Res ?alost, kako ljudje kot slepe kure sledijo trendom oz. kaj jim drugi uturijo. Podobno je trenutno v glasbi, kjer 95% ljudi nima svojega glasbenega okusa ampak poslu?ajo to, kar jim drugi servirajo.
Na ?alost kmalu ne bo ve? lepih avtov ampak same suv grdobe.
To?no tako, ampak kot ka?e se vodilni pri Mazdi ?al ne zavedajo, da vsak kupec, ki ga izgubijo ne pomeni, da bodo na drugi strani dobili novega, ki bo kupil dvignjen SUV na isti platformi kot klasi?en avto pri tem, da je SUV pa? ?e dra?ji za povrhu.
Mazda v segmentu, ki je trenutno ?ist preve? nabasan bo te?ko splavala. Pravijo, SUV-i se prodajajo, ampak bolj zaradi trenda kot ?esar koli drugega. Nove EU regulative klasi?no gnani SUV ne dose?e noben, pri navadni limuzini pa bi se to dalo celo dose?i brez uporabe hybridne tehnike in baterij.
Mazda je ?al zaplaval tja, kjer se bo zadu?ila v poplavi enakosti in manjku razli?nosti, sploh, ker je ukinila tako enoprostorce, kot obliko vozil, ki bi z minimalnimi dodatnimi stro?ki razvoja lahko konkurirale v segmentu, kjer je danes ?e precej?nja su?a. Njihov flagship se je medtem postaral, saj je star ?e 7 let in kot ka?e ga tudi v svetu ne bodo menjali pred letom 2022, ?e sploh. Takrat bo star 10 let in to je za dana?nje razmere ?al ?isto nesprjemljivo.
Mazda po?teno zamuja tako s hybridi kot elektri?arji in ko bo enkrat spravila skupaj hybridni SUV se bo ta zna?el v preveliki konkurencei drugih znamk in zgodba ravno ni glih ro?nata za Mazdo.
Pa toliko malo je treba, da bi namesto osmih SUV-ov (CX-3, CX-30, CX-4, CX-5, CX-6, CX-7, CX-8 in CX9) naredila recimo karavan ali pa fastback izvedbo Mazde 3 ali pa klasi?no limuzino zamenjala za 5-vratno limuzino z HB vrati tako pri 3 in 6. To je malenkostni dodatek, k raznovrstnosti ponudbe, ki lahko takoj prinese povi?anje prodaja za 5-10% za zanemarljive stro?ke.
?koda, ker Mazdi se bo trg SUV-ov zataknil v grlu in vpra?anje se postavlja ali bo sploh pre?ivela v taki obliki kot je, zato pa tako besno i??e povezovanja s Toyoto v upanju, da bo hybridni sistem Toyote re?il zadevo.
Hmm, poskusi s termometrom - to bo bilo ziher najbolj to?no. :ne vem:
Jaz klime nisem nikoli polnil, razen, ko so menjali kompresor lani poleti. Tako,da je zdr?alo cca 9 let in 250kkm brez, da bi se kdo dotaknil klime. Pri fotrovem avtu pa je originalen plin notri ?e od leta 2005 s to razliko, da ima avto le 100kkm.
Jaz z avtomatiko hlajenja nimam nobenih te?av saj piha tako kot je potrebno. ?e je prevelika temperaturna razlika vklopi notranje kro?enje, da dejasnko ohladi hitreje. Edino kar spreminjam je zjutraj, da nastavim na 22 stopinj, popoldne ?e je zelo vro?e pa na 25 in to je to.
Pa ?e neki na to temo: po kolkem cajtu grete polnit klimo, zadnji? sem mel totalno pregret avto, in se mi je zdel, da ni pihal tak hladn, ko bi mogl, na drugo stran pa, kolk hladn pa vam sploh piha, ?e mate na full? Tak da roke ne morte dr?at na klimi, al tolk, da mate prijeten ob?utek hladnega zraka?
Polnjenje klime po?asi postaja cel luksuz tako, da si kmalu marsikdo ne bo mogel privo??iti tega stro?ka sploh s tem novim plinom, kjer imajo nad njim monopol amerikanci.
Druga?e je pa navadno tako, da v kolikor je zelo vro?e na za?etku res ni tistega hudega hladu, ampak po nekaj 100 prevo?enih metrih, ko tudi motor bolj zavrti kompresor pa bi moralo ?e lepo hladiti. ?e se ne motim mislim, da piha nekje okoli 8 stopinj hladen zrak, ko je klima v fazi najbolj zavzetega delovanja.
Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.
No jaz imam zdaj kon?no tudi ATE komplet ?e zadaj. Ma ne vem, men so to top zavore in od tresenja nikoli ni ne duha ne sluha. Sem se pa v preteklosti s tem ukvarjal predvsem na KIA Clarus in tudi na priv generaciji ?estke, dokler nisem vse skupaj menjal za bolj?e proizvajalce in potem je bilo OK.
Mrau?k M?k - sam eni ?e vedno ne verjamejo, da se je marsikaj spremenilo in da se celo z balkanci, da la?je poslovat. Ampak niso samo Nemci, Britanci so ?ele katastrofa pa tudi skandinavci niso ve? pojem zanesljivosti... ?al, la?je se je s Slo firmo zment, kot pa z vsemi na?tetimi, ki so cepljeni na to, da te nategujejo.
?e ima? kak?enga startga golfa dizel al pa staro me?ko potem go for it. Pri sodobnih dizlih pa ni za reskirat, ker bo zaradi zjebanih injektorjev ?koda veliko ve?ja kot je morebitni prihranek.
Ker ne vemo kako poka je te?ko mo?nosti na?tevat... recimo meni je odstopila toplotna za??ita in je tolkla po izpuhu. Ampak se je sli?alo tudi v prostem teku, da je zaradi vibracij na izpuhu oddajalo regljajo? nepirijeten zvok.
A je kaj narobe s sklopko, da te to skrbi? Pri teh km, ?e jo nisi glih zlorabljal, bi ?e morala biti OK. Jaz imam na dizlu 270kkm pa kr precej navora ve? pa je sklopka ?e vedno original in tudi ne ka?e znakov, da bi bilo kaj narobe.
So so ampak razmi?ljam, da bi se izognu nabora - pri teh letih se mi ne da ve? po hosti s pu?ko in titovko z rde?o zvezdo na glavi preganjal Boskarjolota.
Aja o avtih govorimo - ja sem dobil vpoklic in si moram termin zrihtat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je ?lo olje ?ez X je to vzrok... ?imprej zamenjat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani