the injector seals should be replaced on all mazda rf 2.0 diesel engines (6 pre face lift 2002-2005post face lift 2005-2007 mazda3 2.0 and mazda5 pre and post face lift) when valve clearences are carried out 12500, 75000 services as the injector is removed (injector seals and pipe seals pre facelift and post, on post face lift comon rail seals as rail built inside rocker cover) tsb was released as new shape seals were launced by mazda, hope this clears up any confususion.
o?itno res tud cd143......
A nisi vedu .
2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Imam probelm in sicer zgubil sem dalinec od centralne ter posledi?no tudi kodno varovanega v?iga. Avto se seveda normalno vozi, problem je ?e ho?em menjat akumulator ali ?e ''pade dol + ali -'' se avto avtomatsko zakodira ko ponovno priklopim ?trom. Zdaj ''rezervo'' je fotr ?e davno zgubu, tko da je bil to edini dalinc. Gre se pa za mazdo 323f L97.
Aja mislim da je bil kodno varovan v?ig naknadno vgrajen ker je napeljava dokaj ?udno napeljana.
Ma kdo izku?nje s tem oz. kdo ve kaj se naredi v takem primeru??
Hvala za odgovore! Lp
Ti ima? kodiran klju?, ki delije neodvisno od daljinca.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadnje ?eljusti so VEDNO ble problem in ?e vedno so problem na mazdah, ker se ro?no premalo uporablja, enostavno za?ne ?tekat vzvod od ro?me na ?eljustih.
Popravilo je ena navadna zguba cajta, ?e ?e ?teka, pol je na ?alost EDINA ZANESLJIVA re?itev menjava.
Sprednje pa se da zrihtat brez problema.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bi mi znal kdo pomagat oz. ali je ze kdo imel podoben primer..
Imam mazdo 3 2.0 2004 letnik.. In na avtu mi gori kontrolna lu?ka motorja.. Avto sem dal na tester in je javil neko napako P2009 <-- 2 senzorja/ventila naj bi bla za neke vakume....
Je mozno da je to hin ali je problem na cevkah...
hvala.
lp
?e je napaka na ventilu je napaka na ventilu in ne na cevkah.
Lahko se oglsi? v ?k.loki, pa se pogleda, pribli?no pa vem kje je finta, samo za ziher je treba pogledat.
ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??
Te?ko se bere.
Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".
Hvala.
Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
EVO ME! PO DOLGEM ?ASU SN PA LE USPEL! OBLJUBO SEM, DA SPORO?IM GLEDE CHECK LU?KE IN DSC/TSC LU?KE!
NA VOZILU SEM ODPRL POKROV ZA VAROVALKE IN GA POSPREJAL Z WD-JEM IN OD TISTEGA DNE MI LU?KI VE? NE GORITA, RAZEN......
KAR SE CHECK LU?KE TI?E: MO?NO JE, DA SE JE OD SAJ ZAMA?ILA LAMBA SONDA IN JE POSLEDI?NO GORELA TA LU?KA. AVTO SEM NA AVTOCESTI PARKRAT NA?PANAL DO KONCA IN MENIM, DA JE ZDAJ ZARAD TEGA TA LU?KA UGASNILA.
TSC OZ. DSC LU?KA (NADZOR ZDRSA) PA SE MI POJAVI RESDA OB?ASNO, KO VOZILO ?TARTAM, KO SE PA SEGREJEM, PA JE OK. MO?NO, DA JE KAK KRATEK STIK AL PA DA ZARAD VLAGE. KO LU?KA NI GORELA, SEM VOZILO SPROBAL IN MI NADZOR ZDRSA DELA, TAK DA JE TO TO!
Lambde NIMA?, ker je tvoj traktor prd dpf in ni bencinar.
Nadzor zdrsa ti svet ?e ima? slab akumulator oziroma bo crknil, sploh ko je hladno alo pa pod 0.
Pol ko pa alternator malo "dofila" akumulator pa ugasne, ke r je dovolj ?troma da sistem deluje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lahko da je potrebno zamo kak le?aj zamenjat, ?e bi blo kaj drugega, bi ti metalo iz kake prestave, al pa se ne bi ok prestavljalo, lahko pa je problem ?e bolj butast, da ni pravo olje, al pa da ga je premalo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok.
Shodil ti bo vztrajnik.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani