Pozdravljeni, pred kratkim mi je zakuhal motor ter posledično jesel v tri krasne. Torej iščem nov motor za mojo mazdo 3 2.2 2015L. dobil sem kar nekaj motorjev v nemčji, samo nisem preprican da je pravi, kljub temu da gospod ki ga prodaja trdi da je. zanima me številke ki so na motorju(prilozena slika) ali morajo bit prau identične da motor pase ali se gleda samo SH01 oziroma kar pise na bloku SH4.Upam da kdo ve točno kaj se mora gledat da pasa motor(brez predelave elektronike in nosilcev itd.)
Kako misliš, zakuhal? 🤔Kako se je to lahko zgodilo? Nisem še zasledil primera, da skayactiv motor kar zakuha.
Pravkar sem tudi sam hotel napisati, da ne znamo vsi brati teh novodobnih mladinskih telefonskih kratic. Če nas že kdo kaj vpraša, se naj potrudi tudi napisati tako, da bomo znali vsi to prebrati. 😉
zdravo imam problem,z motorjem.dodam gas in speljem,potem ga spustim in začne cukati,samo da se začuti,potem je spet vse vredu.bolj se čuti ko je hladen.ko je vroč se tudi čuti samo manj.kaj bi to bilo.je cx5 ,l 15.175k.135t. km.lp
Tako je delalo tudi pri meni, ko sem se ful časa spuščal iz visokega prelaza, brez gasa. Ko sem v dolini dal gas, je zacukalo. Ko sem nadaljeval z vožnjo je cukanje samo od sebe nehalo. To se mi ni več ponovilo.
Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆
Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.
Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍
Je pa št. vseh opravljenih regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost.
Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.
Če je na primer resna okvara injektorjev ali podložk (nafta se ne razprši optimalno), je rezultat te okvare tako v krajšem intervalu, kot tudi na višji porabi.
Predlagam da vklopiš beleženje v log datoteko, izbereš vse pomembne parametre, potem je lažje in bolj varno (ne med vožnjo) analizirati na računalniku.
Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi uporabno, v nastavitvah?
Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo?
Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.
Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:
Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.
The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.
The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.
Glede česa to predvidevaš?🤔 Glede kratkega intervala regeneracije ali moje porabe? Če glede porabe te moram razočarati, ker sem na avtocestah "zelo hiter". Pa tudi na splošno nisem lahek na pedalu. 😊
Tako, da pri meni ne išči nizke porabe ali nekih rekordov.
Bomo sedaj vklopili obd ob naslednji pa bomo videli, kako in kaj. Mislim, da je vse ok in da avto zaenkrat perfektno deluje.
Podobno zafrkava zvok na Google maps navigaciji telefona (ne govori), ker obstaja povezava z Mazda info sistemom.
Se pravi, da očitno ne moreš imeti v naših Mazdah več stvari naenkrat povezanih. 🤔
Sicer pa me je danes regeneracija "presenetila" pri prevoženih šele 129 km.
Tako, da nisem uspel takrat "posneti" tega, ker nisem še povezal obd. Mi je pa čudna tako hitra regeneracija, saj je bila povprečna poraba 6,4l/100. Res je bilo v zadnjih dneh več lokalne vožnje.
Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e.
Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit.
Ok. Uspela sva ga s sinom povezati. 👍
Ampak smo tudi ugotovili eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔
Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj.
Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi.
Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔
Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi
Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.
Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊).
Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit
Na žalost je prepozno. Ko gre mimo garancija so stroški večinoma na plečih lastnika avta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala, da si nam povedal, kaj je bilo narobe. Tako zvemo iz prve roke za eventualne težave oziroma šibke točke motorja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani