Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku.
Hvala za odgovor!
LP!
B.
Hidravlicni ventili majo avti ze od nvem kirga leta dalje.... Tak da teb ni treba nic sarat glede tega
Danes sem ?el na petrol nato?it gorivo.ko sem hotel nato na novo v?gati avto le ta ni v?gal ampak utripa rde?a lu?ka ( klju?ek v avtu). koliko sem prebral naj mazda ne bi prepoznala klju?a in no?e v?gat. Kaj je za nardit?
Ali se da kako na novo sprogramirat, skodirat al kaj koli?
Ne bi rad mazde kr na servis peljal, ker me bo spet zazulo ko bo mi ceno za popravilo povedal.
Pri zmerni vo?nji dela normalno, ko pospe?i? ob?asno cukne oz. je za trenutek zmanjka. Ne ka?e, da bi crknila, samo cukne. Obi?ajno med 2000 in 3000 obrati.
no, pri meni tisto o zatiskanju ni vsebovalo glih menjave podlo?k:)
kakorkoli-za m6 sem neko? sli?al da majo 1 podlo?ko, za m3 diesel pa 2 na injektor....zakaj bi blo tako-ne vem, meni je tud ?udno.....nisem pa nikoli sam podiral:)
moje mnenje: sem mel podobno...pri podobnih km....pri meni je podlo?ke na enem od injektorjev ''prepihalo''(sta, kot se mi zdi, dve za usak injektor). in je glih tko smrdelo v kabino. mogo?e je enako pri tebi...zdaj, napisal si da ti je mehanik zatisnil ?obe....predvidevam da to govori? o injektorjih. ?e je podlo?ka fu?, ne vem ?e pomaga kaj dodatno zatiskat:)...tako da ?e ne vidi? okol nobenga injektorja n? mastnega-mogo?e so useeno podlo?ke, ampak ?ele za?etek. ?e so, n? hudega, ampak se spla?a hitro popravit....same podlo?ke so itak zlo poceni, ve? je delo. ?e pa ?aka? (par 10k km) se pa zna nabrat mastna gmota, ki se zape?e.....potem pa zna bit problem.
btw, a ma? mogo?e tudi tak sikajo? (sicer ne prav glasen, ampak dovolj razlo?en) zvok v prostem teku? to je tudi en tak indikator da podlo?ke na kak?nem injektorju niso ve? ok.
hmm... js sm njega razumel tak, da ?e mu je nanovo zatesnil injektorje, da mu je podlo?ke zamenjal :ne vem:
druga?e je pa po ena podlo?ka na injektor, ne po dve
No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator
Prvi je senzor za pozicijo odmi?ne gredi, P2009 ti lohk pa zazna za dve stvari in sicer za slab pretok zraka skoz sesalni kolektor al pa preslaba napetost na senzorju
tole bi pasal na CX7 191kW? Mo? ne ?tima ravno najbolj? Nisem tud najbolj prepri?an ?e je vse. Na servisu so rekl potisna plo??a katera je ter lamela (ki je clutch cover?) ter vztrajnik in le?aj? Seveda se olje in delo.
P.S. Klical Pelkota 1200 komplet menjava? Moram povpra?at kok je sama menjava pa da mogo?e z eBaya naro?im.
Da te kar izkoristim Zanima me ?e je mo?no vgradit tempomat iz X9 v 323f ba z 2,5 motorjem? Sicer nisem prepri?an kaj vse od elektrike so zamenjali pri menjavi motorja, lahko pa preverim pri Mitju ?e je potrebno. So 323f z v6 sploh imele na voljo tempomat?
323f ni blo s tempomatom, druga? se ga pa da montirat
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A cedilo v karterju ste kdaj spucal?
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani