Meni so se v?eraj na avtocesti pri?gali dve lu?ki in sicer dpf je za?ela utripati in isto?asno se je pri?gala lu?ka motorja. Avto je izgubil mo?. Ustavil sem in po?akal, nato v?gal in en ?as je blo v redu potem se mi je pa dpf spet v?gala in utripala. Nato sem ?e enkrat ustavil in ugasnil avto, ter po?akal. Po v?igu se lu?ka dpf ni v?gala, lu?ka motorja pa je svetila. po pribli?no 50 km sem se ustavil, ugasnil in ?e enkrat pri?gal in tudi lu?ka motorja je ugasnila.Danes sem priklopil na ra?unalnik skeniral s Forscan in izpisalo mi je kodo P242F - Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation. Kaj naj storim?
Hvala za odogovore.
Odgovor bo verjetno podoben, kot si ga ze dobil pred enim letom (poskrolaj malo navzgor ) ... Druga resitev pa je odstranitev DPF filtra... To pa tudi lahko vprasas Pelkota ...
Te stvari ?e nisem urejal pri na?i ?estici.. Zaenkrat sem to le prebral.. ?e pa ima kdo ?e kako bol sve?o informacijo je dobrodo?la
Je kdo mogoce kaj kontaktiral kaksen servis pri nas glede tega? Jaz sem ravno pred ene dvemi tedni spraseval v BTCju in je bilo receno, da se nic ne vedo ...
Sem pa bral o tem tudi tukaj >> http://goo.gl/YGGio5 in tukaj >> http://goo.gl/cEz50h ... Nekateri ze pisejo, da je sedaj OK... Servis mora narociti BT/USB modul... in menjava traja menda ene 15 minut. Modul je lociran nekje za sovoznikovim predalom ...
Ne vem pa, ce je ta informacija ze prisla do nasih servisov ...
Se strinjam ampak v avtu je bilo 55C (sonce je bilo za oblaki) Takrat pricakujem da avto sam sopa najhladnejsi zrak mozno, in ko se bliza zeljeni temperaturi zacne dvigat temp pihanega zraka. Pri meni piha tak leden samo ?e sam dam na 15 ne glede na razmere, ker ko pride? v avto v btcju po 8 urnem ?ganju na soncu, klima piha s sapico, ki je ne ?uti?....
Sedaj vozim senzor s seboj in sem takoj opazil da nekaj ne stima, doma pa prilimal senzor na sobo in stestiral v miru ( v vrocem avtu spet)
Kot kaze mogoce kaksen senzor ne deluje OK... oz ne daje pravih podatkov... Meni ponavadi ko je v avtu full vroce... piha na full... in se potem scasoma umiri... Imam pa stalno prizgano klimo na avtomatiko... in nastavljeno na okoli 22 stopinj ... Tako kot ze pri prejsnji sestici...
Nekako od avtomatske pricakujes da ce nastavis 20 da bo shladilo na 20.....
Noja... tisto, kar kaze displej ni temperatura, ki piha direktno na sobah... ampak je zeljena temperatura v kabini (spredaj) ... Kako hladno pa piha pa je odvisno od tega, koliko je kabina razgreta... in koliksna je zunanja temperatura... Jaz sem recimo vceraj, ko je bilo vroce, imel nastavljeno na 22 stopinj in sem nekaj saril po radiu... pa me je cez cas zacelo ze psoteno zebsti v roko... Tam je pomoje ven pihalo manj kot 10 stopinj ...
Battery life is about one year. Be sure to replace the battery as soon as you see the green KEY indicator light in the instrument cluster begin flashing for 30 seconds after turning off the engine, otherwise, you will not be able to start the engine using the advanced keyless start system once the battery is completely dead Refer to KEY warning light (red) on page 5-53. If this occurs, you will have to either force-start the engine or use the auxiliary key Refer to Advanced Key Battery Dead Warning on page 3-20.
Verjetno je res akumulator pri koncu... Se je meni zgodilo podobno pred leti... sicer ne na Mazdi... ampak na Kii... Je ene parkrat zabilo kazalce ob vzigu... Potem pa enkrat vse mrtvo .... In je bilo treba menjat akumulator...
Glede na to, da se zaklepa in odklepa kar sam, bi rekel, da je krivec kaksen slab Kontakt in/ali vlaga na kaksnem spoju...
Ali pa je crknila centralna enota. Meni se je to sicer zgodilo na drugi generaciji... a so na servisu zamenjali pod garancijo... Sama centralna enota menda ni prav poceni... So bili pa simptomi podobni... Edino naklju?nega odklepanja in zaklepanja ni bilo. Najprej mi je en daljinec zacel zafrkavati in je vcasih deloval, vcasih ne... Ko sem zamenjal baterijo je bilo par dni OK, potem pa se je spet za?elo... Vzamem iz predala drug daljinec in je bila zgodba enaka... Sem potem to omenil na servisu (A Cosmos BTC) in so rekli, da je fu? racunalnik centralnega zaklepanja... In po menjavi tega in obeh daljincev je bilo problemov konec...
Hej narod, spet jaz s svojimi vpra?anji ?al, nisem ?e vsega na?tudiral
V navodilih sem prebral, ?e ima? stikalo za lu?i na auto, se pri?igajo/uga?ajo samodejno (glede na svetlobo zunaj), ampak hudi?a, meni xenonke skoz gorijo Si jaz mogo?e navodila narobe interpretiram?
Hvala za odgovor
lp,
s
Pri teh stalno svetijo luci, ker imajo vgrajen modul za dnevne luci (ker se nima dodatnih LED dnevnih luci). Senzor za svetolobo tako uravnava samo osvetlitev armature...
?e dolgo ?asa sodelujem na forumih in vem da je nadle?no odpirati po nepotrebnem teme, ampak iskalnik mi res ni ni? najdu
Ima? v dobrem
Na voljo sta dva iskalnika... eden je forumski... drugi pa Google... Sem sedaj nastavil, da je Google tisti privzeti iskalnik, ki ponavadi najde vec kot forumski ...
Povsem normalno ker se s tem inicializirajo (resetirajo) tako kot motor?ki xenona gor pa dol.....
Noja.. normalno ni... Meni se to ni se nikoli zgodilo... Pa imam stalno v polozaju AUTO ... Se pa vcasih ko sonce pripeka kar random zalaufajo... ko verjetno svetloba pade pod takim kotom in je kaksna umazanija na sipi...
Vsakih 3000 km se mi v?gala lu?ka dpf, pelje? na servis vgasnejo in po 3000 km se zgodba ponovi. Po menjavi filtra se je zadeva uredila. Lahko bi rekel, da imam ve?inoma mestno vo?njo.
Koliko te je pa stala menjava DPF filtra? Predvidevam, da to niso naredili po garancijo
Odvisno za katero navigacijo gre ... Pri starih sploh ni bilo posodobitev... oz. se je dalo dobiti na servisu za precej denarja ... Novejse (vsaj pri novi sestici, ki ima TomTom navigacijski sistem je tako, nevem pa, kako je pri novi trojki, ki ima iGo oz. NavNGo navigacijo) pa se posodablja preko spleta... Kartico vstavis v racunalnik, se registriras in prvo posodobitev imas brezplacno... potem pa se mi zdi, da je 70? letno in imas na voljo vse posodobitve, ki izidejo v enem letu ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odgovor bo verjetno podoben, kot si ga ze dobil pred enim letom (poskrolaj malo navzgor ) ... Druga resitev pa je odstranitev DPF filtra... To pa tudi lahko vprasas Pelkota ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani