Res je bolj?e 5W30.Jaz nisem opazil nobenega dviga nivoja olja pri nobeni menjavi do sedaj. Olje vedno na max in to od menjave so naslednje menjave. Najbr? posledica, da vozim Mazdo na kratke izlete, ko se dela regeneracija in ne uga?am takrat.
Saj tudi ?e se nivo olja opazno ne dviga, je 100% nafta tudi v olju. To dokazujejo razni testi rabljenega olja od nemcev, da vse Mazde sipajo gorivo v olje, tudi bencinci.
Ko je recimo na ?ipki opaziti dvig olja ga je pa ?e velik %. ?e se dobro spomnim sem zasledil da je pri X oznaki v olju ?e nekje 20% nafte, kar ni glih ok. ?eprav Mazda trdi da do X oznake sprejemljivo.
Jaz zase delam servise na max. 10kkm ker olje+filter ne stane spet tolk, in mirneje spim.
P.S.: je pa s tem videt da so motorji kvalitetni, ?e lahko laufajo z tako onesna?enim oljem 300kkm brez problemov.
Saj ma ta isti prodajalec tudi 3button. Glej samo da ima? 433mhz in isti proizvajalec pri meni je VDO, ma? pa tudo Mitsubishi, odpri zvoj klju? in poglej noter kaj pi?e pa poi??e? pri tem prodajalcu ustrezen klju?.
Ja so vredu tudi kitajska ohi?ja in klju?i iz AliXa
Jst sem za M6 nabavil komplet cel klju? z elektroniko in imobilezer ?ip in dela vse super, ohi?je zgleda enako trpe?no kot original (klju? padel ?e parkrat po tleh).
Xcarlink z BT je najcenej?a varianta in bi naj delalo solidno. plus tega pridobi? funkcijo da ti na radiju ?e dal muzika prek USB klju?kov in SD kartic.
Ja verjetno so v bazi podatkov imeli ?e tudi Dexelio, ker se vidi da so ?ifre artiklov za olje razli?ne. Mogo?e je tajnica z mislimi bila ?e na popoldanski manikuri, hehhe.
Glede olja ?e je enako ali ne pa nevem to?no, ?e nisem 100%raziskal.
Mislim pa da je to novej?e malo druga?no ker ko so pri?li Skyactive motorji je bilo izrecno zahtevano da se vlivajo not samo ta novej?e verzije olja.
Vlivanje Dexelie v Skyactive motor je bilo na prepovedano, moral bi poiskati, sem mel nekje na ra?unalniku en dokument od Mazde.
Zdaj smo pa spet tam, kjer stalno poudarjam, da niso vsi avti za vse trge enaki. Za nekatere trge so zahteve ve?je(bolj?a za??ita,bolj?a barva) in tukaj mislim, da je enak problem z barvo.
Ehh, to ne dr?i.
Nemci pravtako jamrajo da je lak preob?utljiv in je polno pikic, pa neglede ali je M3, M6, Cx5, Cx3, vse isti ?morn glede barve.
Ok mogo?e bom malo zabluzil. V bencinske motorje tudi tece gorivo v karter??? Ni mi jazno zakaj, mali mi je cudno, ve kdo kaj vec o tem?
Poglej moj post na strani 4.
Nobeden pa ne ve to?no zakaj, predvidevam da so kaj pretiraval z vbrizgi pri majhni obremenitvi, da gorivo ne zgori do konca.
Pri Mazdah na kratkih relacijah je to kr precejsen odstotek goriva, kar drasti?no zmanj?a mazalne sposobnosti olja in posledi?no ve?jo obrabo motorja.
Fora pa je da to pri bencinarju sploh ne opazi? druga?e kot z analizo olja.
To so najprej opazili nemci ki po?iljajo svoja rabljena olja na analizo in so se ?udili zakaj za vraga imajo Mazdini bencinci gorivo v olju, za Mazdine dizle je to ?e itak dolgo znano.
Evo ?e ena analiza CX3 G150 po 8000km od menjave olja ima ?ez 2% goriva v olju, s tem da se ta malo vozi po mestu ima baje 5x tedensko 7km v eno smer in 7km nazaj relacijsko voznjo.
Dr?i ?e ima? slabe izku?nje z dolo?enim avtom ali znamko, pol naslednji? 2x premisli?, ?e je to to.
Glede kratkih razdalj pa kot sem ?e v prej?njem postu povedal imajo tudi Mazdini novej?i direct injection bencinarji, z me?anjem bencina z oljem, nabiranjem saj na batih in ventilih.
Tak da za kratke razdalje novej?e Mazde niso, ne bencin ne dizel.
@Janez007 to da se me?a nafta z oljem je tudi pri drugih znamkah pri dizlih z dpf,ki uporabljajo tak sistem kurjenja saj (z dodatnim vbrizgom goriva v valje).
Nekateri redki proizvajalci imajo dodatno ?obo pred dpfom ki vbrizguje gorivo v dpf, tam ni te?av z me?anjem.
Glede Mazdinih bencinarjev ki radi me?ajo bencin v olje pa noben ?e to?no ne zna razlo?it zakaj, to ve verjetno samo Mazda, opazi? itak ne razen z analizami rabljenega olja, kjer se vidi kaj vse je v olju.
Glede regeneracij na Mazdinih dizlih, se izvaja tudi pod 2000rpm, tudi pri moji stari M6 GH 2.0dizl, prekine se ?e so obrati pod cca1300rpm, in hitrost pod 30kmh. Pogoj za regeneracijo je da je ogret motor nad 50C, in da je Dpf toliko poln da je regeneracija potrebna, ter da je EGR zaprt. Regeneracija se nadaljuje tudi ?e vmes ugasne? avto.
Glede kratkih relacij za dizla pa pri Mazdi tudi za bencinarje ni najbolj dobra!
Novej?i Mazdini DI bencinarji (Skyactive) imajo tudi problem z gorivom v olju, nemci dost po?iljajo svoja rabljena olja na analizo in tudi Skyactive bencinarji imajo pove?ano koli?ino goriva v olju. Kar pomeni da olje izgubi mazalne sposobnosti in posledi?no ve?ja obraba materiala.
Pri novej?ih DI bencinarjih na kratkih razdaljah je tudi ?e problem da se nabirajo saje na ventilih in batu.
Dolgoro?no na kratke razdalje je glede zdravja motorja isti ?morn ?e je bencinc ali dizel pri Mazdi, oba imata podobno te?avo.
Sicer to ne pomeni da bo motor crknil pri 100kkm, ampak kak dolgo bo zdr?al brez problemov je pa vpra?anje.
Ekologija terja svoj davek na zdravje samega motorja. Hvala, Greta.
M3 G120 na kratke razdalje, po prevo?enih 3000km ima 3,44% bencina v olju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha. Ja lahko proba? s?istit Maf, sprej za ?i??enje te stane 5?.
Pa Egr vzami dol pa spucaj, ?e ga ne zapira do konca ti isto lahko jebe da avto cuka ker grejo plini mimo, ecu pa misli da je egr zaprt.
Glede cevi pa ?e si jo speljal v ozra?je je ok, ne bi smelo biti ni? narobe, edino EkoTeroristi te bodo li?ali.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani