?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.
To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.
Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.
Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...
Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.
Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.
Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.
Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)
Back to topic.
Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.
Mater, ko tole berem, se ?udim, da je v?asih sploh kdo pre?ivel, ko lu?i sploh niso bile obvezne podnevi. Se pa strinjam, da mogo?e smo pa vsi zreli za okulista, ?e sred belega dneva ne vidimo avta, ki nima zadnjih lu?i pri?ganih.
Mestan vo?nja od druge mestne vo?nje je lahko zelo razli?na. ?e se pelje? v ?asu, ko v mestu ni zastojev je ?ist neki drugega kot v jutrnje/popoldanskih konicah.
Men osebno 8 litrov po mestu ni ni? nenavadnega. Pojdi raje na neko dalj?o izvenmestno vo?njo, pa malo po regionalkah in malo po AC-ju (sam ne ti?at do podna) pa si upam trditi, da bi znalo biti nekje okoli 6 litrov na 100 ali pa celo manj.
Absolutno reklamiraj in to pred zimo, da ne bo kak?en nadebudne? na servisu krivdo za pike zvalil nate in na zimske slu?be.
Z oljem verjetno v naslednjem servisnem intervalu ne bo? imel ve? te?av.
Menjalnik je pa neko sivo povpre?je ni slab niti ni dober... pa? klasi?ni s pretvornikom navora, ki v?asih zadevo naredi malo po svoje. To so na raznoraznih reviewih tudi izpostavljali.
Meni je samo ?koda, da 2.5 motor nima mo?nosti ro?nega menjalnika, ker ta je v 184KM dizlu baje ?isti tehni?ni biser oziroma med najbolj?imi ro?nimi menjalniki.
Mislim, da je to sovoznikov airbag v navezavi s senzorjem pritiska na sovozni?kem sede?u (da ve ?e kdo sedi gor v trenutku trka). Poglej konektorje pod sovozni?kim senzorjem in jih izklopi, na?pricaj s kontakt sprejem in spet priklopi.
Avto je star 17 let in je vreden mogo?e jurja. Se ne spla?a ni? vlagat notri ampak raje poiskat drugega, po mo?nosti mlaj?ega, tega pa prodat za dele ali ?e ma? plac ga sam po?asi razstavlja? in bo? lahko ve? ven dobil, samo potrpe?ljiv mora? biti.
evo mojster lucho mi je zrihtal oja?evalec in je ?e nazaj zmontiran. V glavnem, si nisem mislil, da bom po treh dneh tolk pogre?al musko v avtu - po moje sem odvisen :ne vem:
?e bolj ?udno je bilo pa danes zjutraj, ko iz fore pri?gem radio in zadeva spet ?pila, kot da se ni ni? zgodilo. Ne vem, nisem ravno stru?ko za te zadeve ampak a je mo?no, da so kondi?i spustli in ko avto nekaj ?asa ne deluje (cca 3 dni) ga ne spravi? v ?ivljenje dokler se spet ne za?ne? redno vozit naokoli.
Kot, ka?e je tudi men shodu oja?evalec, sam s to razliko, da je ?ista ti?ina. Je pa zanimivo, da za?etek je ravno tako kot pri Daskanu. V sredo zadeva ?e deluje potem je pa avto stal dva dni do danes na dvori??u in pokala - zadeva ne deluje ve?.
Jebat ga, kapitalizem je (baje) najbolj?i dru?beni sistem. Slu?enje na raji pa te fore...
hehe, ko sem jaz podobno napisal pred ?asom, me je ravno Alex poetikiral s komunistom... a ni zanimivo kako se vse vra?a, pa tolk je on in podobni zagovarjal kapitaliste. So super duper, dokler jih sam ne fa?e? po nosu, da ne re?em ?e kje drugje...
Jaz servisiram ?e vedno na poobla??enem servisu in ker sem stalna stranka vsa ta leta je tudi cena temu primerna pa ?e za marsikatero stvar se da zmenit. Ni vedno fora samo v najni?ji ceni - to bi pa ja morali ?e vedeti.
To je ta famozna regeneracija DPF filtra. ?e se ne izvede do konca oziroma je motor ugasnjen tekom regeneracije, se je, v trenutku vbrizga goriva v izpu?nem ciklu, le to, namesto, da bi zgorelo, pocedilo mimo batnih obro?kov direkt v karter.
?e se to dostikrat ponavlja, se po?asi seveda nivo olja, ki ga zdaj dodatno "oplemenituje" ?e ta nafta, dviguje. Tako, da res menjaj, ?im prej in bo potem spet OK.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani