Skoči na vsebino
Številke motorja
Napisano
Pred eno uro je RobiB napisal:

Ta plastika je počila in je stekla ven voda. zal nisem ustavil takoj (naredil 5KM) in je slo use u K. Sedaj pa iščem drugi motor.

 

mazda 3.jpg

mazda3..jpg

Hvala, da si nam povedal, kaj je bilo narobe. Tako zvemo iz prve roke za eventualne težave oziroma šibke točke motorja. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Številke motorja
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je RobiB napisal:

Pozdravljeni, pred kratkim mi je zakuhal motor ter posledično jesel v tri krasne. Torej iščem nov motor za mojo mazdo 3 2.2 2015L. dobil sem kar nekaj motorjev v nemčji, samo nisem preprican da je pravi, kljub temu da gospod ki ga prodaja trdi da je. zanima me številke ki so na motorju(prilozena slika) ali morajo bit prau identične da motor pase ali se gleda samo SH01 oziroma kar pise na bloku SH4.Upam da kdo ve točno kaj se mora gledat da pasa motor(brez predelave elektronike in nosilcev itd.)

mazda.JPG

Kako misliš, zakuhal? 🤔Kako se je to lahko zgodilo? Nisem še zasledil primera, da skayactiv motor kar zakuha. 

Ali lahko poveš kaj več glede tega? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

čudno obnašanje motorja
Napisano

Pravkar sem tudi sam hotel napisati, da ne znamo vsi brati teh novodobnih mladinskih telefonskih kratic. Če nas že kdo kaj vpraša, se naj potrudi tudi napisati tako, da bomo znali vsi to prebrati. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

čudno obnašanje motorja
Napisano
pred 3 urami je milanž. napisal:

zdravo imam problem,z motorjem.dodam gas in speljem,potem ga spustim in začne cukati,samo da se začuti,potem je spet vse vredu.bolj se čuti ko je hladen.ko je vroč se tudi čuti samo manj.kaj bi to bilo.je cx5 ,l 15.175k.135t. km.lp 

Tako je delalo tudi pri meni, ko sem se ful časa spuščal iz visokega  prelaza, brez gasa. Ko sem v dolini dal gas, je zacukalo. Ko sem nadaljeval z vožnjo  je cukanje samo od sebe nehalo. To se mi ni več ponovilo. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Hehe, jaz sem si pa včeraj privoščil ta najbolj drago gorivo in se počutil kot v Italiji.

 

Bencinska na AC pri Kozini ter IQ dizel po ceni 1.617€ 😛

A je avto kaj bolje letel? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 9 minutami je Husky1290 napisal:

Danes ravno naredil regen, trajala je 22km (tempomat na 120, 2000 obratov), koliko je bilo od zadnje nevem, ker nisem ravno pozoren na to😁 mi je pa prvic odkar jo imam uspelo tank zvozit na 800km😆

He, He. Tempomat na 120.😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

To pomeni povprečni neto interval na cca 205 km :) 

Ja. Saj, če pogledam zadnjih par regen. , se izvajajo vse od 129 km (ta je daleč najkrajša) pa vse do 265 km. Tako da ja, bo kar držalo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Evola. Sva se z sinom razhudila in prišla stvari do konca.

Fora je v tem, da če najprej (seznaniš), povežeš telefon in šele nato obd, ni OK. Če izbrišeš telefon in najprej povežeš z avtom obd in ga šele nato seznaniš z telefonom pa deluje. Poveže se vsakič takoj, ko zaženeš vozilo 👍

Je pa št. vseh opravljenih  regen. do sedaj pri meni 271. Se pravi, da je povprečni interval med regeneracijami 222.68 km, kar je po moje normalna vrednost. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 3 minutami je tomersa napisal:

Kaj imas pa za en telefon? Men samsung S9 brez problema deluje skonektan na obd, zravn spila prek BT musko v avtu, pa se na uro je skoz konektan brez kakrsnihkoli problemov.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

One plus nord. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ne vem, če bo meni to delovalo kot more.🤔 Zaenkrat ne deluje in je vedno problem z vzpostavitvijo. Počasi me mineva volja. 

Čedalje bolj sem prepričan, da bo ta obd letel v kak predal in bo tam tudi ostal. In da je bila to le slaba naložba. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Če je na primer resna okvara injektorjev ali podložk (nafta se ne razprši optimalno), je rezultat te okvare tako v krajšem intervalu, kot tudi na višji porabi.

Predlagam da vklopiš beleženje v log datoteko, izbereš vse pomembne parametre, potem je lažje in bolj varno (ne med vožnjo) analizirati na računalniku.

Aja. Kaj odkljukam, da bo to tudi  uporabno, v nastavitvah? 

Ali se vse beleži, kar odkljukaš in ali lahko to tudi pregledaš za nazaj? Ali moram kaj vklopiti, da "snema" situacijo? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

Ha, ha Alex, stvari se obračajo 😁

Meni se je zadnja začela pri cca 150 km, končala pri 172 km. Povprečna poraba 5,6 /100 km.

 

Upam, da tvoj avto ne spada v isto kategorijo ... spodaj pobrano z enega drugega foruma:

 

Most Japanese diesel cars use the Denso fuel injectors, plus Vauxhaul.
Some cars reach 100,000k miles without injector problems or the P243C-2F code appearing.

The fault finding sheets that the mechanics use do not mention faulty injectors. There is a cover up no doubt.
The cure isa set of new injectors, in which you have to mortgage the life of your first born to afford them.

The problem does not appear until in the 40-50,000 miles ( 64k- 80k kms) range as it takes time for the spray holes to wear, but it is noticeable after the first year on fuel consumption charts as the fuel consumption increases rather than decreases as the car starts to bed in.

Glede česa to predvidevaš?🤔 Glede kratkega intervala  regeneracije ali moje porabe? Če glede porabe te moram razočarati, ker sem na avtocestah "zelo hiter". Pa tudi na splošno nisem lahek na pedalu. 😊

Tako, da pri meni ne išči nizke porabe ali nekih rekordov. 

Bomo sedaj vklopili obd ob naslednji pa bomo videli, kako in kaj. Mislim, da je vse ok in da avto zaenkrat perfektno deluje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

To pa je koristna ugotovitev 👍

Podobno zafrkava zvok na Google maps navigaciji telefona (ne govori), ker obstaja povezava z Mazda info sistemom.

Se pravi, da očitno ne moreš imeti v naših Mazdah več stvari naenkrat povezanih. 🤔

Sicer pa me je danes regeneracija "presenetila"  pri prevoženih šele 129 km. 

Tako, da nisem uspel takrat "posneti" tega, ker nisem še povezal obd. Mi je pa čudna tako hitra regeneracija, saj je bila povprečna poraba 6,4l/100. Res je bilo v zadnjih dneh več lokalne vožnje. 

Bomo videli, kako bo z naslednjo. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Aless napisal:

 

Ja lahko tudi malo pred regeneracijo in nato spremljaš regeneracijo kdaj se konča. In takoj po regeneraciji zabeleži zgornje PID-e. 

Če se je v DPFu že nabralo preveč negorljivih saj bo DPF_PM_DSD pokazal vrednost več od 0, in to so tiste saje ki se z regeneracijo ne morejo odstranit. 

Ok. Uspela sva ga s sinom  povezati. 👍

Ampak smo tudi ugotovili  eno zanimivost. Če je telefon povezan že prej  preko bluetooth, se obd noče povezati. 🤔

Če telefon izbrišemo v nastavitvah mazde, se obd poveže takoj. 

Ko je že povezan obd, lahko "seznaniš" mazdo s telefonom in ga preko Bluetooth normalno povežeš. Če avto ugasnem, se težava ponovi. 

Kako je zdaj s tem? A gre oboje hkrati ali je kakšna fora? 🤔

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Sem malo prečekiral to žavbo in piše,da je za temnejša vozila......😃

Da se ti ne počrni......😳

Rdeča spada pod nekako temnejšo barvo.

Resno? Da postane temno sive barve? :aaaaa: 

Potem bomo imeli skoraj vsi sive mazde na tem foruma. 🤪

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Na pa so šle oči.... tolk se šajna. Tole je res lepo in men je še vedno največji zakon to, da si počrnil tist nesrečni krom. Zgleda fenomenalno.

Se strinjam glede črne. Že par lastnikov mazd 6 me je vprašalo, če je ta črna barva maske in ostalega original. 

Ravno v Soboto sem razlagal v Strunjanu lastniku ene bele M6  iz Murske Sobote, kako naj to naredi. Ni pa član našega Mazda  foruma na žalost. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 22 minutami je Aless napisal:

Se strinjam z @Shrekzabit DPF je posledica, vzrok je pa vedno drugje (šobe, egr, maf, map, nedokončane regeneracije...) 

Če avto bolj dimi kot je normalno, bo prej zabilo DPF.

 

@Alexsi uspel usposobit OBD??

Da nam lahko sporočiš tvoje vrednosti DPF_PM_DSD in DPF_PM_GEN po izvedeni regeneraciji. 

Glede nato da si rekel da imaš zabit dpf, bi morala biti tvoja vrednost po končani regeneraciji Dpf_pm_dsd večja od 0.0g/l. 

Pri meni je 0.3g/l s tem da še vedno dela normalen interval km med regeneracijami. 

Ja. Še kakih 50!km imam do regeneracije. Kdaj v bistvu to priklopim? Že sedaj ali tik pred regeneracijo? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)

Prvo se očisti dpf in če ni boljše, se gre naprej. Ampak v večini primerov se s tem reši problem. 

Pred eno uro je TiEn napisal:

Prilagam sliko meritev

20210924_130352.thumb.jpg.52f8d8e7808b9609ba3e3fecb41eae3d.jpg

Se vidi, da je bil totalno zabit brez pretoka. Sedaj bo sigurno bolje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
dne 30. 8. 2021 ob 12:59 je Scr3am napisal:

Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi :)

 

A imaš na polirki M8 navoj?

 

 

chemical-guys-butter.jpg
WWW.OPERI-AVTO.SI

Zaščitni vosek za bleščeč sijaj

 

Nabavil sem Butter Wet Wax. 

Ta vosek je res vrhunski 👍

Sem ga včeraj samo za foro nanesel na sprednjo havbo,

ko sem avto opral. Neverjetna globina barve in "moker" videz. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Razmišljam da bi nabavil mazdo 5. Pa da zadaj nardim camping box in je za dva vikend izlet čist ok. Na ptuju je ena s 265000km za 2500€ avto znotraj v nulo kot nov, ne pretiravam res kot nov. Veni je zadaj levi blatnik malenkost rjav (nic kritičnega za popravit 200€), most samo površinska rja, edino kaj me je odvirnilo olje malenkost nad minimumom črno in 12000km. Torej je bojazen da poje olje kot je omenil @Brane. Sicer bi generalka prisla okoli 800€. Zdaj pa nwm, za to vse kaj bi moral vlozit dobim isto mazdo 5 s pol manj kilometri in mlajso. Ajde mnenja kaj vi mislite.

Pa ima dovolj mesta zadaj za spati? Če ti je v veselje rihtanje avtov, jo vzemi. Če pa ne, pa raje  vzemi mlajšo in lepšo. (mazdo 5 mislim😊). 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 1,8 116KM
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Kaj noben nima izkusenj z l8 in lf motorjem? 

Mislim, da je tako imel gelipter. Nisem pa siguren. Vem, da je imel benzinarko. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2013 odrgana ketna oljne pumpe
Napisano
pred 15 minutami je Loli napisal:

Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit

Na žalost je prepozno. Ko gre mimo garancija so stroški večinoma na plečih lastnika avta. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.