Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke).
Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍
Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊
Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗
Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži.
Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem Binel. 😊
Ne se obremenjevati, koliko imajo drugi porabo. Očitno imaš "težko" nogo, podobno kot jaz. Na izzivu poraba, kjer smo vsi vozili na isti relaciji in z enako hitrostjo smo imeli približno enako porabo(par dcl gor ali dol, benzinarji in dizli).
Danes se lahko dobimo po 15. uri kje v Kopru, pa da vidiva skupaj, kako kaže kaj tvojemu avtu. 😊
Sedaj sem dal noter Motul X-Clean EFE 5w30, bomo vidli
Tudi jaz sem se na koncu odločil za tega in ne Mobil. Veliko zaslug za to ima Aless.
Tudi moj mehanik prisega na Motul in ga skoraj izključno uporablja. Pa tudi sam sem bil nekako bolj zadovoljen z Motul kot sedaj z Ravenolom. Tudi rezultati packe na papirju so bili boljši pri enakih kilometrih.
Tu se povsem strinjam z NevLadotom. Tudi sam imam podoben režim vožnje, dobrih 30 km relacije 2x na dan, od tega vsaj 25 km avtoceste. V večini primerov avto vžgem 2x na dan. Na moj režim vožnje bom olje menjaval na 15k km. Če bi imel več krajših relacij, pa bi menjaval prej.
Vsak pa zase ve, kakšen režim vožnje ima in kdaj bo menjaval olje.
Res je. Vsak je svojega avta sreče kovač.🤗
Recimo moj mehanik mi je zadnjič pokazal olje, ki je bilo v Mercedesu celih 40Kkm. Saj avto ni zaribal. Koristilo pa tudi verjetno ni.
Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?
Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.
EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.
To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri 6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉
Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?
Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :
"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije.
Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢
Jaz sem na moji stari 6- ki predelal meglenko v dodatni stop luči. Prvo leto sem šel skozi na tehničnem, drugo leto so me "našli" in sem moral vse povrniti v original stanje, kot je bilo pred predelavo. Tako, da je velika verjetnost, da te zavrnejo na tehničnem.
@Deeyanzakaj pa nisi že zdaj dal stestirat injektorje, če že imaš v planu??
Ker zna bit da so injektorji vir tvojih težav.
Če so krivi injektorji, pol po odstranitvi DPFa itak več ne bo težav, bo pač malo bolj dimil in je to to, razen pri prekomernem puščanju injektorja ti lahko naredi luknjo v bat🤪
Se strinjam. Nekatere serije skayactiv dizlov imajo (so imele) že serijsko slabe kvalitete injektorjev not in so začeli puščati že po prevoženih komaj 60Kkm.
In posledično so imeli kmalu za tem zelo kratke intervale regeneracij ( na vsakih 80-100 km). To so bili ekstremi in so zamenjali zadeve v garanciji a so tudi primeri, ko se je to dogajalo počasneje. Menim, da so defektni injektorji glavni krivci za prekomerno zabitje dpf-ja.
Jaz bi jih dal tudi stestirati, če bi se že lotil tako obsežnega servisa.
Dons sma bla na vezi z mojim tunerjem, moj dpf je menda ze cist v pizdi in niti ciscenje nebi slo vec skoz. Tolk v info. VAG grupa dela regeneracije na 1500km+
Kaj to pomeni? Da ga ne bo več? 🤔 A ga je snel dol in tako ugotovil?
Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞
Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF.
Niti ne. Prevoženih je okoli 6500 km od menjave motula, ki sem ga zamenjal na 10000 km. Sedaj ima avto 62000 km. Tudi, ko že sedaj vzamem šipko ven in jo obrišem v krpo je olje opazno bolj črno kot je bil Motul po prevoženih 10000 kilometrih. Kot sem že napisal, naslednje gre not olje Mobil.
Pa bomo lahko direktno primerjali. 🤔
pred 7 minutami je SpEkTr napisal:
Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih. Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa.
Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse.
Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje:
Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano.
Mogoče. Jaz bom ob naslednjem rednem servisu pri mojem mehaniku dal pregledati vse injektorje. Na srečo ima najsodobnejšo opremo za to in vozijo k njemu avte iz cele obale.
Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat.
Glede nečistoč pa je olje na koncu.
Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔
Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo.
Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔
Pri mojem prejšnjem olju Motul se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter.
Pri meni je povprečna regeneracija do sedaj na vsakih prevoženih 186km.
To je za moj stil vožnje kar v redu. Zaenkrat izgleda, da deluje vse b. p. Res je, da je bila na začetku na vsakih 220-230km. To dosežem še vedno na dolgih poteh z zmerno avtocestno vožnjo.
To pa žal ne vem. Vem, da jih ima kolega v avtu že lep čas. Svetijo res hudo. Bi jih imel tudi zase.
Samo, če parabole ali reflektorji v lučeh nisi predvideni za led žarnice, zna bit zelo neprijetno za nasproti vozečega. Namreč, če svetloba zgoraj ni ravno odrezana, konparkiraš zraven zida, ampak razpršena, zna lepo zaslepiti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Evo, sem se srečal z binelom. 😊
Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke).
Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍
Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije nekje 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100 ali malo več. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpeljano. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊
Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗
Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži.
Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem Binel. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani