh ključev). To so bile prve napake, ki sem jih zasledil na tem vozilu cca. 4 mesece nazaj (to se je zgodilo 2x). Težava se je stopnjevala do te mere, da po odklepanju avta fizično s ključem al centralno, se stranska ogledala ne premaknejo do takrat, ko odprem voznikova vrata, pol se dajo v odprti položaj in se včasih tudi zaprejo al pa ostanejo v polovičnem položaju (priprta). V tem mesecu pa se je pojavila težava 2x, da se je avto med vožnjo večkrat zaklenil in odklenil sam od sebe. Vozilo je staro 1.5 leta, tako, da dvomim da bi bil problem v bateriji ključev al akumulatorju?!
Sem bil na servisu, kjer pa mi niso znali opredelit težave, saj so ga priklopili na računalnik, kjer pa napak ni bilo. Omenili so menjavo baterij v ključih v kolikor tudi to ne bo ok, se naj oglasim pri njih.
V kolikor je imel že kdo od vas identičen primer, bi lepo prosil za nasvet !
To, da gre baterija v ključu po 1.5 leta v maloro, je znano pri teh serijah. Preberi si priročnik o avtu. Nekateri servisi baje predlagajo menjavo te baterije ob letnem servisu...
Se pravi, da bi lahko tudi sam to menjavo opravil, če imam nekaj pojma o "šraufanju"?
Meni tega linka ne odpre.
Ja, slediš postopku, preberi temo, ki jo je polinkal Jest. Sam tega sicer še nisem probal ampak če boš šel na uradni servis ti bodo to itak naredili oni tam. Je pa tudi nekdo v eni od tem (če ne celo tejle) napisal, da naj med originalnim in aftermarketom sploh ne bi bilo take velike cenovne razlike.
Če pa se odločiš za neoriginal, preveri v navodilih, kater tip potrebuješ in pokliči v na primer GMT (ravno danes sem na Facebooku videl obvestilo, da ti tudi dostavijo akumulator, zato jih omenjam).
Edit: Kot je že Jest povedal pa imaš gor link za postavitev sistemov nazaj v pravilno stanje.
Tko, v ?etrtek grem po nov volan, so mi priznali garancijo na olu??eno barvo.
Kater letnik vozila ima??
Mene pa zanima, kaj priporo?ate, ko je usnje na volanu postalo svetle?e? V?e? mi je original, ko je mat. Avto je star 5 let ima cca 80k km.
Ok, bom najprej poiskusil s tem, preoble?t ga ne bi dajal, ker je avto malo?tevil?na serija, pa bi rad obdr?al original.
A to na CX-3?
----
Ali kdo uporablja recimo rob?ke iz Lidla/Hoferja? Jaz sem ravno ta teden kupil en paket, ker so jih imeli na zalogi v katalogu. Pi?e specifi?no za usnjene sede?e ampak nikakor ne nana?at na volan in prestavno ro?ico. :ne vem: ?!! Si re?em ok bom probal, sem obrisal sede?e in so bili precej vla?ni in mastni ampak so se v dveh minutah prakti?no izsu?ili in mi spet ni bilo ni? jasno.
Ne bom zle trdil za radijo, ampak js mam ponavad USB in nism ?e zaznal, da neb ?ou nazaj na usb predvajanje ob zagonu. Bom pa opazval zej.
Mislm, da se ne zastopva.
Tudi meni ob zagonu avto normalno ?pila naprej DAB radio (oz karkoli sem imel na?timano). Samo moti me, ker mi na ekranu ne poka?e screena za radio ampak meni sistema.
Js mam v nastavitvah, tega fuel efficency monitorja mo?nost za vklop/izklop te aplikacije ob zagonu/zaustavitvi. In mam izkloplen, zmer mi gre nazaj tja ker sem bil nazadnje.
Tudi ?e avto ugasne? na radiju?
Mene ne moti, da se mi nazaj v?ge ta monitor. Mene moti, da se mi NE v?ge nazaj radio. Ker ?e ga vgasnem na radiju se ob boot-u sistema poka?e glavni meni in tam ostane, pa tut ?e se 10 minut vozim naokoli.
Bom probal ta monitor izklopit, pa da vidim, ?e mi bo ?lo nazaj na radio.
After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.
This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts.
Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius.
Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius.
Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.
Pa ?e tole:
Skyactiv Technology Tips
Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start).
NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving.
Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta.
V manual-u pi?e, da naj bi ob hladnem v?igu motorja po?akal 10 sekund predno spelje? (2.0 120 skyactiv). Meni pa ravno cca 10 sekund nabije obrate na nekje 1500 ampak res samo ob hladnem v?igu (?e avto stoji ?ez no?), ko se umiri pa speljem.
Nimam, moram zavrteti gumbek, radio pa pritisnem gumb "noto" da poka?e izvajalca ker ko v?gem avto je v za?etnem menuju.
Ej tole mene tako jezi, da mi avto sam ne gre nazaj na radio (?e ga ugasnem na radiju). ?e imam recimo v?gan tist monitor porabe se ob ponovnem zagonu avta sam pri?ge nazaj. Zakaj mi (?e ugasnem avto z radijem na ekranu) ne more isto pri?gat nazaj radija? A ma kdo kak?ne izku?nje s tem, se da to vklopit tudi za radio?
Ve?krat ko sm reku radio skor nebi mogu.
Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.
Ravno v?eraj bil na tehni?nem s segretim motorjem (2.0 120 skyactiv). Ko je testiral izpu?ne pline je avto kazal 560 rpm v prostem teku (nihali so od 550 do 600).
Ja modra lu?ka ozna?uje hladen motor (?e? da v tem ?asu naj nebi nabijal motorja), kot je spektr napisal, gori dokler se hladilna teko?ina ne ogreje nad 40 stopinj
Jst mislm, da je za nabijanje motorja bolj?i indikator ?tevec obratov (ko avto v prostem teku laufa na 600 rpm potem ve?, da je gut in je segret).
Me pa zelo moti, da avto nima klasi?nega cagarja za temperaturo - ta lu?ka mi je res premal.
V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?
O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...
Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak
Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca
Podoben problem je imel kolega na oplu z druga?nim motorjem, potem se je ugotovilo, da so ?obe slabe - ampak to si ti ?e zamenjal.
To po moje 100% ni maf, nekaj je narobe z dovodom goriva, vpra?anje je samo ali je problem nekje v ma?ineriji ali pa ra?unalnik softwarsko blokira dovod zaradi ostalih te?av, kot sem ?e zgoraj omenil (lambda, katalizator, dovod goriva,...).
A si ugotovil glede jermena/ketne? Prosim poro?aj, ko izve? kaj novega, ker me zanima. Dr?im pesti, da zrihtate.
Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...
Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...
Danes spucam maf pa da vidim...
Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...
Koliko km ima? prevo?enih? Ali ve?, ?e ima ta motor ketno al zobati jermen (tudi tega ne najdem nikjer na wiki )? ?e ima jermen, ali si ga ?e menjal? Zna bit tudi kej v tej smeri.
Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...
Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...
Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??
Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca
Glede na vse kar je blo napisan v tej temi in na podlagi mojga znanja bi se jst zadeve lotu bolj pragmati?no, za za?etek bi za?eu pr glupih stvareh.
Prva stvar, ali je zra?ni filter ok?
Druga stvar, ne vem kater 1.6 dizel motor je to ampak nekje mora imet filter goriva? Kdaj je bil nazadnje menjan, je bil pred menjavo ?ob pregledan? Lahko da je notr cel kup smeti oz. se ti ?e nabira voda, pa so potem posledi?no ?le ?obe zaradi tega, zdaj ko so nove pa vseeno zafrkava, ker ni ok dovod nafte? Mogo?e tudi pumpa v rezervoarju heca?
Tretja stvar, ki bi jo preveru, je lahko lambda senzor na izpustu, verjetno je ta 1.6 motor v starej?i mazdi pred 2014 ane, torej povezava s fordom in to, pa sem ?e ve?krat sli?al da je na kakem fordu crknu lambda senzor - mogo?e lih tok izgublja signal, da ti ne vr?e lu?ke na armaturko, motorju pa lahko sporo?a napa?ne podatke in ta narobe prilagaja vnos zraka/nafte. Najbolj?e da dobi? koga z obd in ti preveri live podatke senzorja, pa potem primerja? s kakimi drugimi iz interneta (ziher se da dobit te podatke).
?etrta stvar bi lahko bil zabit/uni?en katalizator sploh ?e si imel do sedaj probleme se je loh prekomerno znucou in tut ta zadeva zna vplivat na delovanje motorja.
Se opravi?ujem, ?e ste te stvari ?e sprobali, sem danes prvi? sli?al za tvoj primer.
Sem gle?dam na motorja-olja sem je ve? razli?nih 5w30 zdej na specifikacije se pa ne spoznam kaj vzet. Se ti da nalimat link?
0w30 ali 5w30 ACEA C3
?eprav bi jst priporo?al bolj 5w30, ker Mazde rade me?ajo gorivo v olje in posledi?no postane olje redkej?e.
Hvala lepa
Samo da ne bo pomote, ?e ?e kdo drug to bere in bi lahko na hitro spregledal, tole olje velja samo za dizelski skyactiv motor.
Bencin pa 0w20 ali 5w30, API SN oz. ACEA A3/A5.
Da ?e jaz pristavim k skledi: na toyoti dizlu sem ve?ino ?asa vlival castrol magnatec 5w30 A5, predvsem da ne bi preobremenjeval motorja ob mrzlih v?igih vsako jutro. Pri 180 tiso? po servisu ?e vedno ne spije ve? kot 2 deci olja na 15 tiso?, je pa res, da je bilo olje vedno menjano na 15 tiso? ali 1 leto, kar je bilo prej. Zato bom naprej veselo trdil, da je to eno izmed bolj?ih olj na tr?i??u (cena pa tam tam).
Kater OBD vmesnik uporabljate? Imam nekaj pocenskega, pa ga nebi ravno tla?il v "nov" avto, da se ne zgodi kaj nepri?akovanega. Sem ?e razmi?ljal o nabavi BlueDriver-ja, ima kdo? V?e? mi je, ker podpira Android in iOS, ker sem presedljal na iOS. V?asih sem isto uporabljal Torque na Androidu in sem bil zadovoljen.
Aless a mi posljes link od prodajalca. Jest sem se isto zanimal za drugo generacijo, ampak imajo vse kitajske replike drugacen dizajn in notri ne pase original vezje (cip). Opcija bi bila da naredim kar si ti in nabavim komplet z elektroniko in imobilizerjem in ga potem sam skodiram. Ce se ne motim lahko sam skodiram nov (tretji) kljuc, ce imam dva originalna kljuca? Na uradnemu servisu nemorem kupiti samo ohisja ampak cel zgornji del kljuca k pa pride... Prevec
Naredil bi pa novega ker sem ta kljuc ze dobil v bogem stanju in je povsod luft.
kakor sem gledal, ima? 2 tipa klju?a, da je baterija na sredini ali pa da je baterija "pri vrhu"
zanima me, ali je kdo ?e menjal ohi?je klju?a pri CX-3, je kitajska varianta iz ali/ebay ok, je sploh kaj razlike v kvaliteti s originalom? Klju? deluje, ampak je plastika po?ena - torej rabim samo ohi?je. Nisem se ?e pozanimal na servisu, koliko sploh pride original.
Also moja prva objava na tem forumu, od letos januarja ponosen lastnik Mazde CX-3.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stara mehankarska modrost - dvigni avto in na roko gumo spravi v dovolj hitro vrtenje. Potem z roko grobo primi feder. Če na fedru čutiš vibracije (med tem ko se kolo vrti), je ležaj na tistem kolesu fuč. Tako da ponovi vajo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani