Pravi?, da niso hudo obrabljeni. Daj jih kak?nemu strugarju, da jih poravna, ?e je dovolj "mesa". Druga?e pa je 130.000km kar lepa doba za diske. Seveda lahko zdr?ijo tudi dlje, lahko pa tudi manj. Vse je odvisno od na?ina vo?nje in skladja trdote diska ter plo??ic.
Po mojih kratkih izku?njah je to povsem jalovo delo, ker po prvem konkretnem zaviranju ob o?e slab?e kot pred stru?enjem.
Treba je vedeti da so sprednje zavore na mazdi 6 konkretno premajhne oziroma pretanke za tako te?o kot jo morajo zaustavljat, jaz lahko samo povem ko sem na svoji prej?nji ?etki imel gor serijske zavore od mazde 6 mps, to je bla prava kombinaciija.
Si sploh no?em predstavljat kak?no sranje so potem na mps-ki, ki je ?e konkretno te?ja kot "navadna" mazda 6.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ponavad se sli?i ?vi?ganje, katerega vi?ina se dviga z obrati pri pospe?evanju. Ka?e pa kot izguba mo?i, zelo kadi avto, kak olje se voha tud vmes.
?e ti avto vle?e normalno pa ropota, bi znal bit tud mraz kriv pa da potem klepe?e motor, ?e ga kak dan nisi laufal. A ko je topel, utihne, al je zvok ?e kr prisoten?
Moj traktor vem da tak đumbus zganja, ko je dva dni pr gmah, da joj . Ko se ulaufa, je pa kul.
Meni se sli?i samo veter, zaenkrat nima ?asa ?vi?gat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo avto sem dvignil spredaj za 30 - 40 cm pa ga pustil laufat pol ure pa nic bolse.
Potem sem webasto vklapljal vasako minuto (takoj po tem ko se je vgasno) tudi kake pol ure skupaj. Takrat je malo po malo zginjala tekocina v kileru, mehurckov pa vseeno ni bilo.
Potem sem eno cev ki je zgledala najvisje na webastu dol potegno dokler ni zacelo ven tect, pa isto!!!
to vse pri dvigjenem avtu.
Pa sem spet pustil avto laufat 15 min.
Na koncu nisem nic dosegel.
Webasto dela priblizno 30 sec do 2 min kak kdaj, pa se vgasne oboje webasto pa ventilacija v kabini.
Ti sploj ima? obto?no ?rpalko ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
kot ste pravilno ugotovili se tipka HOLD uporablja za vzdr?evanje obratov po klancu navzdol da ne zbezlja in po klancu navzgor da ne prestavlja v vi?jo prestavo
sam imam mazdo premacy 2.0 automatik in sem zelo zadovoljen
najlep?e pri menjalniku pa se mi zdi da ni potrebno menjati olja ( kolega je imel 24 let staro mazdo prevo?enih ?ez 300.000 km in je ?e po vsem tem ?asu menjalnik deloval brezhibno
lepep praznike vsem
Samo zdi se ti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To, da bo tester pokazal slab?o kompresijo je bila bolj lai?na razlaga serviserja. Sam je ?e preden so avto priklopili na tester rekel, da so ventili fu? in posledi?no tudi kompresija in da bo to tester tudi pokazal.
Kaj to?no je na izpisku moram ?e enkrat pogledat, vendar ?al ne najdem lista, ker sem ga verjetno pustil v drugem avtu. Tudi po moji teoriji bi morali biti vsi ventili fu? ?e je krivec plin. Definitivno bi bilo treba glavo razdreti in videti kak?no je dejansko stanje.
Kateri servis mi priporo?ate? Nekje na relaciji primorska-LJ?
Ve? stavri je potrebno prej preverit in premerit, predno se karkoli podira, da ne bo potem kak?nega galvobola.
?e avto ne porablja olja dvomim v ventile-vodila ventilov.
Tebi nagaja samo na LPG al tudi ko je na samona bencin?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tester ki bi pokazal napako pri kompresiji na ?alost NE obstaja, pa da kar tako na uho dolo?i? da so ventili "hin" tud ne gre, ?e bi bli ventili, pol avto nebi delal na VSE cilindre, na mestu bi ga treslo.
Kompresijo mora? pomerit direktno na cilindru to je EDINI test ki da prave podatke, pri kompresiji.
Ima? ti vgrajeno dodatno "mazanje ventilov", zaradi uporabe LPG sistema ?
?e ga nima? potem je mo?no da so se ti obrabila vodila ventilov, ni pa nujno, ti ?re kaj olja ?
Prosim ?e ime servisa, da vidim kaj bi pri mojem avtu na?li.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma NI poante, samo manj ?kode naredi? ?e menja? samo oljni filter kot pa samo olje brez filtra, skratka totalna bedarija za 5-7?, ki jih "pri?para?" pol nardi? za 200X stro?kov, tako da so to BU?E.
Filter za klimo-mikrofilter pa je ta mazdo 6 celih 11?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To vsekakor ni VRIS, prej kak senzor za temp. vode ali pa luftmeser, aja pa probaj se navadit in ob vsaki menjavi olje zamenjaj ?e filter in ne vsaki? drugi? kot dela?!
Aja pa ?e to, uporablaj ve?je filtre olja tako kot jaz saj pridobi? na pritisku olja v motorju!
Kdo pa ?e dela to, raje zamenjaj samo filter in ne olja, bo? naredil MANJ ?kode, pa ?e cnej je.
Kdorkol je pri?el k meni in hotu da mu zamenjam SMO OLJE, sem ga samo odslovil, ker napol delat je slab? kot n? delat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
te?avam ?e ni konca, ko sm se pelu dons u slu?bo po AC sm jo po podlgem ?asu prtisnu ?ez 5krpm v 5. prestavi in je ma?ina takoj, ko je r?la do teh obratov za?ela trokirat, tak da sumim, da je neki narobe z VRIS-om. Kako je pa z ni?jimi prestavami pa ?e nism probu.
VRIS ne more povyrocat trokiranja!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Treba je vedeti da so sprednje zavore na mazdi 6 konkretno premajhne oziroma pretanke za tako te?o kot jo morajo zaustavljat, jaz lahko samo povem ko sem na svoji prej?nji ?etki imel gor serijske zavore od mazde 6 mps, to je bla prava kombinaciija.
Si sploh no?em predstavljat kak?no sranje so potem na mps-ki, ki je ?e konkretno te?ja kot "navadna" mazda 6.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani