Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.
Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??
Sedaj sem za iztaknil. (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)
Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar) "na kaj moram nastavit M-meter"?
Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A) za 20 sekund in dela BP! Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.
Hvala!
Ja lahko je krivec OBD vmesnik.
Jst sicer mam tudi OBD vmesnik v?tekan 24/7/365 pa zaenkrat ni problema, verjetno ker OBDLinkMX avtomatsko preide v sleep mode, v katerem porabi 2mA.
Glede merjenja z multimetrom pa ti bom napisal postopek:
1. prestavi? ?rni kabel v COM luknjo na multimetru
2. prestavi? rde?i kabel na na A luknjo na multimetru
3. vrtljiv gumb na multimetru prestavi? na 200mA
4. odklopi? minus klemo z akumulatorja
5. rde? kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? na ?rno minus klemo (nala?je je ?e ma? krokodil?ke za multimeter)
6. ?rni kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? direktno na minus akumulatorja
7. od?ita? vrednosti na multimetru, ?e je pod 50mA je ok, vse kar je ve? pa ti nekaj ?ere.
Ko meri? je dobro meriti vsaj kakih 5 min, ker se posamezni moduli v avtu uga?ajo s ?asom, in ti zna takoj na za?etku ve? pokazat.
Zato je la?je s krokodil?ki vseskupaj priklopi? in gre? na ?ik in pride? nazaj pogledat kolk ka?e.
Upam da sem zadost dobro napisal, da ti bo v pomo?.
?e pravi? da je akumulator nov, ti ga verjetno kaj prazni. Akumulator lahko stestira? na kakem servisu, ti ga dajo na tester ki ga obremeni in izpi?e kok mo?i ima pod obremenitvijo. ?e si blizu MS ali MB ti ga lahko jst stestiram.
5dni stanja ti ne bi smelo sprazniti akumulatorja. Vertjetno ti kaj ?ere elektriko, to se da enostavno zmerit z multimetrom, ki ga ve?e? med minus klemo in pusti? kakih 5min in vidi? ?e je poraba v mirovanju nad 50mA pol ti nekaj ?ere.
Forscan lepo vrne temp olja. Sam ne vidim hex kode za ta pid tam.
Hmh, zanimivo pol mogo?e so pri GJ dodali senzor za temperaturo olja, GH ga nima.
Ktere podatke ti pa vse vr?e Forscan pod tem PIDom za temp olja? Daj kako sliko da vidim, mogo?e lahko kaj najdem.
Najla?je bi blo, ?e bi bil mal bli?je bi lahko posnifala podatke ki se prena?ajo med Forscanom in ECUjem, ko aktivira? ta PID. Tako sem ugotovil pri meni PID za Temperaturo gum in Pritisk gum.
Kako nima senzorja za temperaturo olja? Ima samo za prtisk?
Barvo ti lahko name?ajo v vsaki prodajalni barv za avte. Zmeri z napravo obstoje? odtenek barve in ti po tistem name?a barvo. Za metalik barve pa rabi? bazo in lak.
Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.
Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.
Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.
Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.
Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.
Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.
Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil.
Lol, to mi deluje kot da nobeden ni htel prevzeti odgovornosti ?e kaj zajebe, ali ne zaupajo v svoje delo ali pa v strojno opremo.
Nevem kak ma to Mazda re?eno, ampak na Mercedesu ima glavni ra?unalnik poleg glavnega pomnilnika ?e dodatni zrcalni pomnilnik (backup). Tak da ?e gre kaj narobe pri fla?anju ti ostane ?e kopija originala v zrcalnem pomnilniku.
To je skor bulletproof ker zrcalni pomnilnik se flasha potem ko se poflasha glavni pomnilnik.
Predvidevam pa da Mazda tega featurea nima, glede na odziv mehanikov.
Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....
No ja led ?arnic za 10? mi ni ?koda za razliko od ksenonk. Bi se pa verjetno dalo tudi to re?it prek kakega ?asovnega releja, ampak mi je bilo la?je povezat na varovalko ki da elektriko ob kontaktu.
Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.
Ja ljudje smo si razli?ni, meni k dost delam z avti, je to u?itek da lahko svoj avto kaj izbolj?am in prilagodim svojim ?eljam.
Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)
Najla?je je menjat modul za takega ki vedno vklaplja lu?i ko da? kontakt, jst sem ga menjal za takega kot ga ima? ti, ki vklaplja lu?i samo prek senzorja svetlobe.
Jst mam tega ki vedno vklaplja lu?i ob kontaktu vi?ka samo nevem ?e je enak za M6 in M5, bi moral preverit.
Ve? info in postopek kaj menjat in kako o moji predelavi ima? v moji temi:
Verjetno je avto iz uvoza in ima druga?en modul za lu?i, v nekaterih dr?avah ni obvezno met podnevi lu?i posledi?no na poziciji auto vklopi lu?i ko je tema.
Pri moji M6 je pa bilo da so na poz.auto vedno gorele lu?i, zato sem menjal modul in vgradil dnevne led lu?i, tako mi na poz.auto ko dam kontakt vklopi dnevne lu?i, ?e je tema pa mi vklopi normalne xenonke.
Z mojo M6 se vozimo 5 ljudi na avtocesti 65km v eno smer, ta druga M3 pa se itak ?ena vozi otroka v vrtec, pa na ?iht vsega skup kake 5km na dan.
Saj te?ko je primerjat porabe med sabo, ker imamo uporabniki razlicne voznne eden od drugega, najbolj vidi? realno porabo ce vozis na isti poti pod "istimi pogoji" 2 razlicna avta pol se lahko primerja poraba, vsaostala primerjava je skoraj brezvezna
Saj na?eloma je tudi 10w40 ok, razen pri zelo nizkih temperaturah -20 je bolj?e 5w30 ali pa se bolje 0w30.
To da se sli?ijo dro?niki je pri ni?jih temperaturah bolj izrazito zaradi gostej?ega olja ki po?asneje podma?e, ko so pa ?e zelo obrabljeni pa se sli?ijo tudi pri toplem motorju da klopotajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem v prvi post dodal ?e par PIDov
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani