Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.

 

Tako kot je nevLado napisal nebo imel moči, ko je hladen bo trokiral, potem pa zna bit kakšna lučka ker nebo zadostnega polnjenja z zrakom. Ma jaz sem se odločil da bom na 150000km dal preventivno sčistit in je to to. Obstaja pa nek sprej od CRC ki špricaš v loputo in bi naj to sčistilo, jaz ne verjamem tem kvazi magic kemijam, tako kot je Aless napisal peskanje z orehovim prahom in mir. Bom pa iz firbca poslal povpraševanje koliko to stane in javim.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 18 minutami je Aless napisal:

Da se ga očistit, 2 šraufa držita sito, spodaj pa so plastične klipsne. 

 

 

 

To je larifari, kje si to prebral. 

Edina učinkovita rešitev je z dodatno šobo v sesalnem kolektorju, saj bodo prej ali slej verjetno vsi proizvajalci šli na ta sistem. 

Tako kot si napisal vsak avto ima neke hibe, je pa fajn če lastniki za nje vejo in lahko preventivno kaj ukrenejo, preden pride do kakih dražjih okvar. 

No tisti ki grejo po nov avto vsake 3leta se ne rabijo ukvarjat s takimi stvarmi. 

Mazdini sesalni ventili po cca 20.000km. Ni kritično ampak čez 100-200kkm pa...

CX-5 2.5 G194

 

 

 

IMG_7226.JPG

Meni se je tudi zdelo čist zgrešeno ko sem to zasledil, po moje razen šob v sesalni cevi ali fizičnega čiščenja ne pomaga nič druga. Jaz imam sedaj 63000km na 150000km bom pogledal kaksna je situacija in potem dal čistit. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Mazda bi naj resila to pacanje ventilov tako da dvigne temperaturo in potem bi naj nekaj tega izgorelo, ampak to se mi ne zdi glih neka resitev. Ce bo treba bom dal scistit. Vsak avto ima nekaj kaj cemo tako to je. Meni tudi vsi hvalijo te g motorje, bomo videli na dolgi rok. Drugace novi toyotini motorji imajo tudi dvojne sobe (ene za direktni vbrig druge pa vbrizg v sesalno cev pred sesalnim ventilom) in je vse ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Fedre se vsedejo kot si napisal, po moje boš zadovoljen. Odkrito povem hvala bogu da imam bencinarja, čeprav se lahko tudi marsikaj z bencinarjem zgodi. Dizelasom pa priporocam res preventivno menjavo podložk in čiščenje sita 😕 . Ok zdaj pa če razmišljamo naprej ko se sito zadela je pretok olja manjši in posledično pade tlak olja torej bi se morala vklopit lučka za olje. Zdaj ali je voznik ignoriral ali je bilo pa prepozno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Kaj že vemo kaj je bilo? 

Se mi zdi da je vedno več novih članov ko samo nekaj rabi potem pa jih več ni. Če smo bili toliko dobri da smo si vzeli čas in premislili, bi bilo vsaj toliko pošteno da se javi kaj je bilo. Vedno bolj razmišljam če bo kdo od rednih članov potreboval mojo pomoč ali moje znanje naj me kontaktira na zs in bom z veseljem pomagal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Moje mnenje: če bi imel dizla bi pri 150000km preventivno menjal obe ketni, da sem miren, ker nenazadnje 35000€ za avto pa da mi zaradi takšne bedarije pihne, ni šans. Oljno sito bi pa na 70000km pregledal magari z boreskopom, kljub temu da že tako ali tako na 10000km olje menjujem.

 

Žalostno da se to dogaja, ampak če si sam ne pomagaš od servisa ni nič, nebodo nič krili

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 21 urami je Aless napisal:

@scania za kako ceno si pa dobil Redline MTL?

Z Redline ne moreš zgrešit ja. Drgač pa glede menjalniškega olja za Mazdo je odlično tudi Ravenol MTF 75w80 GL4 cena cca 14€/L. 

 

Aless cena je bila 26€ za liter. Sem pa vzel pri air'n'sox slovenija. Najdo na netu, zdaj pa vidim sa ima malenkost cenej in sicer 4litre okoli 94€.

 

Jaz sem zeli zadovoljen z oljem. Res top.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano (urejeno)

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.