Hjaaa, glede vožnje je res čisto "nič po urniku". Kak dan avto stoji v garaži, kak dan naredim 200 km po avtocesti, tretji dan recimo samo 15 km "pohorske vožnje" (hrib). Bom pa v enem letu sigurno naredil nekje 20.-24.000 km, sem mislil da bom delal servis 1x letno, tako kot je predpisano. Očitno "malo morgen". 😂
Avto mi kaže "oil change" 60% in zraven 11.980 km. In smo nekje pri moji računici 1x letno mali servis 20.-24.000 km.
Kolikor jaz vem tega pri 3ki ne kaže, vsaj na moji ni. Podoben vzorec kot pri moji zadnjič, samo goriva je nekaj več. Verjetno je več kratkih voženj. 👍
Rečeno storjeno, opravili servis pri moji 3ki na M. Selmar-Celje.... 👍
Vse je ok in menjalno kar je trba za 23k km. Z( mojim) oljem je cena 160€. Ni poceni je ugodno..... Testiral tudi cx30 x180, ker 186tke žal ni bilo. Napišem kaj več pod CX30 proti večeru, ko vročina popusti in se misli strnejo ob kakem Kozlu! 🍺
Da ne bi še naprej packal teme glede analize motornega olja, sem odprl novo temo na temo trajnostnega krožnega gospodarstva, seveda predvsem v povezavi z Mazdami in drugo tehniko, katere življenska doba se krajša, namesto da bi se povečevala.
Krožno gospodarstvo: preberite in oglejte si, kaj pomeni ter kako koristi vam, okolju in gospodarstvu.
Čeprav naša Mazda 6 CD175, ki nam je sicer zelo všeč (po obliki, funkcionalnosti in zmogljivosti), da bi jo z veseljem vozili še nadaljnjih 15 ali 20 let, ustreza novejšim standardom Euro6 glede emisij izpušnih plinov, v drugih ozirih zelo verjetno ni "ekološka", ni "trajnostna" in njen življenjski cikel ne ustreza "krožnemu gospodarstvu".
Moje mnenje je, da žalEU predpisi "v korist ekologije" povzročajo ravno ekologiji največ škode,gospodarstvo je zato v resnici vedno manj "krožno" in je posledično tudi vedno manj trajnostno naravnano, čeprav so usta politikov in razne strategije vedno bolj polni vseh omenjenih izrazov. 🤪Skeptik sem tudi do novih predlogov Evropske komisije za zmanjšanje izpustov. Že zato, ker Evropa porabi le cca 1/8 na svetu porabljene energije (za ogrevanje, transport, gospodarstvo, gospodinstva, ...). Če Evropejci takoj prenehamo živeti, svet še vedno ne bo rešen vedno večjih ekoloških težav in podnebnih sprememb.
Še nekaj o beli tehniki in Gorenju iz Velenja. Gorenje je žal postal kitajski. Izdelki narejeni v Gorenju pri Velenju pa so po mojem mnenju po kakovosti še vedno (ali vedno) čisto primerljivi z ostalimi znamkami tega cenovnega razreda, plus je tudi 5 letna garancija, ki pa je bila v mojih primerih eno leto prekratka.. Čeprav sem imel pri hladilniku in pralnem stroju smolo, ker sta mi nepopravljivo crknila v enem letu po preteku garancije, pa sem imel srečo pri sušilcu, kjer mu je elektronika crknila po 4,5 leta in so jo zamenjali z novo, tako da še danes dela Napaka na mojem hladilniku je bila prav posledica zahtevanih novih "ekoloških" hladilnih plinov (direktiv EU), zaradi katerih je bilo treba presek cevi v ohišju zmanjšati na minimum. In s tem se je povečala možnost napak. Nekateri hladilniki (vseh znamk) zato danes občasno cvilijo, žvrgolijo, piskajo, .....
Mojim staršem je hladilnik Gorenje deloval brezhibno 30 let in verjetno deluje še danes. To je lep primer krožnega gospodarstva, ki se je dogajalo pred 50-timi leti.
Torej sam mislim, da se proizvodnja in raba tehničnih izdelkov danes kljub izpolnjevanju vse večjih "ekoloških" zahtev in standardov dejansko oddaljuje od širših ekoloških ciljev ohranjanja naše narave.
Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮
Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.
Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat povdaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km.
Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi. In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊
Opa, to pa na mene leti.... 😂
Do 10k km je Mazdino olje odlično, res pa je, da samo za bencince....
Rečeno storjeno, opravili servis pri moji 3ki na M. Selmar-Celje.... 👍
Vse je ok in menjalno kar je trba za 23k km. Z( mojim) oljem je cena 160€. Ni poceni je ugodno..... Testiral tudi cx30 x180, ker 186tke žal ni bilo. Napišem kaj več pod CX30 proti večeru, ko vročina popusti in se misli strnejo ob kakem Kozlu! 🍺
Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30 2.0 X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tega spodaj v %tih moja M3 18 letnik ni imela, razen če kasneje prikaže ko je nad 50% 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani