heh... specijalci... za ?arnice pa res ni treba komplicirat...
jaz sem sprobal 2 sorti osram, pa 2 sorti philips, zdaj pa na obeh avtih ?e dlje kot eno leto furam najcenej?e h1 in h4 za jurja in/ali 700 SIT po komadu...
te vsaj ne crkujejo...
kupil dve osram kul blu... komad nekje 20 eurov, pa sta OBE crknnili ?ez dober teden... ?el v trgovino, povedal kaj je blo, so rekli ?al, kupil philips neke oh in sploh, srknle po 2 mescih... potem pa kupil h1 za jurja, pa so gorele dve leti... majke mu...
edino bognedaj tistih poceni blue variant not dajat, ko sta 2 ?arnici za 4 jurje... tisto pa je klump...
pa ?e parabole ti lahko zjebejo, ker jih ve?ina nima UV za??ite...
Ja, tudi sam sem imel v mislih material + delo = 10/15k, bom videl, ?e nisem imel ?asa zrihtat, menda ni zelo narobe, ?e se kak teden takole vozi?...
?e tuli samo po ovinkih, potem je ?e malo rezerve, ?e pa tuli ?e tudi po ravnem, potem pa ma? ?e kak teden maximalno ?eprav lahko gre tako ?e mesece...
rabljeno pa i??i po oglasniku oz. na bolhi sem neko? videl, da nekdo prodaja avto po delih... samo ?e se spla?a, pa ne vem... bo? kupil rabljenega, pa bo ?ez mesec dni mogo?e spet spustil...
Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece
tole me je pa zdaj nasmejalo... pa brez zamere
te bo ?e minilo... avtomobili ?e dolgo ve? niso narejeni tako, da bi lahko doma ?raufal
sicer sem brezveze razdrl 1/4 ma?ine, ampak, zdaj vsaj vem, kak se zraven spravit
@David: nisem jaz neka extremna ?raufma?ina to jaz samo za hoby v?asih malo po?rafuam, me je avtomehani?no delo ?e od nekdaj veselilo ; aja, meni ni ni? vi?ka ostalo
ni? nenavadnega, ?e odra?una? skoraj 70 jurjev za merilec pretoka zraka ( tvoj je bil verjetno v okvari ), potem to ni neka huda cifra... 150 jurjev...
sicer si ne predstavljam, kaj je v letnem servisu raz?irjenega obsega...
ko sem jaz za moj V6 hodil spra?evat, so mi samo za menjavo jermena in napenjalcev rekli 200k SIT (sicer ne pri Skorn?ku)
verjetno ma? dro?nike obrabljene (kar na?eloma s tem verjetno res nima veze), druga?e pa je treba avto dejansko videt in sprobat, da opazi? v ?em je problem, tresenje lahok povzro?ijo nescentrirane gume, ali pa tudi slab (obrabljen) ko? sklopke, lahko pa da samo na dolo?enih neravninah zaradi zra?nosti katerega kon?nikov... pa ?e kaj...
?e ima avto nemiren prosti tek, je lahko senzor lopute plina nenastavljen, lahko ma? kak?no tesnilo na dovodu zraka v motor slabo, lahko da je gumijasta cev od filtra do sesalnega kolektorja luknjasta.. in ?e kaj se najde... kapa razdelilca, razdelilec v?iga, v?igalni kabli, sve?ke... ampak na?eloma bi moral vsak malo bolj ve?? mehanik to vse sprobati in vedeti
brnenje je lahko tudi ventilator za "hlajenje motorja"
?e se pogosto vklaplja, je treba preveriti hladilni sistem, ko pa se vklopi je pa normalno da avto malo zaniha z obrati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
heh... specijalci... za ?arnice pa res ni treba komplicirat...
jaz sem sprobal 2 sorti osram, pa 2 sorti philips, zdaj pa na obeh avtih ?e dlje kot eno leto furam najcenej?e h1 in h4 za jurja in/ali 700 SIT po komadu...
te vsaj ne crkujejo...
kupil dve osram kul blu... komad nekje 20 eurov, pa sta OBE crknnili ?ez dober teden... ?el v trgovino, povedal kaj je blo, so rekli ?al, kupil philips neke oh in sploh, srknle po 2 mescih... potem pa kupil h1 za jurja, pa so gorele dve leti... majke mu...
edino bognedaj tistih poceni blue variant not dajat, ko sta 2 ?arnici za 4 jurje... tisto pa je klump...
pa ?e parabole ti lahko zjebejo, ker jih ve?ina nima UV za??ite...
naj vam dolgo svetijo
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani