Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.
Ampak vseeno, ne bi bilo slabo, da tole pregleda kak strokovnjak za webasto, ker se mi zdi, da bistveno preve? kadi... meni se ni nikoli tako kadilo pa imam ?e drugi avto z webastom.
Jaz bi dodal besedo "verjetno". Rabljen avto je pa? loterija, ?e seveda ne ve? od koga kupuje?. Tukaj se je dobro izteklo ni pa vedno nujno, da gre tako enostavno.
kolk blizu avta pa ima? klju?? Namre?, ?e si nekako uspel, recimo v ?epu imet pritisnjeno tipko za odpiranje cca 10 sekund se vse ?ipe odprejo. Seveda mora biti avto v dosegu - nese pa recimo na prostem cca 50m.
Lahko pa je kak?en oddajnik v bli?ini, ki to spro?i... a se ti to vedno zgodi, ko je avto parkiran na istem mestu?
Mogo?e ga pa ravno to jebe, ker je bil DPF odstranjen a ni bla vgrajena blenda, ki bi du?ila pretok skozi auspuh. ?e je bil DPF odstranjen je potrebno to nastavit ?e v SW, ker ?e ne ga bo jebalo in lahko tudi to povzro?i da se ra?unalnik napa?no odlo?a. Ampak dej po vrsti - najprej MAF, potem pa bolj zahtevne zadeve .
Ja, dejansko se zdi, da gre v ni?jih obratih normalno, pri 3000, ko bi pa moral cuknit, mu pa mo?i zmanjka. Kaj ta aktuator je del turbine ali je to lo?en del? Ima kak?no povezavo z regulacijskim ventilom? Se opravi?ujem za za?etni?ka vpra?anja...
Je sicer pri turbini ampak je samostojni del, ki spreminja geometrijo lopatic glede na obrate.
Verjetno pa govorimo o isti stvari aktuator oziroma regulator. Po moje bi bilo najbolje poskusit z drugim, ?e prej pa res preverit a je vakuma dovolj oziroma se ta aktuator nikjer ne zatika - je mehanska zadeva. Ker so zadevo rastavljali zaradi obnove je namre? ?isto mo?no, da se zadeva kje zatika. Sej ?e se da gas bi se moralo videti ali aktuator premakne pal?ko, ki je povezana s sistemom za spremembo geometrije lopatic.
A lu?ke pa ni nobene na armaturi, ko avto zgubi mo?? Kaj pa temperatura zraka, ko se pojavi te?ava z mo?jo?
A aktuator turbine normalno odpira in zapira? Najve?krat kadar gre normalno v nizkih vrtljajih pri vi?jih pa je problem je ravno v aktuatorju, ki ne odpre pravilno lopatic turbine in ostanejo v polo?aju za malo obratov. Mo?i pa zato ni.
Samo ?e bi bil filter bi na?eloma samo zgubil mo?. ?e pa ?e crkne a potem normalno v?ge pa kar malo dvomim, sploh, ker se to zgodi samo med pospe?evanjem pri normalni vo?nji pa ne.
Pa na?eloma bi moral dobiti lu?ko "check engine" in bi padel v zasilni re?im, ne pa da se mu pri?ge lu?ka od akumulatorja ter motor crkne.
Se bo pa itak videlo, ?e kode ni potem je to ziher prekinitev na elektriki, ?e pa je kaj drugega bi res morala biti napaka zabele?ena.
?e avto crkne pri pospe?evanju, nato pa ga lahko normalno v?ge, bi jaz stavil na elektriko oziroma na kak?en kabel, ki se premakne sam ali pa ga motor in pride ali do ne?elenega stika ali pa izgubi stik. Za?ni pri kablih od akumulatorja naprej.
Moje zimske gume v enemu leta niso spustile niti za 0,1 BAR. Novembra 2017 so bile napolnjene na 2.3 bar in novembra 2018 so bile cisto vse se vedno na 2.3. Tocno.
Zato, ker si jih 2017 meril segrete, 2018 pa hladne.
Meni vse ?tiri zimske od marca do novembra, ko so v gara?i spustijo popolnoma enako za cca 0.3 bara, kar je popolnoma normalno.
Hja saj ravno zato, ker so ljudje butasti je ravno indirektni TPMS (ABS) problemati?en, saj bi moral vsaki? ro?no zagnati u?enje po polnjenju pnevmatik. Kolk uporabnikov ve, da mora to narediti? Sistem namre? ne more vedeti ali si polnil gume al ne. U?enje nato sicer poteka avtomatsko samo tudi traja lahko nekje do ene ure vo?nje.
To pa predvsem dejstvo, da sistem 100% ne more zaznati padec tlaka v gumi za 25% pod priporo?enim tlakom, saj imajo gume tendenco, da neprestano po?asi spu??ajo in to navadno vse ?tiri s pribli?no istim tempom. Tega indirektni TPMS ne bo zaznal in zato ne ustreza ameri?kemu "Federal Motor Vehicle Safety Standards" in zato v ZDA ni homologiran.
To je tudi razlog, da gre Mazda nazaj na direct TPMS (senzorski ventil?ki) saj bi druga?e morala vzdr?evati dva lo?ena sistema za isti model avtomobila.
Pa mogo?e ?e minus indirektnega sistema je ?e ta, da se mora? peljati vsaj 5 minut s hitrostjo vi?jo od 15km/h, da bo zaznal razliko. Pa vo?nja po zaledenelih cestah ali pa makedamskih, ?e je veliko pospe?evanja in zavirnaja ravno tako lahko brez razloga spro?i TPMS napako, da je z gumami nekaj narobe.
Sicar pa da ne nakladam ve? tukaj je recimo insert iz priro?nika Mazde3.
Sej zato pa ta ABS sistem merjenja spet opu??ajo in gredo nazaj na TPMS z ventil?ki. Problem je namre? v tem, da ma? lahko obe gumi enako prazni na eni osi in sistem ne bo zaznal razlike pa ?eprav se vozi? ?e po plati??ih. Z ventil?ki pa je navadno nastavljeno tako, da ?e gre katerikoli ali pa lahko tudi vsi naenkrat pod 1,8 bara in bo veselo piskalo. Ventil?ki so bistveno bolj varni so pa ?al tudi bistveno dra?ji.
Ni treba sproziti ucenja... se samodejno preverjajo med voznjo,,,
Govorim za druge naprave, kot so dash kamerce al pa avtoradiji, ki imajo to funkcionalnost - sej lahko da se motim ampak mislim, da mora? tam najprej spro?iti u?enje, da jih zazna potem pa seveda od tam naprej sam pobira podatke. U?enje je samo za prvi? oziroma za takrat, ko zamenja? senzorje al pa kolesa (zimske - letne)
Mislim, da je kle problem bolj v tem, ker mora? spro?iti u?enje TPMS in se verjetno potem malo vozit naokoli, da se spro?i oddajanje signala iz TPMS senzorja in da ga nato sprejemnik zazna pa naj si bo to sam sistem v avtu, ali v radiu ali pa v kak?ni dash board kameri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani