Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)
Awtf-80sc je drugacen kot v mazdi od 2012 naprej. Drugace pa ta awtf-80sc je tudi v oplu volvotu peugeotu citroenu, vsestranski menjalnik. Meni osebno ima hecno narejen izpuat za olje. Najprej torx vijak v inbus vijaku ki je nivojni :-D.
Koliko se pogovarjamo na solanjih samo redno vzdrzevanje, nic kaj resnih okvar. Tudi sam imam izkusnje samo z menjavo olj, ni bilo nikoli nobenih okvar.
Oznaka menjalnika je fw6a-el in je aisinova osnova, ki je zelo podobna aisinovemu menjalniku u660e ki se najde v nekaterih toyotah. Mazda je nekaj stvari spremenila, tudi pretvornik navora je drugacen. Hvala bogu da je osnova od aisina, ker ce bi bila od jatcota bi bilo pa veselje (problem s siberji in elektromagnetnimi ventili)
Meni je opozorilo metalo skoz ven ko je bilo sonce pred mano, na servisu so kamero stestirali in ugotovili da ima napako, drugace tako kot si napisal se lahko opozorilo pojavi tudi pri normalno delujoci kameri ce sonce sveti pod dolocenim kotom v kamero. Ne vrze pa v zasilni program, motor gre normalno.
Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)
Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.
Se dobro da olje menjujem na 10000km. Samo zdaj cist tak tehnicno gledano vsakemu bencinarju malo goriva stece v karter, ampak ob ogretem olju izhlapi, je pa res da ob hladnem vzigu se dozira vecja kolicina goriva in s tem posledicno je stekanje v karter vecje. Hja ostajam pri menjavi 10000km ker ce bi cakal na 20000km bi tak imel ze 15% goriva v olju zaradi kratkih razdalj (8km). Pa to potem takem imajo vsi motorji z direktnim vbrizgom ne samo mazda.
Saj druga?e ne spije ni? olja , samo ta barva mi je zanimiva, pred leti sem imel 323f 1996 sem uporabljal Valvoile 10w40 durablend in je bilo kar svetlo po 10000km, pri tej mazdi me samo barva preseneti, ampak potem ze mora tako bit, sem mislil ce se kdo to opaza. Mogoce pa prepogosto menjujem hahaha
Zdravo. Katero olje uporabljate na g165 motorjih. Jsz uporabljam mazda 5w-30. Ampak se mi zdi da kar hitro postane temno. Imamo se Toyoto in uporabljamo olje toyota 5w-30 in v 10000km ne spremeni bistveno barve (je se kar svetlo). Servise delam na 10000km sedaj ima avto 45000km (star 2leti). Kaj mislite pac taksno olje (total)? Ker ce bi se drzal 20000km (bog ne daj) bi menda crnilo ven dobil. Uporablja kdo kaksno drugo olje na teh motorjih?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani