Ker za njega ni sli?ati ni? dobrega samo graje! Je ?e na forumu kar nekaj napisano.
Druga?e pa kak dobr mehanik bi znal vse po?timat, samo da ni preve? pocar.
?e se da plastiko po?vasat nebi bilo treba novega, druga?e pa malo pogledati za rezervnimi deli v kak?nem oglasniku ali bolha.com Pa ra?un sosedu izstavit
mu je li?ar barval ne dolgo nazaj pa naj bi bil dober li?ar, ponavadi mu stojijo sami BMWji vi?jega razreda in enkrat je celo en Fefafi tam bil (vem ker se pogosto tam okol vozim)
zakaj homologacija? ?e tako pogleda? tole ni nobena predelava ampak samo zamenjava ?arnice z drugo pa mal na?tela? barvo lu?i prek vmesne ?katlice aka balasta
?e enkrat... bremze cvilijo ko zabremza?, za to je kriv pleh in ne plo??ice. To se mi je zgodilo ?e 2x na Mazdi6. Pri nekem plehcu gleda jezi?ek, ki drajsa po disku. Sli?i pa se predvsem pri manj?ih hitrostih.
?e bi ble krive plo??ice bi ?el na avtocesto in 2x zabremzal in bi bilo ok.
kako pa to da se je ?e 2x zgodil?
a so zamenjali pleh na servisu da je spet za?el?
druga? pa samo gumo dol pa pogledat kje je pleh in ga odkrivit ali pa pobrusit :ne vem:
baje je dobro podmazati hrbtno stranjo (tam kjer batek pritisne) plo??ic z eno mastjo da nebi cvililo :ne vem: ?e pa to na servisih delajo pa nimam pojma
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lambde ni? stran cvikat!
skrbi za pravilno zmes zraka in goriva, ?e jo odstrani? se bo zelo verjetno ?e dvignila poraba!
Hm za FI bi pa moral Symon vedeti, kak bi bil najbolj?, jaz bi rekel 1cm ve?ji kot original
Povezava za deljenje
Deli na druge strani