zato mora? pa pri navadni rezervi vedno met 4 ali pa 5 navadnih vijakov
yeba je to ja.... ampak... ?e se ?e vozi? po cesti, bi pa lahko vmes tudi pregledal opremo vozila ?e posebej ?e gre? na dopust, jaz sem pred dopustom (pa tudi ponavadi pred vsako dalj?o potjo) pregledal vse teko?ine, napumpal rezervo in preveril vijake na avtu...
?e je hin senzor pretoka zraka, lai?no proba? tako, da ga med ?tandgasom odklopi?, ?e se bo motor za?el zaganjat, in ?udno delovat, potem je senzor verjetno ok, ker ko ga nazaj proiklopi? bi moral motor normalno delovati v prostem teku
na zamaknjeno fazo pa sem opozoril ?e prej, ker se to hitro zgodi...
odlo?itev je ?al tvoja, diagnoza na daljavo pa NI MOGO?A
Zdi se mi, da klima malo ?udno dela.... Namre? ko vklopim avtomatiko klime, le-ta samodejno preklopi na notranje kro?enje zraka. Sem mislil da to ostane kakih par minut (ajd, tam do 10), vendar se sploh ne izklopi. Par dni nazaj sem testiral in je ostalo vklopljeno notranje kro?enje celih 40min kolikor sem potreboval za pot. Seveda po tem ?asu ?e ?uti? da zrak v kabini ni OK... ?e avtomatiko izklopim in spet vklopim (recimo po 15min vo?nje) se pa vklopi brez zapore kro?enja zraka. Pravtako se mi zdi da malo pe?a hlajenje, ?e je zunaj 30C, moram met nastavljeno na 21-22C da ob?utno hladi. Ker sem dokaj fri?ni lastnik me samo zanima ali je pri drugih tudi tako, ali pa res nekaj ne dela OK?
dobro je tako , pi?e tudi v navodilih za uporabo
aja... tak dela tudi pri Mazdi 3 pa verjetno ?e pri ostalih mazdah z avt. klimo
MOL je sicer mad?arska firma, kolikor se jaz spoznam
od kod pa vozijo gorivo, pa ne vem, jaz vem, da sem nekajkrat opazil razliko med petrolovim in OMV gorivom, v prid petrolovemu, vendar samo na eni doti?ni ?rpalki...
zdaj pa tankam 95 bencin, pa je ?e 4 ali 5 tankanj vse isto
tak na pamet pravim, da bi ena univerzalna sonda za tvoj avto stala mogo?e 15-20 jurjev... vpra?aj, pa vidi?, ?e se spla?a menjat, ?e je lambda hin, potem kmalu lahko crkne kat( ki pri 250k km verjetno tudi ni ve? najbolj?i)
?e je lambda v okvari, pa lahko to tudi slabo vpliva na motor, saj le-ta ne dobi pravilne me?anice goriva in zraka v dolo?enih obmo?jih delovanja...
za kaj ve?, pa ti bojo morali pametnej?i od mene napisati
Sklopka pri 150 kkm, to je pa zgodaj, sej poznam par avto?ol ki so menjali sklopko pri 180+ kkm(na mazdah seveda), jaz imam 205 kkm, pa ne ka?e ?e nobenih znakov, da bi jo bilo potrebno zamenjat.
za eibache si najdu, mogo?e bo? moral ?e dobit izpis optike, pa nekoga ki lahko vgrajuje fedre, da ti da potrdilo da so OK vgrajeni, za feltne mora? poiskat papirje TUV ali ABE, glede na dimenzijo in mogo?e kake oznake na felni. za spojler, ki je brez papirjev pa je bolj te?ko, in ?al ne vem neke pametne re?itve...
Jest sem tud dal gor na 323F l.90 feltne od R Twingo. Je blo ful lufta pa sem kr zategnu vijake in sel ne probo. Se mi ni zdel da kej trese, tud pr 200 ne . Sele cez nekaj mesecev sem cutil, ce se vozim cist pocas, da mi volan mal trese. Kaj predlagate :ne vem: ?
predlagam, da si da? prvo od nekoga postru?it prave centrirne obro?ke, pa ?e potem ne bo treslo, je to to
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
za zvo?nike mislim da so 13 ke, kak se paneli odstranijo, nimampojma,
za olje pa bo pri teh kilometrih kar v redu 10W40
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani