@SishiJa bi rekel da je tvoj vzorec nek M6 SkyactiveD standard, po 10kkm pri teh avtih zgledajo vsi vzorci tako bogo.
Glede nečistoč je olje za zamenjat, verjetno je bil pravi čas za zamenjavo pri 10kkm ali še manj.
Na vzorcu ni videt goriva ali vode, ampak ne bi si več upal tega 100% trditi, razlog so @Hixxyjeve analize, kjer na kapljičnem vzorcu ni bilo videt goriva, za laboratorijsko analizo pa se je vsebnost goriva že 2x potrdila.
Za laboratorijsko analizo rabiš 100ml olja, če te kaj več zanima me lahko kontaktiraš na ZS.
Drgač pa malo heca (ali pa ne) ja prodaj avto meni 🤪
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?
Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?
Pozabi na to... Preberi si na forumu temo "skupinsko čipiranje". Pusti kot je in uživaj. 😉
Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.
Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.
Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁
Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.
To, da delajo v Italiji lizing hiše same servise za svoja vozila, drži. So pa to ponavadi servisi, ki imajo vse, od servisne delavnice, avtokleparske delavnice pa vse do avtomatskih avtopralnic.
Ni pa zato nič narobe, saj so to ponavadi normalni servisi (in ne taki pod kozolci) in tudi garancija potem za takšna vozila normalno velja 5 let , za razliko od nemških Mazd, ki imajo le 3 letno. Razlika je ta, da ni izpisov v elektronskih knjigah. Sicer pa, kaj pomaga avtu, če na uradnem servisu menjajo olje na predpisanih 20Kkm?... to ni nekaj za se hvalit s tem. 😬
Jaz bi na tvojem mestu za začetek zamenjal olje v menjalniku, pa obvezno bakrene podložke + spucal bi oljno korito. Preveri nivo olja in če je le to kaj nad max in je bilo od servisa prevoženih že 10Kkm ali več, zamenjaj še to.
Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁
Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%.
Kar nakazuje na možne težave z injektorji.
Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat prekinjenimi regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔
Čudi me, da nivo olja ni bližje oznaki X na merilni palčki olja.
Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1. Na drugem servisu so povohali šibko - če smrdi po gorivu in povedli, da so kar nekaj injektorjev zamenjali že pod garancijo. 😲
Tale, da so povohali šipko pa zmaga. Sploh ne rabijo nekih aparatur za diagnozo. 😄
"Napako je opazil eden od voznikov, ki se je po točenju goriva odpravil na daljšo pot in hitro odkril, kaj je razlog za okvaro njegovega motorja. Sume o točenju napačne vrste goriva so potrdili tudi na servisu, kamor je peljal avto in za popravilo plačal skoraj 3000 evrov. "
Ravno dobil od pooblascenega serviserja ceno za plastiko ki gre vzdolz podvozja do zadne pnevmatike.
Cena
244,41 + 210,83 = 455,24€ plastika je iz 2 delov zato je cena v dveh delih menjati moram pa obe. Se bom se raje malo v tujino na odpade zapeljal
Grozno
Tako enostavna rešitev. 👍 Kako si pa izvedel @Alex, da niso OK? @Hixxy, si prebral. 😄
Ne vem, kako sem našel takrat enega tipa iz Hrvatinov (pri italijanski meji), ki je delal na mazda servisu v Trstu in jih je tam premeril. V bistvu so bili slabi trije. Evo, sem našel, koliko so stali. 🤗
"
ALL ORDERS WE GET PAID UNTIL 21-12-2015 INCLUDING THE DEPOSIT WE WILL DESPATCH IN THIS YEAR
PLEASE ATTENTION THAT 1INJECTORCOSTS 119 EUR + 50 EUR DEPOSIT
THIS DEPOSIT ONLY GET BACK AFTER WE GET THE OLD PARTS
Skozi to agonijo je šlo že veliko lastnikov dizelskih Mazd. Zelo velika verjetnost je, da ima @NevLado prav. Denso injektorji so v povezavi z današnjimi BIO gorivi zelo problematični, težave se lahko pojavijo že pri nekaj 10.000 km. V času trajanja garancije si glede te težave Mazda zatiska oči, po preteku garancije pa ti bodo rekli, da imaš smolo, ker če bi bilo vozilo še v garanciji, bi ti v okviru te garancije injektorje brezplačno zamenjali z novimi. Vendar se to ne zgodi, če ne ugotoviš in dokažeš sam, kar pa ni lahko. 😥
Pa, dobro, saj smo šli mnogi že pri prvi generaciji 6- k skozi to zamenjavo - (popravilo) injektorjev. Jaz sem jih recimo zamenjal na, svoji, in to vse štiri pri 150Kkm. V bistvu sem vzel v Nemčiji obnovljene z triletno garancijo in ko sem jim poslal nazaj moje stare, so mi nakazali 50€ na račun. To sem dal kot neko kavcijo.
So bili pa nekje tretjino cene novih. In poraba mi je takrat padla takoj za 0,5 l/100.
Injektorji so, vsaj zame, potrošnji material. Nič drastičnega, kot nekateri delate dramo tu gor. Jih zamenjaš in imaš potem mir.
Meni so tudi popravljali kao oba. Ampak, kot so oni meni razlagali, so pri meni le zamenjali pogonske zobnike, ki so original plastični in jih rado pogloda, z medeninastimi zobniki. Ker pri meni ni bilo nikoli tako, da motorček ne bi delal, ampak se je vedno zaustavilo nekje na pol in se je lepo slišalo, da vrti v prazno. In, če si mu hotel pomagati z roko se je lepo čutilo, da nekaj preskakuje.
Meni še ni čisto proradil. Pa sem šprical ...in šprical..Snel plastični pokrov, šprical okoli, in se je slišalo da je notri neka svinjarija, od prahu, peska...Je pa motorček po mojem mnenju definitivno prešvoh za to. Ker se vidi da se matra. Če mu malenkost pomagaš, zadeva gre skozi.
S tem se pa definitivno strinjam,da je motorček prešvoh. Baje, tako mi je rekel kolega na mazda servisu, je tako zasnovan, da "sklopka" v njem spodrsava, ko je preveč obremenjen. To pa se zgodi, ker po moje ni prav zasnovan mehanizem, ki obrača ogledalo. Opazil sem tudi, kot da včasih električno ne dobi dovolj dolgo impulza in se vstavi nekje na tričetrt. In ga potem ročno odprem do konca. In to vedno le levo ogledalo.
Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌
Itak sem ti že povedal zadnjič, da si dirkač. 😊Ne trpiš bmw- jev in audijev pred sabo. 🤪
Jaz sem sklenil, da po novem letu ne gledam več ne porabe, niti me ne briga, koliko regeneracij in na koliko kilometrov bo delala ne koliko kilometrov sem naredil. Ko bo prazen tank, bom tankal.
V bistvu ton počnem že kaka dva tedna in je prav lep filing. 😊
Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske". S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.
Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.
Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.
Saj sva v bistvu naredila kar nekaj kilometrov po predpisih prav zaradi tega, da vidimo, koliko v bistvu pije pri normalni vožnji. Prej sva resetirala števec porabe.
In kakor sem napisal, pri umirjeni vožnji 120/ uro je imel porabo nekje 5,6-5,7 in pri avtocestnih 130 nekje 6,5 ali malo več. To je čisto v redu poraba po moje.
Je pa potem ubil boga v njem in je bila končna poraba na cilju 8,1/100. 🤪💪
Ja, en na yt je rekel da težav nima odkar zlaganja ne uporablja pozimi.
Večini to spricanje z wd reši težavo do prvega pranja
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Pri meni je bilo podobno. Ko sem opral avto, se je vsakokrat ponovilo. Dokler nisem pošprical notranjost dobro z silikonskim sprejem od wd + anti friction spray (tudi od wd). Od takrat, že kako leto je mir. Izgleda, kot da ima motorček premalo moči in ko dobro podmažeš vse te stične točke lepo drsi.
Ne bi rekel, da gre paničarjenje. Dobro pa je vedeti in se zavedati morebitnih nevarnosti. In kljub temu me je že kar nekajkrat zrukalo pri montažah 230V stikal - seveda pod napetostjo. 😉 Na srečo delam z desno roko, levo pa sem imel v žepu ali v zraku. 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani