Lahko je napaka na alternatorju,ali stiku v skatli z varovalkami v motornem prostoru.
Pri nas na servisu smo imeli podoben primer pri mazdi 6 in je bil problem v skatli z varovalkami v motornem prostoru simptomi so pa bili podobni vasim.
@Scream, vidi? tle pa pri fajn mrzlih dneh stopi na sceno grelnik za injektorje, ki sem ga imel jaz montiranega na svojem LPG sistemu. Pri minus 17 mi je preklopil enako kot poleti. Imel pa sem Matrix injektorje, ker ostali niti ne vem, ?e imajo to opcijo.
Brez tega grelnika bo verjetno najbojl smiselno ga nekaj ?asa dlje dr?ati na bencinu (se pravi preklop na tistem gumbu), pa ko je avto ustrezno segret, spet vklopi? in ti preide na avtoplin. Pa ne bo ne uga?anja in ne potresavanja ob preklopu na plin.
Tule pa odgovor dr. Pelka:
Pozdravljeni.
Lu?ke morajo same po sebi ugasniti po 500 metrih vo?nje.
Sem ?e poslal vpra?anje Simonu in verjetno kmalu sledi njegov odgovor!
Za ostale pa velja, da ?e kdo ne ?eli ali ne utegne peljati svojega vozila do Avto Pelko d.o.o. (po doma?e na?ega ma?ka, dr. Pelka), mu lahko jaz pri tem pomagam, cena bo IDENTI?NA kot ?e peljete sami in mojster vam bo seveda predlo?il ra?un koliko mu boste potem pla?ali. Vse ?rno na belem in brez kak?nih te?av.
P.S. Za ?lane AMD Mazda klub-a pa mojster nudi 15% popusta tako na material kot na storitve, tako da se vam spla?a razmisliti o ?lanstvu.
Ja, res je, tudi sam sem ?e zasledil, da ?e je akumulator "pacienta" v celoti izpraznjen, naj se kleme MINUS ne bi fiksiralo na "pacientov" akumulator, pa? pa na nek kovinski del vozila.
Bla?, predvidevam da tanka? LPG na Petrol-ih, dej poskusi kdaj ?e npr. na Verov?kovi to?it, ker eni trdijo da ima trenutno Vera bolj?i plin, drugi da ima Petrol. Lahko, da se zadeva razli?no obna?a od avta do avta.
Sicer pa kar se ti?e cukanja, bi jaz takoj razmi?ljal poleg sve?k ?e o kablih, ki se navezujejo na sve?ke in morda tudi o v?igalni tuljavi.
Kot zanimivost mi je ob preklopu z benza na plin, ko si bile temperature pod nulo, fuuul na grobo preklopili, no potem smo vgradili GRELEC INJEKTORJEV, sedaj pa to tako lepo ?pila, pa je bilo en dan zunaj minus 15.
Jest tega nikol nism zasledil na moji sestki pa je letnik 03. Sam na kurac mi gre od kr mi je pelko menju ploscise mi pokajo pa pedal morm bl prtisn da prime... zgleda je dal malo manj?e plo??ice al neki..
Kar poklicat in naredit reklamacijo, bo brez te?av in kak?ne slabe volje po?timal.
Je pa sicer 1.generacija 6-ke res problemati?na glede prednjih zavor, ker to trese in trese, ?e Pelko vedno pojamra, ko vidim kak?no tako Mazdo pri njemu.
Hvala za odgovore. Se strinjam glede kablov, ki so precej tenki in se zelo hitro pregrejejo, no take sem pred leti kupil v Leclerju za nek drobi? in z njimi poskusil zalaufat Miato, pa ni uspelo. Je pri?el Markomx3 s tapravimi (mehankarskimi) kabli in je zadeva malo zakihala, ter v?gala.
Se pravi kar se ti?e skladi??enja akumulatorja, ki trenutno ni v rabi, bo pozimi ravno kurilnica najslab?a izbira izmed vseh prostorov v bajti, ?e prav razumem?
Par stvari me zanima glede akumulatorja, ker skoraj vsak trdi druga?e in sem ?e popolnoma zmeden. Trenutno mi baterija na H Coupeju super deluje, da ne bo pomote. Ampak sem pa raje 5 minut "neumen" kakor pa celo ?ivljenje in zato spra?ujem vas, ki ve? veste o tem.
1. Ko nekomu odpove poslu?nost njegov akumulator oz. baterija, pa potem pokli?e na pomo? neko drugo vozilo in se ga odlo?ijo "o?iveti" s pomo?jo kablov, kako je tedaj pravilen postopek?
a) Priklopi? najprej plus pola na obeh akumulatorjih in potem ?e minusa ter "re?evalno" vozilo imeti ugasnjeno, torej na ta na?in o?iveti "pacienta" vozilo, da pri?ge in se odpelje na menjavo akumulatorja. (Ta sistem mi je svetoval na? kolega ?mego, ki obvlada tovrstne zadeve.
b ) Priklopi? plus na obeh akumulatorjih in potem ?e minus ter "re?evalno" vozilo imeti v srednjem polju motornih obratov, ter na ta na?in v?gati "pacienta" vozilo. (Ta sistem je bil npr. naveden v navodilih za uporabo proizvajalca Renault, ki sem jo pred kratkim prebral).
No v teh Reno navodilih pi?e tudi, da naj bo akumulator "re?evalca" VSAJ enako zmogljiv kot tisti katerega se lotimo re?evat.
2. Pa ?e eno vpra?anje, ki se navezuje na skladi??enje (odli?no delujo?ega in ne odpadnega) akumulatorja v doma?i hi?i. Kaj je bolje?
a) Ga imeti v toplem, zelo suhem in dobro ogrevanem prostoru, npr. v kurilnici hi?e.
b ) Skladi??iti ga na hladnem in vla?nem prostoru, npr. v neogrevani gara?i ob stanovanjski hi?i.
Glede obeh vpra?anj sem ?e ve?krat sli?al DIAMETRALNO si nasprotujo?a mnenja, pa bi rad enkrat za vselej in dokon?no izvedel odgovora.
Kot mi je uporabnik DoubleR rekel, ko se je zanimal pri lokalnih mehanikih koliko bi stala menjava teh dveh, je izvedel cifro cca. 200, ?e se ne motim in ko vse stro?ke se?tejemo, potem dejansko 4-mestna ? vsota ne uide.
Danes je Pelko eno 6-ko 2004 tako po?timal, da je ?e sam navdu?en nad rezultatom. No, ni menjal le vztrajnika in sklopke, ?eprav bo pa ra?unal le to in ni? drugega. Ve? upam, da ?e v kratkem pove njen lastnik, ki je prej jamral, da avto ne gre nikamor in res je bila vo?nja kot da sploh nima turbine (ne govorim o vztrajniku, ko je bila vo?nja itak precej treso?a in je Simon rekel, da ?e bilo ?e najve? 1000km, potem bi bila pa veselica in ogromno ?kode po motorju, ker bi se vztrajnik razletel).
Poklical sem v?eraj, tko iz firbca, ?e se da kje cenej zrihtat za Simona, pa je bilo tako v Fermiju kot Avtoconi skupaj preko 1000 ali celo preko 1100, se ne spomnim ve? to?no.
Simon mi je pokazal ra?un iz Taposa (kjer ima zajeten popust, glede na to kak?ne koli?ine jemlje pri njih) in je znesek za sklopko in vztrajnik 2.0D motorja cca. 740?, pa nekaj mora ?e delo ra?unat, pa ?e kak?ni drugi stro?ki.
Skratka, enemu Mazda?u bo sedaj delal vse skupaj za cca. 900?, ampak je rekel, da tako poceni naj nih?e ve? ne ra?una, da bo ?el ?ez, ker je tokrat zadnji? dobil tako poceni komplet, ker je bila ?e neka stara zaloga in se je po novem letu material podra?il za cca. 10%.
Potem sem dans ?e ?mega prosu naj pogleda e-buy, kok bi stal tak komplet in je cca. 700? in to brez po?tnine, se pravi KURC KEJ.
Tole sem napisal samo toliko, da veste kako se za va?e avtomobile trudi Simon in njegov Avto Pelko d.o.o.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pred kak?no dalj?o vo?njo se vseeno izdatno prepri?aj, da je avto dobro delujo? in ne bo potem na poti ka?nih te?av.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani