?e si stabilizator ?tangice ?e menjal, pol je lahko amortizer ali pa fedra. Preveri ?e toplotno za??ito izpuha (plo?evina), sam izpuh z vpetjem.
Preveri ?e vzmet zadnjih zavornih plo??ic, jst sem imel na moji M3 problem da mi je pokalo zadaj ko sem se peljal po slabi cesti in sem pol ugotovil da neha pokat ko bremzam po slabi cesti, nato sem probal ?e z malo zategnjeno ro?no in tako ugotovil da je vzrok za pokanje v zadnjoh zavorah.
Ko sem jih razmetal, sem videl da je zlomljena majhna vzmet ki pritiska plo??ice navzdol v ?eljustih.
Jst mam GA8198 ki je quadcore, 2gb ram, android 7.1 in deluje zdaj ?e letoinpol brez problema, ni? ne ?teka...
Pomoje bilokatero verzijo od teh dveh vzames so vredu, ce meni dela dobro na stari verziji pol novejse morajo tolko bolj.
Edino ?e vpra?aj Scr3ama on ima eno verzijo novej?ega kot jst in je mel manj?e te?ave da enota ni ?ist lepo pasala v armaturko. Pri meni je bilo plug&play.
Pri teh starej?ih avtih se da imobilizer ?ip odlotat iz ECUja in ?arnico ven iz armaturke, ker druga?e sveti lu?ka za kodo klju?a, dela pa vse normalno v?ig in vse brez imobilizer ?ipa.
Mam se eno vpra?anje ker se zdaj dosti ukvarjam z to lu?ko se mi je pojamila ena ideja. A se da dobiti kaka skica od kablov kateri grejo na ?tevec? Ker imam samo ene senzorje za nadzor tlaka mi skoz zimo sveti lu?ka za prazne gume. Da nebi kupoval novega kompleta me zanima ?e bi modal stikalo na signalni kabil ki pride do ?tevca in pa? samo izklopil lu?ko in jo potem vklopil. Ali ni ideja izvedljiva?
Pomoje to ni izvedljivo, ker ?tevec je svoj modul ki komunicira z ostalimi moduli, zna bit da bi stem povzro?il napako na katerem drugem modulu.
?tevci dobijo podatke o TPMS ventil?kov prek BCM modula.
Tu ima? shemo, zdaj kje bi pa ti dal vmes ?alter mi pa ni jasno, razen da bi mogo?e ?el lotat ?alter na vezju ?tevcev za lu?ko Tpms.
Ja ?e odklopi? akumulator gori AFS in DSC lu?ka, dokler ne da? volana v skrajni levi in desni polo?aj.
EDIT: Sem zdaj prebral da delajo ?arnice AFSa, pol senzor kota volana deluje, lahko pa se enostavno preveri z OBDjem, preveri? lahko ?e deluje senzor kota (PID je STEER_ANGL).
?e javlja napako kratki stik bi bilo treba preverit kabel od ?arnice do AFS modula, da ni kje po?kodovan in prebija, to lahko premeri? z multimetrom.
Drga? pa ?e je kabel ok, in ti javlja kratki stik je verjetno v AFS modulu napaka
Problem splo?nih mehanikov je da nekateri ne poznajo Mazdinih dizel motorjev, ki poleg menjave olja+filtra zahtevajo ?e pregled in ?i??enje oljnega sita v karterju in pri cca. 100k km menjavo podlo?k injektorjev.
Te dodatne malenkosti pri vzdr?evanju ne stanejo veliko, imajo pa hude posledice za motor, ?e se jih ne naredi.
Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje.
Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L
To na tem videu bolj sumim na zabasano oljno sito v karterju!
No lahko bi bil tudi zabasan oljni filter ali pa zani? oljna pumpa, ker pod vj?jimi obrati bi moral biti vi?ji pritisk olja v tem primeru je pa o?itno premajhen pritisk in se vklopi lu?ka za olje.
Ker pa vemo da se na Mazdah rado zaba?e sito olja, je skoraj 99% to!
Ne za MAF imas 3razlicne PIDe eno je desired-?eljena vrednost, eno dejansko izmerjeno vrednost v g/s, in eno izmerjeno vrednost v voltih. ?eljeno in izmerjeno si lahko pomaga?, ker se vidi ?e preve? izstopa, plus za napako na pretoku zraka, ti vr?e ven napako.
Za IAT pa ima? 2PIDa izmerjeno temperaturo in izmerjeno volta?o, ni desired da bi imel za primerjavo, plus tega te na napako na temperaturnem tipalu ni? ne opozarja, Ecu ne javi nobene napake, edino avto ne gre kot je treba v mojem primeru je turbo odpirralo do max 1bar.
?e ti ne javlja nobene napake je zelo te?ko ugotovit to napako.
Servisni postopek je edina varianta da gre? merit vse stvari ki so povezane s takim delovanjem motorja. Zato pa sem ?el preverjat vse vakum cevke s vakumpumpico, preveril sem tudi intercooler in cevi tako da sem odklpopil cevi stran od turboja in jih napumpal s kompresorjem na 1bar, in ?prical s cetom ?e kje spu??a.
Pol mi drugega ni ostalo da sem ?el merit vse kar je povezano s tem MAF, VBC ventil in kablovje.
?e dobro da mam servisni manual kjer so vsi podatki kolk mora bito ktera vrednost.
V bistvu je pri Mazdi MAF senzor dvojni, eno tipalo meri pretok zraka, eno pa temperaturo zraka (MAF in IAT v enem).
Pri mojem originalnem MAFu je crknilo tipalo za pretok zraka zato mi je takoj javilo napake P0101 in P0104, ki ka?ejo na okvaro MAFa. Pravtako so bile merjene vrednosti prek Forscana totalo mimo(velika razlika med PID MAF in PID MAF_DSD).
No pri ta drugem rabljenem MAFu pa je bilo pokvarjeno tipalo za temp zraka, ko sem premeril upornost med pinoma na MAFu so vrednosti preve? odstopale od mejnih.
Zanimivo je to da za to napako ne javlja ra?unalnik nobene napake!
V bistvu je ?ist brezvezna napaka ampak jo je te?je ugotovit.
Z multimetrom ga preveri? v 5min.
Spodaj sem prilepil postopek kjer so napisane vrednosti
BTW: Dobro bi bilo ?e bi se naredila ena taka Sticky DIY tema v kateri bi bile zbrane kake take napake in re?itve, s tem bi lahko marsikomu pri?paral kak ??? in obisk servisa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e si stabilizator ?tangice ?e menjal, pol je lahko amortizer ali pa fedra. Preveri ?e toplotno za??ito izpuha (plo?evina), sam izpuh z vpetjem.
Preveri ?e vzmet zadnjih zavornih plo??ic, jst sem imel na moji M3 problem da mi je pokalo zadaj ko sem se peljal po slabi cesti in sem pol ugotovil da neha pokat ko bremzam po slabi cesti, nato sem probal ?e z malo zategnjeno ro?no in tako ugotovil da je vzrok za pokanje v zadnjoh zavorah.
Ko sem jih razmetal, sem videl da je zlomljena majhna vzmet ki pritiska plo??ice navzdol v ?eljustih.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani