hvala za tvoje mnenje.kolk sem zasledil si tudi ti maher za mazde.kaj prvi? na to, da mi avto zelo slabo greje, kljub webastu, rabi recimo 10 km da za?ne mla?no pihat, potem piha mrzlo, in toplo oz.kako mu je!aja pa ?e lu?ka za motor se mi je pri?gala=egr o?i??en po navodilih na forumu.trenutno ne gori, a to se je ?e zgodilo, da je nehala, nato pa se zopet pri?gala.po ?i??enju se mi je pri?ala samo enkrat, nato sem zamenjal luftmesser in je nehala in nato spet pri?gala.trenutno ne gori. avto je M6 cd120 l.2005, z 125 tkm.se veselim tvojega odgovora oz.mnenja na moj problem.hvala ti ?e v naprej in lp iz mb
Poglej ?e ima? dovolj vode. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.
Javim kaj je bilo
l.p
Tam bo verjetno 0 narobe.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.
Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?
Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
kje se nahajajo tej motor?ki za dvigovanje in spu??anje ?arometov... to je ?e v lu?i vgrajeno? kje se to to?no nahaja? se da ta motor?ek dol vzet, brez tega da vzame? celo lu? ven?
Vgrajen v samem ?arometu, popravilo POZABI, ker ponavadi ne crkne motor?ek ampak navoj na sistemu dviga in spusta.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kdo mi zna svetovat kakega mojstra, ki bi premontiral celoten LPG sistem iz enega v drugo vozilo. Zadeva je bila montirana na Jesenicah na Dolenjskem (Primo?). No sedaj za premestitev sistema ?eli imet 450?, kar pa je TU MA? in ne bo ?lo, vse komponente so namre? delujo?e in se samo prestavi in optimizira na drugo vozilo!
Torej s predlogi na dan.
P.S. - Ajvar a bi si ti upal to naredit?
LP!
B.
Toma? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sm se tud pogovarju s starim ?vercerjem in mi je tud reku da ni panike zdej diesla furat na kratke razdalje, ker to nima ve? legendarne Bosch pumpe in da to ne crkuje ve? kr tko...
Aha in golobi so nehal srat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
v?eraj smo ?li v treh, slu?beno iz Vrtojbe v Bosno, od Reke do Senja po magistrali, potem pa v Senju gor na AC in vozili do ne vem katerega izhoda naprej od Splita, nato ?e enih 20 km po magistrali. Dor in nazaj 1100km. Po AC tempomat na 160,z reke do Senja ?ponanje, s Senja do avtoceste ?ponanje, skratka ve? ?as ?ponanje. Klima stalno pri?gana. Mazda 6 karavan, letnik 2004, 240000 km. Ga pra?am za probleme, ki jih je mogo?e kdaj mel,ne ni? posebnega, razen diskov in teh malenkosti. Pogledam porabo 6,4l Sode? kako avto vle?e sem predvideval da jih ima 143.Odgovori mi da jih ima 143, samo da je neka serija motorjev ki so bili narejeni za am. trg in da majo v originalu 180, ampak da so depotencirani . Jst se ?udim porabi, skoraj nemogo?a. Moja, ki jih ima 120 bi pri takem tempu vo?nje pila 8, 8.5 litra. Je pa tudi to zanimivo, sicer se nisem nikoli vozil v kaki drugi mazdi, razen te in moje, da ko ga je stisnil so mu ?li obrati brez kakega mu?enja do 4000. Moj vle?e do 3000-3200, potem je samo preganjanje. Ko se je njemu pri?gala klima, ko smo bili na mestu, sploh ni bilo razlike v delovanju motorja, meni pa za?ne po?teno klenkat, tako da predvidevam da je hin kak injektor al pa dva....
a je kaj res glede motorja, ko je rekel da je serija za am. trg ali??
Kere bu?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na fotrovi M6 (2004, benz, 2.0) je bil podoben problem. Ko si pritisnil na gas je pedalo delovalo malo trdo, potem pa naenkrat se sprostilo. Bilo je mal hecno peljat, ?e nisi bil navajen. Re?itev je bila ta, da sem namazal vse zglobe od pedala naprej, predvsem pa se je poznalo, ko sem namazal tam, kjer zajla pride do vzmeti in nekega kovinskega premi?nega polkroga po katerem je speljana zajla . Ko smo namazali, se to ni ve? pojavljalo.
Pa? probaj namazat vse kar vidi? da bi blo treba namazat. Fajn je ?e ti nekdo pritiska na gas, ko ma?e?, da vidi? vse dele ki se premikajo in jih nama?e?.
Ti govori? o mazdi 6?
Mazde imajo ?e od leta 90 naprej VSE HIDRAVLI?NO sklopko !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani