Ta mazdin (aisinov) je ful dober, ob rednem vzdrzevanju tezko da gre kaj narobe. O drugih znamkah se pa da debatirat glede problem. Trenutno najboljsi menjalnik kar pa jih je veni gledano s strani udobja odziva izd je pa zf 8hp, ki pa tudi brez vzdrzevanja brez problemov zdrzi 200000-250000km potem pa se zacne s senzorji in obrabo krmilne enote, so pa primeri strank ki redno menjujejo olje in imajo na teh menjalnikih 350000km brez problemov. Je nekaj v reku kdo maze ta vozi :-)
Boss nekako ja kot cvt vendar bol bodobno zdrzavanju wandlerja. Ni enakomernega pospeska, ampak kot da hitrost dohaja obrate z zamikom. Taksne fore ima tudi mercedesov 7g s tem da tam se pa ko je hladen pojavi pri prestavljanju iz prve v drugo in druge v tretjo polovicno padanje obratov. Ko predtavi najprej padec obratov ta 200 po dveh sekundah pa se za 200. Se ne cuti ampak samo opazi na obratih.
Adaptacije so ok, ampak po menjavi olja, menjavi wandlerja ali krmilne enote. Ne zdaj na vsake pol leta ali 20000km delat adaptacije, ker tudi menjalnik rabi nekaj casa sa se nauci in v tem obdobju je lahko obraba vecja ker se optimirajo tlaki za prestavljanje.
Tudi bencinski g motor ima malo ketno za pogon oljne crpalke. Jaz imam trenutno 55000km bom pa menjal obe ketni na 200000km preventivno. Ker so te novodobne ketne kot verizice ni tak kot vcasih dvo ali troredna ketna.
Spekter meni tudi po nekaj kilometrih voznje naraste temp na 50, ampak ce se vmes ustavim so obrati se zmeraj 1000, le kadar je temp nad 50 v prostem teku obrati padejo na 500-600. Je pa res da zmeraj pocakam da obrati padejo iz 1500 na 1000 potem speljem.
Ni od renaulta je mercedesov razvoj, oznaka je pa m274. Mislim da od renaulta imajo mercedes samo r9m (renault oznaka) (om626 mercedes oznaka). Danes je res umetnost izbrat motor, sploh za nas ki vemo kaj hocemo, ali pa samo prevec kompliciramo.
Geliper tocno tako. Doma se imamo toyoto auris 2009 1.4 bencinar motor se ima zajlo za gas, trenurno ima 70000km in ga ne prodamo je res narejen po trotl ziher metodi. Nwm kam to pelje. Npr vw in mercedes ima pri eni seriji bencinskih motorjev (mercedes m274 motor) odmicne gredi pritrjene s plasticnimi kavlcki in potem vijak v blok motorja. Ko sem to videl saj nisem vedel ce se hecajo. Se mi zdi da se gre samo za ekologijo in ceno izdelave, kvaliteta vec ni pomembna. Zalostno.
Samo odkrito povedano clovek si kupi bencinca ker dela manj kilometrov in kratke razdalje, probleme imas pa na koncu enake kot da dizla vozil na kratke razdalje. Mnenje servisa je da se vsake toliko peljes na dolgo turo, ker del goriva v olju potem izhlapi, ce pa dalje razmisljamo pa pride preko odduska spet en del nazaj. Jaz imam bencinarja kupil sem ga pa zato ker imam do sluzbe 10km, ok saj potem se nardim nekaj kilometrov, letno naredim 25000km je pa res da olje menjam na 10000km. Ampak ljudje kupujejo samo s tem namenom bencinarja ker delajo krarke razdalje. Saj poraba pa tudi ni nevem koliko nizja ce primerjamo vozila brez direktnega vbrizga in z direktnim vbrizgom, pa se sedaj bodo problemi s pacanjem sesalnih ventilov. Vglavnem vse kar je napredno tudi ni ok.
Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)
Awtf-80sc je drugacen kot v mazdi od 2012 naprej. Drugace pa ta awtf-80sc je tudi v oplu volvotu peugeotu citroenu, vsestranski menjalnik. Meni osebno ima hecno narejen izpuat za olje. Najprej torx vijak v inbus vijaku ki je nivojni :-D.
Koliko se pogovarjamo na solanjih samo redno vzdrzevanje, nic kaj resnih okvar. Tudi sam imam izkusnje samo z menjavo olj, ni bilo nikoli nobenih okvar.
Oznaka menjalnika je fw6a-el in je aisinova osnova, ki je zelo podobna aisinovemu menjalniku u660e ki se najde v nekaterih toyotah. Mazda je nekaj stvari spremenila, tudi pretvornik navora je drugacen. Hvala bogu da je osnova od aisina, ker ce bi bila od jatcota bi bilo pa veselje (problem s siberji in elektromagnetnimi ventili)
Meni je opozorilo metalo skoz ven ko je bilo sonce pred mano, na servisu so kamero stestirali in ugotovili da ima napako, drugace tako kot si napisal se lahko opozorilo pojavi tudi pri normalno delujoci kameri ce sonce sveti pod dolocenim kotom v kamero. Ne vrze pa v zasilni program, motor gre normalno.
Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)
Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.
Se dobro da olje menjujem na 10000km. Samo zdaj cist tak tehnicno gledano vsakemu bencinarju malo goriva stece v karter, ampak ob ogretem olju izhlapi, je pa res da ob hladnem vzigu se dozira vecja kolicina goriva in s tem posledicno je stekanje v karter vecje. Hja ostajam pri menjavi 10000km ker ce bi cakal na 20000km bi tak imel ze 15% goriva v olju zaradi kratkih razdalj (8km). Pa to potem takem imajo vsi motorji z direktnim vbrizgom ne samo mazda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ta mazdin (aisinov) je ful dober, ob rednem vzdrzevanju tezko da gre kaj narobe. O drugih znamkah se pa da debatirat glede problem. Trenutno najboljsi menjalnik kar pa jih je veni gledano s strani udobja odziva izd je pa zf 8hp, ki pa tudi brez vzdrzevanja brez problemov zdrzi 200000-250000km potem pa se zacne s senzorji in obrabo krmilne enote, so pa primeri strank ki redno menjujejo olje in imajo na teh menjalnikih 350000km brez problemov. Je nekaj v reku kdo maze ta vozi :-)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani