Jaz sem se navadil da jih zapre ko zaklenem avto. Drugace pa sedaj ko se pojavi ful minus zunaj in vse zmrzne izklopim, ker tisto pokanje ob odpiranju ogledal je neugodno.
Kaj ima veze pu?a z samopoklapljanjem ogledala? Meni so zamenjali plasti?ne zobnike, ki se obrabijo z aftermarket medeninastimi, ki so veliko bolj?a varianta.
Meni so zmeraj 2xna desni in 1x na levi menjali komplet in je zmeraj bilo enako, zobniki so plasticni tudi zdaj ampak zdaj je ze pol leta mir od kar sem zadihtal ptej pa vec kot 2meseca ni zdr?alo
Glede zunanjega ogledala je salabajzersko nareto, jaz sem menjal ze dva, potem sem pa sam pogledal in se vidi da pusa na kateri se ogledalo vrti ne tesni, sem zatesnil in od takrat imam mir. Vcasih bolje sam popravit ker tudi tisto ogledalo ki se menja pod garancijo je z isto napako.
Kaksenga materijala nemore dobit? Diht mase? pa to dobis ze v malo bolsi pekarni. Mam filing da imas mehanika salabajzerja. Ce ne misli karterja dol vzet pa scistit sito pol je brezveze s tvojim dopustom vred ker bos imel sranje na cesti.
To je res pokvarjeno :-( . Kako pa imate drugi izkusnje z drugimi znamkami avtomobilov? Mi imamo se toyoto in mercesesa in nikoli ni problem ce imas svoje olje.
Alex lahko napises v katerem delu Slovenije je to bilo da se zacnemo taksnih izogibat pa da vidijo. Tisto njegovo total olje iz soda ki ga imajo za vse za dizle bencinarje traktorje kosilnice je boljse kot moje original po liter ali 5litro? Ma ja kot da so zlatarji, jaz mu kar povem niste edini, ce je treba peljem v avstrijo al pa na hrvasko iz principa, te pa naj razmisljajo.
Delce med lamelicami spre zato vrednosti tlakov med prestavljanjem odstopajo in se ponastavi. Pri nekaterih menjalnikih samo s testerjem naredis tcu reset in sledi ucenje z lepo voznjo, drugace se pa samo vklopi ko vrednosti presezejo limit.
Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.
Mazdin menjalnik je identitec Aisonovemu (razlika v stevilu lamelc) spustis olje ven odstranis karter, potem odstranis filter ki je pritrjen z dvema vijakoma, menjas filter, naneses diht maso na karter (aisinov ima tesnilo) pritrdis karter. Nalivas olje s sprednje strani kjer je tudi nivojna palica. Avto zalaufas do 40stopinj zmeris nivo pri prizganem avto o to je to.
Aless hvala za proceduro.
Kdor olja ne menjuje redno pa naj raje tist dnar da nastran za kasnejso obnovo.
Filozofija, olje maze in hladi, v obtoku se olje obrablja in iztrosi zato se menjuje, saj tudi v fritezo ce nalijete najboljse olje ne pecete 2leti kropirja v istem olju ali pac?
Aless glede izpiranja ce imas zazgano olje menjaj samo olje v karterju in filter, temu se rece osvezitev, ko menjas vozi enih 10000km in potem menjaj se enkrat z izpiranjem preko povratnega voda iz hladilnika, to pomeni da snames cev ki gre iz hladilnkka nazaj v menjalnik, vklopis avto, ko natece 2litra vstavis dolijes 2litra v menjalnik in ponavljasbdokler ne pritece lepo modro olje, zna se porabit kar olja, ampak verjemi se splaca. Ko zakljucis je priporocljivo naredit adaptacijo ali ga nekaj 100km vozit res lepo da se parametro prilagodijo na novo zracnost.
Majhen update, pri nekaterih ko se pojavi to opozorilo zadostuje update sofwerja, pri meni je potrebna menjava kamere, tako da sedaj cakamo na odobritev in material.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem se navadil da jih zapre ko zaklenem avto. Drugace pa sedaj ko se pojavi ful minus zunaj in vse zmrzne izklopim, ker tisto pokanje ob odpiranju ogledal je neugodno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani