na hrvaskem prides skoz z 20 eur (je pa res, da do zdaj so me na hrvaskem ustavili samo ene 2-3 krat, glede na to, da sem na tej relaciji prevozil in se vedno vozim vec kot cca. 300.000km je kar dobr rezultat)
v srbiji pa 10 eur
hrvaska: tako kot pravi joza znajo se postavt na cestninski, potem se radi postavljajo pred zozitev na avtocesti (kadar je en pas zaprt, zaradi del na cesti) in provida (do zdaj se vecinoma vozi crni bmw330d, tablic se ne spomnim, niso pa ZG)
Srbija: zadnje case so se mocno izboljsali in ni tok radarjev, prej je bil rekord 15 radarjev na relaciji hr-sr meja do nisa (15!!), drugace pa standardno mesto pod nadvozi
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Matr ste drzni. Samo enkrat sem ?el v BG, vozil je sodelawc, pa nas je pri ?upanji ustavil leto?nji 320 D z napisom molim sljedite... Bilanca: 1.000 kn.....
mislim da je bmw 330d (crn)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
....evo jutri ga pi?imo v BG, mislim da z 1.2 TSI golf VI, ker gremo pozno bom jest vozil da bomo v cca. 4-5h dol...pa da vidimo kolk pije, ra?unam na 10l+
z mazdo 6 do bg v 4ih urah je poraba slabih 8
do bg-ja v manj kot 4 urah pa je poraba ze kar bliz 10
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Lej nekaj pozablja?, bencinar NIMA zobatega jermena in ?ponarjev, to je kar velika razlika v vzdr?evanju, poleg tega ima bencinar manj olja, potem je razlika manj?a.
Druga?e pa za tisto razliko raje mirneje spim in se izognem mogo?im te?avam(ki pa niso nujne, so lahko pa drage).
Govorimo o vzdr?evanju ostalo pa je ve? ali manj odvisno od nas in drugih udele?encev na cesti.
Recimo da je bencinar ?e na plin, si zmagal.
sem zracunal noter...pa se okvare so vstete
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
(do zdaj sem placal edino za menjalnik in bat, kar je 1800eur, servisi pa bolj ali manj isti mogoce razlika par 100eur), ostane se vedno vec kot 3000 eur pa lepsa voznja
aja, da me ne boste skurcali, to je samo moje mnjenje in velja izkljucno samo za mazdo 6
to sem napisal, ko je avto imel 225.000km
zdaj jih ma skoraj 260.000 pa nisem mel nobenih nepredvidljivih stroskov, tako da je rzalika se vecja v prid dizla, pa se poraba mi je zadnje case dosti padla, zdaj se giba okoli slabih 7
se pravi
260.000km D = 19875 eur
260.000km B = 26917 eur
sranje, to so hude cifre sam za gorivo...jebote, s tem denarjem lahko kupis novo mazdo 6
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
STP kupis na pumpi in ga das v prazen tank in potem vozis.
Megasela pa pred vsakim tankanjem en pokrovcek noter (pa ti smrdi roka po naftalinu).
Pri obeh ni blo efekta, plus pri STPju je, da ga das takoj noter in je konc. Plus pri Megaselu je da zaradi vonja pa naftalinu, komarji te pustijo pri miru tisto noc
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
na hrvaskem prides skoz z 20 eur (je pa res, da do zdaj so me na hrvaskem ustavili samo ene 2-3 krat, glede na to, da sem na tej relaciji prevozil in se vedno vozim vec kot cca. 300.000km je kar dobr rezultat)
v srbiji pa 10 eur
hrvaska: tako kot pravi joza znajo se postavt na cestninski, potem se radi postavljajo pred zozitev na avtocesti (kadar je en pas zaprt, zaradi del na cesti) in provida (do zdaj se vecinoma vozi crni bmw330d, tablic se ne spomnim, niso pa ZG)
Srbija: zadnje case so se mocno izboljsali in ni tok radarjev, prej je bil rekord 15 radarjev na relaciji hr-sr meja do nisa (15!!), drugace pa standardno mesto pod nadvozi
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani