Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮
Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.
Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat povdaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km.
Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi. In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊
Opa, to pa na mene leti.... 😂
Do 10k km je Mazdino olje odlično, res pa je, da samo za bencince....
Rečeno storjeno, opravili servis pri moji 3ki na M. Selmar-Celje.... 👍
Vse je ok in menjalno kar je trba za 23k km. Z( mojim) oljem je cena 160€. Ni poceni je ugodno..... Testiral tudi cx30 x180, ker 186tke žal ni bilo. Napišem kaj več pod CX30 proti večeru, ko vročina popusti in se misli strnejo ob kakem Kozlu! 🍺
Evo naročen na 3tji redni servis pri 23k km.... Hkrati sem rezerviral eno testno CX30 2.0 X186, da vidim kak ta stvar gre. Lani sem imel na testu g122. 😆😂🤣
@Bini po tem vzorcu zgleda olje še v dobrem stanju. Zelo malo nečistoč, nekaj malega goriva se vidi na robu. Mislim da pri tvojem režimu vožnje bi moralo zdržati 15kkm.
Drgač glede priporočila olja pa tvoje dosedanje Mazda Original Oil Ultra 5W30 vredu funkcionira pri tebi, tak da lahko to komot točiš, priporočam Shell Helix Ultra 5w30, odlično olje za svojo ceno, budget olje pa Elf SXR900 5w30 solidno olje za zelo ugodno ceno
Hvala ti za mnenje👍 in kakšne so te ugodne cene, da ne iščem preveč🤔
Ja res je olje v Citrončku slabo in je točno tako kot sem napisal,"bomo videli kako dolgo bo šlo" in je tudi šlo, ne dolgo 😬 do 135kkm.Pri servisu so ugotovili, da je za zamenjat neka ketnca v motorju, tako da se že pozna olje 0-30w!
Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪
Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?
Za po zimi si moraš nabavit drugo znamko avta, ker je tako vseeno kak izgleda..... 😁
Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.
300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.
Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.
Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.
Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka!
Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd.
Kot laik z dosti izkušnjami bi ocenil, da ima 6tka v primerjavo s 3ko res malo večje kolute 297 vs295 kar je za cc300kg večjo težo res mala razlika. To pomeni cc4 osebe v moji 3ki več teže kar je pa kar veliko. Lahko bi komot imela 6ka med 320 in 350 velike in nebi bilo nobenih problemov.
@Bossmehaniki so pa tako poglavje zase, zato imaš dobre in slabe kot povsod in ti nobena psihologija ne pomaga!
Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo.
Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂
Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪
Neki sem obračal tisto palčko, vendar ne do konca in zaenkrat deluje. Ko sem zapeljal v tunel so se prižgale luči in zatemnila se je armaturka. Bomo videl kako bo zvečer.
Hvala vam za odgovore.
To je to, bi ti že prej napisal pa sem šele sedaj prebral.... 👍
Temu se reče normalna cena,pa sigurno mu ni komplicirala da so filtri na Autodocu cenejši.Pri PSA znajo servisi natočit napačno olje,še posebno pri tanovih 3 cilndriskih turbo motorjih.Pač ne znajo čitat .
Neumne se nardijo,sploh pri ženskih strankah,kaj pa one vejo.....🤔
Mogoče pa bo @Brane strokovno rešil vaš problem saj je strokovnjak na svojem področju, upam, da ga niste preveč razjezili... 😤 Podobne mehanike poznam in so kar ugodni napram uradnim..... 👍
Mislim, da računajo kar po čez, ker za redni servis je določeno koliko je cena in če malo pohiti je slabo uro z vsem fertik. Saj poznate tisto foro o kvaliteti Mazdinih avtomobilov; odprejo havbo, obrišejo tisti prah na M znaku, zaprejo havbo in servis je gotov....
Meni so tudi čistega oprali,mogoče zato ker jim ga pustim tam od 8.00 do 14tih in imajo dosti časa. Medtem pa vedno vzamem testni avto,da sprobam kaj je novega in da počasi pripravim ženo na kaj novega in boljšega...😁😂
Jaz se bom tudi zgleda umaknil iz Maribora v Celje, ker se mi res zdijo da imajo pretirane cene. Mi je žal ker jih poznam in skoz vozim k njim še ko so bili dečki na Šerbineku, ampak 60€ razlike je pa že en rezervoar goriva, ajde 10-20€ razlike še rečem. Kako ste drugače zadovoljni v Celju? Po telefonu so bili zelo ustrežljivi, prvi vtis zelo pozitiven.
Z rednimi servisi sem zadovoljen drugih popravil pa nisem nikoli imel ne s prejšnjo 3ko ne s sedanjo tako,da druga ne vem. Ja so res prijazni in na nivoju pa na koncu te pa čaka opran in osušen avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Res je, sem včeraj govoril z serviserjev in je še enkrat povdaril, da je treba menjati ketno za oljno pumpo najkasneje do 200k km! Ono pa do 300k km.
Popravljeno od BiniPovezava za deljenje
Deli na druge strani