Mene pa zanima kje v PID spremenit da ka?e polno ?tevilko recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000 kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki odkril tople vode
Pa prikaz vakum /boost turbine dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?
hvala za pomo?
Spreminjanje decimalk je enostavno:
1. Pritisne? in dr?i? PID ki ga ?eli? spremeniti (v tem primeru na DPF_REG_CNT), tako se ti odpre novo okno. Nato izbere? "Display configuration"
2. Nato se ti odpre novo okno in tukaj izbere? "Number of decimal places"
3. Nato pusti? Use display default prazno. V polje nad tem pa vtipka? kolk decimalk ho?e?, v tem primeru sem dal na 2decimalki, ?e ho?e? brez decimalk vtipka? 0 in pritisne? OK.
In tukaj se vidi da je zdaj PID DPF_REG_CNT na 2 decimalki.
Aja za vakuum/boost turbine jaz uporabljam tisti PID k je ?e v Torque in dela ok. Katerega ti uporablja??
Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:
1. Start the engine and warm it up.
Engine coolant temperature: more than 65 degrees.
2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.
Turn off the A / C switch
Turn off the lights, automatic lights and any other light.
Hold the steering wheel in the center.
3. Turn off the engine by turning the key to OFF.
4. Connect the M-MDS to the DLC-2.
5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.
(1). Select "Data Logger"
(2). Select "Modules".
(3). Select "PCM".
6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"
7. Select the PID "RPM (RPM)"
8. Start the engine and run it at idle.
9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.
10.44 degrees or less: the repair is complete.
10.45 degrees or more, perform repair procedure.
Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0.
P.S.: Mi pa? namesto MDSa priklopimo na? OBD vmesnik in pre?ekiramo z Forscanom ali Torque. V Forscanu je ime PIDa isto kot v teh navodilih, v Torque pa je potrebno PID dodati, je na 1.strani te teme.
Alex, z vsem spo?tovanjem se s tvojimi argumenti enstavno ne strinjam, to da je ?rno in smrdi nima nobene prave te?e.
Ne pravim da je Dexelia/Total najbolj?e olje, ampak ni pa tako slabo kot ga ti predstavlja? tukaj, ne zaostaja ni? za ostalimi kao "bolj?imi" znamkami olja.
1. Nobena druga znamka (Bmw, MB, Porsche...) ne bo priporo?ila originalno olje druge znamke (Mazdino Dexelio, GM Dexos...)! To je kot da bi v Mercatorju priporo?al kupite ?parove ?emljice!
2. Dexilio oziroma zdaj ?e nakaj ?as Mazda original oil dela Total ki dela tudi olje za druge avtomobilske znamke in znamka Total se uporablja tudi v dirkah raznega motor?porta. S tem da tista olja ki jih uporabljajo na dirkah razen imena znamke nimajo dosti skupnega z olji v na?ih karjolah.
3. Resni testi se izvajajo v laboratorijih za testiranje tovrstnih teko?in, v ZDA priznani Blackstone Labs, v EU OelCheck, ki imajo ustrezne naprave in ogromno bazo podatkov za primerjavo vseh specifikacij olj med novim in obrabljenim oljem.
4. Kot ?e re?eno to da je olje ?rno ne pomeni ni? dosti o sami kvaliteti olja, zato so laboratorijske analize!
BTW: Tudi olja tvojih vrhunskih znamk po?rnijo, glej slikce
5. Prilagam ?e en test olj 0w30 C2, kjer se vidijo rezultati laboratorijske analize sestave in lastnosti olja, v testu so "low budget" Total vs "vrhunske" znamke
Lepo se vidi da je Total po specifikacijah skoraj enak kot Motul, v nekaterih lastnostih celo bolj?i kot Motul (vi?ji viskoznostni index, manj pepela, temp.gori??a).
Pa ?e gleda? da je Motul olje splo?no znano kot kvalitetno olje, vidi? da je Totalovo na podobni ravni.
Pa ne mislim nobenega prepri?evat kaj naj vlije v avto, zaradi mene lahko tudi bu?no ali olj?no, ampak mi je mimo da se neki splo?no re?e to olje je zani? zato ker nekomu ni v?e? pa nima pravih argumentov za to.
Po opisanih simptomih, bi jaz kot je ?e Boss predlagal, bi pregledal aktuator turbine, senzor pritiska zraka in vakuum cevke ki gredo od zra?nega filtra, do senzorja senzorja pritiska zraka in naprej do aktuatorja.
Vse to lahko enostavno preveri? z vakuum pumpico. Edino senzor pritiska mora? z multimetrom.
Kot sem ?e prej povedal, no samo to da menja? stikala, mora? preprogramirat modul (ra?unalnik) avta da sploh ve kaj si naj naredi z raznimi dodatnimi signali.
To je pri Mazdi najve?ji problem, ker je bolj zaprta glede ?arjenja po elektroniki. Tak da vpra?anje ?e sploh servisi v Slo delajo oz. znajo preprogramirat ra?unalnike v tej smeri dodajanja featureov.
Nekaj stvari se da narest z Forscanom, recimo za mojo M3 BK se da vklopit in izklopit tisto piskanje za nepripet pas. Dalo bi se ?e kake dodatne stvari ampak je potrebno preprogramiranje ra?unalnika preko ASbuild kod, ki pa je malo je..?e neve? to?no katera koda kaj naredi. Posledi?no lahko s kako kodo izklopi? napajanje modula in stem ta ve? ne bo deloval in ga lahk vr?e? v smeti.
Mercedes ima to malo bolj?e re?eno, tam lahko na testeru izbere? dodatno opremo in jo vnese? v ra?unalnik avta in stvar re?ena, skor ne more? zajebat.
Mislim da to pri Mazdi ne bo tako enostavno. Poleg tipk na volanu mora? preprogramirat ECU drga?e avto ne mote vedet da pa zdaj ima? tempomat. To preprogramiranje pa je problem pri Mazdi, ?e se sploh da.
potemtakem kot pravi? bi morala turbina(senzor) kompmenzirati ve?jo luknjo?
Ne ker tudi nov DPF ima dolo?en upor ki je shranjen v ECU, na podlagi senzorja pritiska v Dpf (PID differential dpf pressure) Ecu vidi kolk je napolnjen Dpf in prilagodi podatke za pravilno delovanje motorja.
Zato verjetno ne more skompenzirati ?e je premalo upora. Dalo bi se pa verjetno s ?ipanjem.
Pomoje ?e bo? dal enak fi kot je sama cev, bi moral tlak ostat enak kot je tovarni?ko. Premajhen nebi smel biti ?etudi bi dal malo manj?i fi, ker ECU je prej moral kompenzirat pritisk tudi ko je napolnjen dpf.
Zanimivo bi bilo to experimentirat na kakih valjih kjer bi se vidlo kaka je turbo luknja in kje pridobis moc in navor.
Ja lahko bi primerjal tlak prej potem, dtga?pa je tlak (gas do konca v bilokteri prestavi, pri cca. 2000rpm) pri meni M6 GH 2.0 je 1.5-1.6bara.
Boosta se ne da nastavljati, razen pri ?ipanju.
Zanimivo da je pri tebi bila turboluknja, ponavadi ?e ni backpressurja se turbina prej zavrti in lahko malo dvigne boost, vendar ?e je preve? odprto se lahko zgodi da se turbina prevrti v vi?je vrtljaje kot je za njo zdravo, posledi?no lahko prej crkne
?e nima? vkloplenega kontakta, ne more? izvajati diagnostike, to je pri vseh avtih do sedaj ko sem jih priklapljal na diagnosti?ne ra?unalnike. In to govorimo o diagnosti?nih testerjih za 10k?+ (orginal Mercedes, Bosch KTS, orig.Iveco, AVL...).
Tak da diagnostik mode brez kontakta 100% ni zagnan, lahko pa da zaradi priklopa na OBD kateri modul avta ne gre v spanje in posledi?no porablja nekaj ?troma.
Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.
So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.
Kaj pa je bilo krivo za tvoje prehitre regeneracije?? Na koliko ti jih je pa delal?
Glede injektorjev zdr?ijo ponavadi ve? kot 200kkm, vsaj za MB cdi motorje vem iz izku?enj zdr?ijo tudi do 300k brez problemov.
Na?eloma pa pri vseh proizvajalcih do 200k bi mogli zdr?at, ni pa nujno.
Pri obnovi injektorjev pa je pomembno ali so obnovljeni po tovarni?kih specifikacijah z tovarni?ko kvalitetnimi deli ali pa obnovljeni pri splo?nih dizel mojstrih. Pri tem je treba imeti ustrezne naprave za testiranje in nastavitev in kodiranje recimo Denso injektorjev ki se razlikujejo od siemens, bosch...
?e so recimo Densojevi injektorji obnovljeni je potrebno tudi vpisat novo kodo injektorja v ECU, kodo ti morajo dati zraven injektorja..
?e so obnovljeni po tovarni?ki spec pol je delovanje in pri?akovana ?ivljenska doba enaka novemu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nadomestna stekla se poceni dobijo na Alix.
Pravtako se dobi namenski tesnilni kit v kaki specializirani trgovini za avtolicarstvo/kleparstvo.
#Aliexpress ? 23,12 27%OFF | Car Headlight Lens Glass Lampshade Headlight Cover Headlight Protection Case For Mazda 6 2003-2008
https://a.aliexpress.com/_rukXOs
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani