A pri novem? :ne vem: Do 100kkm je ?e garancija. Pri rabljenem je pa ve? ali manj stvar sre?e pa morebiti ?e tega, da nisi bil nategnjen s ?tevilom kilometrov in zbitimi ?tevci.
garancija je 100 kkm ali 3 leta, kar nastopi prej, ?e se ne motim.
Pokli?i ?lana Mazda 2(lepega mitkota) in ga povpra?aj kako je blo, ko je pri 80 kkm odpeljal z servisa, pa ?e par jih imam na rezervi(mazda 5, z 73kkm(kolega kupu od kolega, tako da je zgodovina znana),....), z manj kot 100 kkm,pol pa lahko diskutiramo naprej.
Lahko tud tist s preko 100 kkm, recimo ga kupi pred temi kilometri, pol pa je sranje, ?e pa kupi? novega pa ima? na?eloma manj?e mo?nosti dabo sranje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
True, true :-) Ve? kaj bo?ti...Upam, da ma? jajca da bo? napisal, ?e ti bo kaj crknilo
Lej ko bo crknilo, kot crknilo bom 100% napisal.
Ne bom pa pisal o potro?nem materijalu, ki ga menja vsak(zavore, ?arnice,....)
Do sedaj v 1,5 leta in 22kkm, sem zamenjal, ?e ni?, bo pa verjetno po?asi kak nosilec diferencijala, al pa kaka roka, samo to NI okvara, to je pa? obraba materiala, sam ima preko 100 kkm.
Mogo?e bo ?e kaj :ne vem: .
Morte pa ?e 1 stvar upo?tevat, vi mate do max 160 KM, js jih mam krepkih 100 ve?(navora ne bom omenjal ), teza je cca+350 kil poraba pa cca 3 litre ve?ja, prej?nja je mela samo 2 litra ve?, pa NOBENIH te?av v skor 40 kkm.
Matematiki na plan.
ali ?e ti je ?e kaj crknilo ? no, 3 litre na 100km, to je3*1,320 ? =3,96?/100km, na 1000km je 39,6?, na 10000 je 396? na 100000 je 3960?. Ne mi re?t, da kljub ?e ti kaj crkne v 100000 km, da je 3960? ?kode?
Je nekaj takih junakov na forumu ki so PREKORA?ILI ta znesek pri manj kot 100 kkm, pri dizlu seveda.
Pa ?e nekaj ne pozabi, bencinarji NIMAJO zobatega jermena, pri velikem servisu se menja samo v?igalne sve?ke in olje v menjalniku+reden servis.
Pa prosim preveri kolk je reden servis za dizla in kolk za bencinarja, pa bo? videl kam izpuhti vsa razlika.
Zdej pa takoj ra?unat.
PS. do novega leta ga zalaufam na LPG, pol smo pa na istem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadnji tank 6,6 L / 100km, s tem da je bilo polovica km narejenih po mestu, ostalo pa prete?no avtocesta. Zadovoljen s tako porabo, z avtom pa ?e bolj.
Za 3 litre ve?, se peljem kot ?lovek.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sicer se bencin uporablja za razma??evanje in pranje mastnih delov, ki jih je potrebno o?istiti in so posebne zahteve za olja, ki v bencinu ostanejo mastna, ampak dobro, tudi voda lahko malo ma?e, zakaj pa bencin ne bi. Mogo?e pa tudi nitro razred?ilo ma?e, bi bilo za poskusiti... Me pa zanima, kaj naj bi mazal? Odmi?na gred je v glavi motorja. Vodilo in steblo ventila tudi. In preko glave motorja se tudi ma?e. Nato so tefloni, ki olje zadr?ijo v glavi motorja in mu prepre?ujejo odtekanje v sesalni kanal. V sesalnem kanalu je torej del stebla ventila, ki se nikamor ve? ne drgne, torej ga ni treba mazati. In sede? ventila, ki ga spet ni potrebno mazati. Kakorkoli, moj avto ima premajhno porabo, da bi ga predelal na plin, torej se tu ne bom spu??al v podrobnosti. Naj bo, bencin ma?e tudi sesalne ventile.
Meja kolpa, meja kolpa, meja maksima kolpa... Na zaklju?ek sem pozabil. Ja, tudi pravilno ohlajanje turbine je pomembno, tako kot pravilno segrevanje.
Semering(nekateri mu opravijo teflon, ?eprav je dale? od taga),je ba vrhu stebla ventila, samo steblo in vodilo centila, je pod tem semeringom in NI mazan z NI?EMER, razen s svinjarijo ki potuje mimo, benz recimo, ali pa pa pri LPG, olje za mazanje ventolov, ker sam plin je pust in povrh vsega ?e su?i vse.
Materijal ki je uporabljen za vodilo in sam ventl je na?eloma dovolj "zra?en", da kljub razli?nim teperaturam in obrementvam ne zablokira(ok en volvotov motor tudi zablokira, ?e ne prebere? navodil ?esa ne sme?), tako da vsaka teko?ina ki prileti mimo ventila je vedno dobrodo?la. Slab semering je tud ok, ker pol je zadeva resni?no namazana, samo se pa melo kadi zadaj, smrdi pa olje je treba dolivat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Malo te bomo popravil, nekateri bencinarji(moj recimo) NE vbrizga bencina pred sesalne ventile ampak direktno v cilinder, tako kot pri dizlu, le da je tukaj ?e sve?ka da vse skupaj v?ge.
Zakaj "mazanje" ventilov pri uporabi LPG, zato ker je plin sam po sebi pust in NE ma?e + se dovaja v sesalni kanal pred ventile ?e vplinjen, za razliko od benza ki se dokon?no "zme?a"- upari ?ele za sesalnim ventilom, tako da mimo ventila ?e vedno letijo kapljice.
Zato pa po ve?ini vsi ti motorji nikoli nimajo nobene, ali pa zelo malo svinjarije na sesalnem ventilu, kar pa pri turbo dizlih al pa turbo bencinarjih z direktnim vbrizgom ni tako in se za?ne nabirat svinjarija, sicer ni nevemkako nevarno-?kodljivo pa vseeno.
?e imamo torej slabe materiale in slabo kvaliteto izdelave, vedno obremenjeno vozilo in nestrpnega voznika, ki ne more petnajst kilometrov prevoziti z najve? 2500 vrtljaji, potem turbina pa? ne zdr?i ve? od 75000 km.
Tukaj bolj ?koduje da se pelje? v klanec, ali pa kako druga?e obremenjuje? motor in ga potem samo ugasne?.
V takih primerih lahko tudi ?ari izpu?ni del turbine, pri meni recimo se je zgodilo da je bila temperatura izpu?nih plinov preko 1000 stopinj, normalno je med 500-800. Si predstavlja? kaj se potem dogaja ?e ne pusti? motorja te?i na mestu da se zadeva pohladi?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jures, ne nucam jz mbene turbine, mi je teh benz 170KM ve? kot dovolj!
Upam da ste si kej prebrali ?lanek z Reno foruma, ker tam je bolj podrobno razlo?eno kako in kaj. Iz nafte pa je baje pobrano ven vse ?ivo, tako da je to totalna sirotinja kar tankate, morda so zaradi tega tudi potem te?ave (tako vsaj pravijo nekateri).
Ti ma? preve? ?asa, kaj se obremenjuje? z navori, bencinarji teh te?av ne poznajo.
Js v rezrvoar trenutno dodajam edino en aditiv OMW 100 in to v ve?jih koli?inah od 58-62 litrov na tank in nimam nobenih te?av :ne vem: , kljub tem da imam ve? navora. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
garancija je 100 kkm ali 3 leta, kar nastopi prej, ?e se ne motim.
Pokli?i ?lana Mazda 2(lepega mitkota) in ga povpra?aj kako je blo, ko je pri 80 kkm odpeljal z servisa, pa ?e par jih imam na rezervi(mazda 5, z 73kkm(kolega kupu od kolega, tako da je zgodovina znana),....), z manj kot 100 kkm,pol pa lahko diskutiramo naprej.
Lahko tud tist s preko 100 kkm, recimo ga kupi pred temi kilometri, pol pa je sranje, ?e pa kupi? novega pa ima? na?eloma manj?e mo?nosti dabo sranje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani