Skoči na vsebino
M6 topla ne v?ge.
Napisano

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

 

Ja lahko je krivec OBD vmesnik.

Jst sicer mam tudi OBD vmesnik v?tekan 24/7/365 pa zaenkrat ni problema, verjetno ker OBDLinkMX avtomatsko preide v sleep mode, v katerem porabi 2mA.

 

Glede merjenja z multimetrom pa ti bom napisal postopek:

1. prestavi? ?rni kabel v COM luknjo na multimetru

2. prestavi? rde?i kabel na na A luknjo na multimetru

3. vrtljiv gumb na multimetru prestavi? na 200mA

4. odklopi? minus klemo z akumulatorja

5. rde? kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? na ?rno minus klemo (nala?je je ?e ma? krokodil?ke za multimeter)

6. ?rni kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? direktno na minus akumulatorja

7. od?ita? vrednosti na multimetru, ?e je pod 50mA je ok, vse kar je ve? pa ti nekaj ?ere.

 

Ko meri? je dobro meriti vsaj kakih 5 min, ker se posamezni moduli v avtu uga?ajo s ?asom, in ti zna takoj na za?etku ve? pokazat.

Zato je la?je s krokodil?ki vseskupaj priklopi? in gre? na ?ik in pride? nazaj pogledat kolk ka?e.

 

Upam da sem zadost dobro napisal, da ti bo v pomo?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regulacija LED lu?i?
Napisano

Malo je slabo videti... ali pa samo jaz ne vidim jasno? Ali lahko prilepi? link? :)

Hehe, zgleda se ti ?e mal poznajo leta.

Linka ni ker ni na internetu je, mam na kompu, lajko tibpa po?lem na mejl ve?je slike ?e rabi?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 topla ne v?ge.
Napisano

?e pravi? da je akumulator nov, ti ga verjetno kaj prazni. Akumulator lahko stestira? na kakem servisu, ti ga dajo na tester ki ga obremeni in izpi?e kok mo?i ima pod obremenitvijo. ?e si blizu MS ali MB ti ga lahko jst stestiram.

5dni stanja ti ne bi smelo sprazniti akumulatorja. Vertjetno ti kaj ?ere elektriko, to se da enostavno zmerit z multimetrom, ki ga ve?e? med minus klemo in pusti? kakih 5min in vidi? ?e je poraba v mirovanju nad 50mA pol ti nekaj ?ere.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov
Napisano

Forscan lepo vrne temp olja. Sam ne vidim hex kode za ta pid tam.

 

Hmh, zanimivo pol mogo?e so pri GJ dodali senzor za temperaturo olja, GH ga nima.

Ktere podatke ti pa vse vr?e Forscan pod tem PIDom za temp olja? Daj kako sliko da vidim, mogo?e lahko kaj najdem.

Najla?je bi blo, ?e bi bil mal bli?je bi lahko posnifala podatke ki se prena?ajo med Forscanom in ECUjem, ko aktivira? ta PID. Tako sem ugotovil pri meni PID za Temperaturo gum in Pritisk gum.

 

 

Kako nima senzorja za temperaturo olja? Ima samo za prtisk?

M6 GH ima samo senzor za pritisk olja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov
Napisano

A ma kdo pravo formulo za PM DSD, in za temperaturo olja za torque?

 

Poglej zgoraj na seznam, PM DSD, sem se zatipkal in je bil D namesto B, zdaj sem pregledal in popravil.

Za temperaturo olja pa kolikor vem Mazda nima senzorja za temp olja, razen za avtomatski menjalnik.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano

Hmh, dokaj nov avto pa sranje z zavorami. Mazda klasika.

Kot povedano, ?e so vodila ok, pol batek ?teka in ga je potrebno menjat ali pa kr cele ?eljusti.

?alostno da se te te?ave z zadnjimi zavorami vle?ejo ?e 15let.

Jst iz preventive vsaki? ko premenjam gume, razderem in s?istim zavore.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD dashcam
Napisano

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil.

Lol, to mi deluje kot da nobeden ni htel prevzeti odgovornosti ?e kaj zajebe, ali ne zaupajo v svoje delo ali pa v strojno opremo.

Nevem kak ma to Mazda re?eno, ampak na Mercedesu ima glavni ra?unalnik poleg glavnega pomnilnika ?e dodatni zrcalni pomnilnik (backup). Tak da ?e gre kaj narobe pri fla?anju ti ostane ?e kopija originala v zrcalnem pomnilniku.

To je skor bulletproof ker zrcalni pomnilnik se flasha potem ko se poflasha glavni pomnilnik.

Predvidevam pa da Mazda tega featurea nima, glede na odziv mehanikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....

 

No ja led ?arnic za 10? mi ni ?koda za razliko od ksenonk. Bi se pa verjetno dalo tudi to re?it prek kakega ?asovnega releja, ampak mi je bilo la?je povezat na varovalko ki da elektriko ob kontaktu.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

 

Ja ljudje smo si razli?ni, meni k dost delam z avti, je to u?itek da lahko svoj avto kaj izbolj?am in prilagodim svojim ?eljam.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)

post-5522-0-15819400-1570446565_thumb.jpg

post-5522-0-80204400-1570446903_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

Ja, avto je iz Nem?ije

 

Najla?je je menjat modul za takega ki vedno vklaplja lu?i ko da? kontakt, jst sem ga menjal za takega kot ga ima? ti, ki vklaplja lu?i samo prek senzorja svetlobe.

Jst mam tega ki vedno vklaplja lu?i ob kontaktu vi?ka samo nevem ?e je enak za M6 in M5, bi moral preverit.

Ve? info in postopek kaj menjat in kako o moji predelavi ima? v moji temi:

http://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/page-2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 2015 Takumi
Napisano

Verjetno je avto iz uvoza in ima druga?en modul za lu?i, v nekaterih dr?avah ni obvezno met podnevi lu?i posledi?no na poziciji auto vklopi lu?i ko je tema.

 

Pri moji M6 je pa bilo da so na poz.auto vedno gorele lu?i, zato sem menjal modul in vgradil dnevne led lu?i, tako mi na poz.auto ko dam kontakt vklopi dnevne lu?i, ?e je tema pa mi vklopi normalne xenonke.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 120ps visoka poraba goriva
Napisano

Hehe, moja poraba tudi ni merodajna.

Z mojo M6 se vozimo 5 ljudi na avtocesti 65km v eno smer, ta druga M3 pa se itak ?ena vozi otroka v vrtec, pa na ?iht vsega skup kake 5km na dan.

Saj te?ko je primerjat porabe med sabo, ker imamo uporabniki razlicne voznne eden od drugega, najbolj vidi? realno porabo ce vozis na isti poti pod "istimi pogoji" 2 razlicna avta pol se lahko primerja poraba, vsaostala primerjava je skoraj brezvezna

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda2 GTA zvok ob hladni mašini
Napisano

Saj na?eloma je tudi 10w40 ok, razen pri zelo nizkih temperaturah -20 je bolj?e 5w30 ali pa se bolje 0w30.

To da se sli?ijo dro?niki je pri ni?jih temperaturah bolj izrazito zaradi gostej?ega olja ki po?asneje podma?e, ko so pa ?e zelo obrabljeni pa se sli?ijo tudi pri toplem motorju da klopotajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.