lahko se zgodi, da ?e da? obro?ek z luftom, da felna ne bo pravilno centrirana, ti pa tele obro?ke lahko naredi vsako malo bolj ve?? strugar gre? tja s felno pa z avtom, pa zmeri, postru?i, pa je tvoj... dobro je, ?e ti postru?i iz ALU ali pa HDPE(koterm-umetna masa)
bi ti pa to morali tam, kjer platin felne prodajajo tudi zrihtat....
centrirni obro?ek se vstavi zaradi razlike med luknjo na felni in premerom pesta, na katerega felno gor natakne?, distan?niki pa so za to, da felne pridejo bolj navzven proti blatniku, obenem pa lahko distan?niki opravljajo hkrati tudi funkcijo centr. obro?a.
distan?niki se dajo med pesto in felno zaradi ?iritve koloteka:
Ker imam ravno xedosa6 V6, se mi pribli?no pri 500-550 km pri?ge lu?ka vedno naredim ?e nekje od 100-150 kilometrov.
torej ?uki ni lagal
jaz mam na mx-3 tak mali rezervoar, tak da mi lu?ka miga ?e pri 36 litrih oz. od 300-350km odvisno od na?ina vo?nje, problem pa nastane pri mali koli?ini goriva v rezervoarju in hitri vo?nji v ovinke, takrat pa se ?e lahko zgodi, da benz. pumpa zrak potegne , kar zelo neprijetno vpliva na vo?njo, ampak, grem pa pa? tankat, pa je to to...
?e ma? mo?nost, stopi do kakega li?arja(po?tenega), pa vpra?aj, ?e se da spolirat, mogo?e se bo dalo pa samo delno polakirat... lahko pa da? slikce sem gor, pa ti kdo na daljavo kaj svetuje (vendar to ni tisto ta pravo)
pi?em na pamet, ker avta nisem videl, ampak, ?e je redno vzdr?evan, kot pravi?, potem 145000km NI problem sploh... je pa res da je pri teh kilometrih pametno temeljito preveriti vse stvari s podvozjem ipd...
druga?e pa tako... jaz mam mx-o ki ma 160.000 km pa je stara 12 let... pa ni nekih posebnih problemov... razen tistega, kar je pa? s starostjo pogojeno...
za tipi?ne napake 1.5 motorjev pa ?al ne vem... bo mogo?e kdo drug kaj dodal...
Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.
hmm.. ne bom delal reklame, ampak en cenej?i stro?ek je en tip Vuga iz nove gorice, ki ti amortizerje kao prenovi, in do sedaj ve?inoma vsi pravijo da so zadovoljni...
ker, ?e bo? menjal samo enga to ni dobro, bolje vsaj dva (na isti osi)
te?ko, da kje dobi? samo tak kupit.. na salomoncu so se nekaj ?asa prodajale dve sesute, pa bi mogo?e lahko kot del kupil, vendar je to komplet sredinska konzola do prestavne ro?ice...
khm.. 25 jurjev je ?e vedno vsaj za 50% preve? kot bi jaz dal...
danes sem dolil vodo, ker so ble celice skor suhe... bom po?akal dan ali dva in potem videl....
?e ne, pa je te?ava v tem, da mora imeti akumulator to?no dolo?ene mere, druga?e ne gre v kur?ev nosilec ! in dosedaj v nitieni trgovini niso meli takih dimenzij in vsah 55Ah...
kar se tuljenja ti?e ni nujno da je lager, lahko so neenakomerno obrabljene gume, gume ki imajo zobat profil, ali pa pa? gume dolo?ene kvalitete, ki so podvr?ene tuljenju... meni falken ZE512 na cliotu tulijo ?e 3 leta...
kar se pa tistega cukanja ti?e, ap se meni to v?asih na mxi tudi dogaj, ne vem a zakaj, sve?ke so v redu, razdelilno kapo sem s?istil, drugo pa ne vem kaj bi lahko bilo... mogo?e ?e v?igalni kabli, ali pa kaka druga finta
tvoj opis na hitro ustreza obrabljeni sklopki, najla?je preizkusi?, da zategne? ro?no zavoro, pretakne? v 1 prestavo in po?asi spu??a? sklopko, ?e avto kmalu crkne, je sklopka ?e OK, ?e pa ne crkne, ampak se motor zvrti naprej, je pa sklopka obrabljena.
druga?e si jaz ne vem razlagat zakaj bi ti obrati nara??ali, avto pa nebi ?el nikamor....
p/s: v?asih je dobro ?e napi?e? ?e letnik in pa motoriziranost
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pa kaj bi ti rad pri 60k km ?
pa saj avto ?e ni po?teno not zvo?en
mislim... navadi se da mazdo vozi? !
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani