Alex saj to je pri vseh znamkah, mazda se mi zdi da ima še kar malo napak če primerjamo z premium znamkami, npr bmw saj neveš kateri motor izbrat pri njih vse ima probleme. Jaz sem zadovoljen z mazdo zaenkrat (trkam na les)
Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.
Tako kot je nevLado napisal nebo imel moči, ko je hladen bo trokiral, potem pa zna bit kakšna lučka ker nebo zadostnega polnjenja z zrakom. Ma jaz sem se odločil da bom na 150000km dal preventivno sčistit in je to to. Obstaja pa nek sprej od CRC ki špricaš v loputo in bi naj to sčistilo, jaz ne verjamem tem kvazi magic kemijam, tako kot je Aless napisal peskanje z orehovim prahom in mir. Bom pa iz firbca poslal povpraševanje koliko to stane in javim.
Sem pa gledal enga modela je cistil z zobno scetko in neko kemijo na osnovi bencina. Meni se zdi da je tako kot je aless napisal peskanje z orehovim prahom najbolj ucinkovito.
Da se ga očistit, 2 šraufa držita sito, spodaj pa so plastične klipsne.
To je larifari, kje si to prebral.
Edina učinkovita rešitev je z dodatno šobo v sesalnem kolektorju, saj bodo prej ali slej verjetno vsi proizvajalci šli na ta sistem.
Tako kot si napisal vsak avto ima neke hibe, je pa fajn če lastniki za nje vejo in lahko preventivno kaj ukrenejo, preden pride do kakih dražjih okvar.
No tisti ki grejo po nov avto vsake 3leta se ne rabijo ukvarjat s takimi stvarmi.
Mazdini sesalni ventili po cca 20.000km. Ni kritično ampak čez 100-200kkm pa...
CX-5 2.5 G194
Meni se je tudi zdelo čist zgrešeno ko sem to zasledil, po moje razen šob v sesalni cevi ali fizičnega čiščenja ne pomaga nič druga. Jaz imam sedaj 63000km na 150000km bom pogledal kaksna je situacija in potem dal čistit.
Mazda bi naj resila to pacanje ventilov tako da dvigne temperaturo in potem bi naj nekaj tega izgorelo, ampak to se mi ne zdi glih neka resitev. Ce bo treba bom dal scistit. Vsak avto ima nekaj kaj cemo tako to je. Meni tudi vsi hvalijo te g motorje, bomo videli na dolgi rok. Drugace novi toyotini motorji imajo tudi dvojne sobe (ene za direktni vbrig druge pa vbrizg v sesalno cev pred sesalnim ventilom) in je vse ok.
Jaz sem zasledil na Angleških straneh par primerov s cx5, nevem sicer kateri letniki so bili ti avti ampak vseeno škoda da se to pojavlja ko pa vedo kaj jih muči.
Fedre se vsedejo kot si napisal, po moje boš zadovoljen. Odkrito povem hvala bogu da imam bencinarja, čeprav se lahko tudi marsikaj z bencinarjem zgodi. Dizelasom pa priporocam res preventivno menjavo podložk in čiščenje sita 😕 . Ok zdaj pa če razmišljamo naprej ko se sito zadela je pretok olja manjši in posledično pade tlak olja torej bi se morala vklopit lučka za olje. Zdaj ali je voznik ignoriral ali je bilo pa prepozno.
Se mi zdi da je vedno več novih članov ko samo nekaj rabi potem pa jih več ni. Če smo bili toliko dobri da smo si vzeli čas in premislili, bi bilo vsaj toliko pošteno da se javi kaj je bilo. Vedno bolj razmišljam če bo kdo od rednih članov potreboval mojo pomoč ali moje znanje naj me kontaktira na zs in bom z veseljem pomagal.
Moje mnenje: če bi imel dizla bi pri 150000km preventivno menjal obe ketni, da sem miren, ker nenazadnje 35000€ za avto pa da mi zaradi takšne bedarije pihne, ni šans. Oljno sito bi pa na 70000km pregledal magari z boreskopom, kljub temu da že tako ali tako na 10000km olje menjujem.
Žalostno da se to dogaja, ampak če si sam ne pomagaš od servisa ni nič, nebodo nič krili
Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂 .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alex saj to je pri vseh znamkah, mazda se mi zdi da ima še kar malo napak če primerjamo z premium znamkami, npr bmw saj neveš kateri motor izbrat pri njih vse ima probleme. Jaz sem zadovoljen z mazdo zaenkrat (trkam na les)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani