Pomoje je samo pakunga druga, js sem tankal synpower, vem pa da motul ne odgovarja tudi novej?im mazdam 6 bencinarkam, ga lepo domfajo, valvoline pa ni te?av, sam sicer tankam motul pa nimam te?av pri prej?nji je blo pa celo sranje. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Probaj Valovoline 5w-50 al pa vsaj 5w40(zamenjaj komplet, ?e bo? samo dlival bo? naredil ni?), js sem v svojo tankal tega, menjal na 15 kkm porabila pa ga je 1/4 med MAX-MIN, in to od 120 do 290 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ajvar me?a brutalne voze in traktorje za vsakdanjo uporabo Mi je ?isto jasno, da se Mustang 4.0 V6 pelje s svojim navorom (320Nm pri 3500 obratih) bolje od mojega dizl voza oziroma ni potrebno toliko priganjanja v visoke obrate in pretikanja. Sicer ne vem, kako je z bencinsko 6-ko s 120KM, ampak prej sem imel Mondea s 115KM (2. generacija) in je bil dale? od nepremi?nine. Sicer je res, kot je rekel SpEkTr, da se da z isto mo?nim dizlom bolj udobno vozit, vpra?anje je bolj, ?e odtehta to vse stro?ke povezane z vzdr?evanjem... Sploh glede na to, da verjetno avta ne rabi? neprestano priganjat oziroma izkori??at polno dihanje turbine, za kar je tudi bencinar ?isto dober. So pa zanimivi te ECO Boosti...
Js mam 2.3 s 380 Nm pri 3000 rpm , pa ziher ni?jo porabo.
Skor 90% vsega navora je v razponu med 2500 - 4500 obrati, tega ?e sam nisem vedu.
In pol se ?udim da mi ni treba ?altat.
Samo ok to je za primerjevo za "amerikancem", zvok pa je pri meni res bogi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To vedno poslu?am pa skoraj te?ko verjamem. Seveda je ogromna razlika v navoru, vendar pospe?ek in kon?na hitrost nista ni? druga?na. Ob?utek je mogo?e res tak, da ne gre nikamor, ampak ?e zmeraj je samo ob?utek, ker dizel zaradi turba pa? lima na zic, pri bencinarju pa mora? malo ve? pretikat, da pospe?uje z enako mo?jo. Za avtocestno kruzanje se mi bencinar skoraj bolj dopade... Za stro?ke servisov pa sploh nisem v dilemi
Se NE strinjam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo slu?ajno se je sosed prihojsal mimo ko sem menjal gume in je v?asih dedc delal v pralnici. No mo?ak je pogledu zadevo in prnesu eno teko?ino, s kero sem felgo pre?prical in zdrgnil z gobo za teflon. Rezultat je na sliki. Po?teno.
Name of the stuff ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007
Odkar uporabljam olaj Motul z v menjalnike, se to ne dogaja ve?, sem prav presene?en, ker prej karkoli sem nalil noter je blo vedno sranje, ko je bilo hladneje, sedaj omam tudi ogrevan-hlajen menjalnik.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
POWER oziroma Overdrive sem uporabil, ko sem na odseku Medvode-?kofja Loka prehiteval tovornjak.
Je odli?na zadeva (tudi pri vleki te?ke prikolice), ko potrebuje? zalet, ko se cesta vzpenja oziroma gre za dolgo vo?njo navkreber(Vrhnika,Logatec,Medvode,?rni kal,ipd...).
Druga?e ?portno ne vozim.
HOLD pa je odli?en za dolgo vo?njo po strmem klancu navzdol, kjer zadr?uje povpre?no hitrost.
S tem tako prihranim na obrabi in segrevanju zavor, saj ni nepotrebnega ti??anja pedala.
Primer : moja povpre?na hitrost po klancu navzdol je 25km/h.
Sistem po vzdr?eval kolikor bo mo?no od 0-do omenjene hitrosti, torej bo dovolil le vo?njo v prvi in drugi prestavi, dokler bodo dovoljevali obrati in seveda strmina.
S kje pa si ti, ma? temno modro makino ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To je ?e res. Ampak ti primerja? zdej svojo MPSko z na?imi dizlaki z bogimi 140 konji ali pa ?e manj. ?e primerjamo pa 1.8, al pa 2.0 bencinar ?estko karavan, je pa nepremi?nina...No, vsaj ob?utek je tak ko jo vozi?
Ja je nepremi?nina, samo ni pa problemov kot so pri navornikih, sej sam ve? kaj vse si ?e moral porihtat, breznavorniki-nepremi?nine pa porabijo VE?, samo teh te?av sploh ne morejo imet, ker tega sploh nimajo.
Je ?e kdo kdaj sli?al da je bencinarju crknila ?oba za vbrizg bencina, se je zama?ilo cedilo,IMV.... ?
Pe ne provociram, dejansko vpra?am, pozna kdo koga ki je to menjal, vem da je crknila benz pumpa v rezervoarju, samo to stane manj kot ena ?oba za navor al pa IMV.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa kot sem obljubil sem namenoma v?eraj peljal sakerja na tehni?nega, kjer smo naredili extended pregled(normalno tega ne gledajo ker ni potrebno-zahtevano za izpravnost vozil), ker se mi je zdelo da nekaj NI ok.
To je bil pregled vseh 4 amortizerjev(vsakega posebej), kompleten test zavor, in pregled komplet podvozja(sprednje-zadnje vpetje koles,roke,vodila,stabilizatorji, kolesni le?aji), mi je na tehni?nih samo pribil da tako dobro narejenegain po teh kilometrih podvozja ?e dolgo ni videl pa model dela na tehni?nih ?e 30+ let.
Pol je sledila ?e meritev plinov, in nastavitve lu?i, hrupa,... skratka vse in ?e ve? kot mora avto izpolnjevati.
Rezultat, je bil 100%+, edina stvar ki pa je mogo?e malo ?e za preverit pa je optika zadnjih koles, ker ko se zapelje? ?ez eno plo??o pred testom amortizerjev, je pokazalo da niso ?isto usporedna. kar je lahko pravilno ali pa tudi narobe, glede na 4x4 pogon in se postavijo kolesa v pravilen polo?aj ko jih obremeni?-ko si avto pomaga z zadnjim pogonom. tega mi ni vedel noben povedat, samo rekl so mi da zarad tega nebi smelo bolj obrabljat gum, ?e pa ?e pa po enem robu, jaz pa imam bolj obrabljene enako po obeh robovih in sredini. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
no ?e se ne premika, tudi upor ki spremlja polo?aj ventila, ne spreminja upornosti..
Ni res, ker z napetostjo se odpira in zapira ventil, sam ventil NIMA povratne informacije, da bi ra?unalnik vedel koliko je odprt-zaprt, zato tud avto ne zazna napake.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma OK ne bomo diskutirat - MPS je zakon, diesli so pa pa? ?rot in so skos na servisu. Jaz sem sre?en ?e mi zjutri sploh v?ge in ?e pol ni? stran med vo?njo ne pade.
Ni fora v tem, ho?em samo povedat benz al dizl je razlika samo ?e pri dizlu NI nobenih te?av s ?eimerkol, se SPLA?A, ?e pa so lajt?ovi, ?obe,kuplinge.ventili,zobati jermeni,oljno cedilo,...pol pa je popolnoma isto ?e ma? bencinarja, ,kjer za benz da? ve? in na koncu si dejansko zagonil isto dnarja, samo z enim na cesti, z drugim pa na cesti in mehaniku.
Mam par kolegov, ki se vsi vozimo po na?i dolini(ista relacija ista gu?va,v?asih se vozimo en za drugim,...) in oni imajo navornike, in so pri porabi vsi med 6-7 litrov, js pa med 9-10, tako da ne vem kako ste se vozili.
Tudi ?e ve?krat tankam, va?no da ne ?raufam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja, to ima ajvar prav. ?e kupi? dizla z recimo ve? kot 150k km bo vzdr?evanje najbr? dra?je kot pri bencinarju. Sploh atmosferskem.
Turbina je turbina, pri obeh lahko shodi (v mislih imam MPS-ko).
JE pa po drugi strani tudi res, koliko je M6 dizlc pa koliko je M6 MPS-k v Slo? Pa ?e nekaj. O?itno je prva generacija M6 dizls slaba. Govorim za motor. ?e bi vsi dizl motorji bili taki, jih ne bi noben ve? kupoval. :-)
Ajvar, ampak ?e gleda? novonabavno vrednost tvoje MPS-ke, pa dizcle pa ne vem no. KOlk je MPSka taka nova? 35?
Se pravi ?e v ?tartu da? za avto najmanj 5k ve??
Mojo vzemejo pri kasu 38k?.
Samo za ta denar dobi? kar nekaj dragega cukra, pa nebi o detajlih, najbolj o?iten pa je togost karoserije, nobenega zvijanja in ?kripanja, glede na klasiko, terja pa to svoj davek na te?i celote + 4x4, ki tudi ne vaga samo 5 kil.
Ej primerjaj pol z mazdo 6 dizl ki je vsaj 4x4(kolikor vem ga ni), ga ni zato vzemi za merilo 2.3 benz, ki je isto sranje samo ni pol?a in 4x4 in je najbli?je dizlu, al pa 2.0 benz ma? ?e iste kubike, pa pol glej ceno vzdr?evanja, bo bolj realno, je pa res da tam pa navor ?epa.
Mogo?e dajmo gledat samo motor, ker edino ta del je "enak". :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani