Aha, če je pa ad blue je pa druga pesem. 👍 Uživaj.
Razširi😃
RazširiPozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎 želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿
To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔
Popravljeno od Alex
Jaz sem do teh razno raznih aditivov skeptičen. 🤔Še posebej v teh naših občutljivih skayactiv dizlih.
Uau, super razlaga. 👍
RazširiNove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja. Saj glih zato. Mi je čudno, ker pri meni so takrat na Mazdi 6 mk1 ugotovili na koncu, da je v bistvu kriva zajla od ročne, ki je zaštekala.
In to šele v tretje,ko sem moral menjati skoraj nove ploščice.
Zato me pa to čudi na ta novi, da se je to zgodilo. Edino, če ima še klasično ročno zavoro. 🤔
Popravljeno od Alex
Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪
RazširiPozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂
Super, da ste zrihtali.👍
Lepo, da si opisal, kaj je bilo narobe, če bo kdo imel podoben problem. Veseli me tudi ,da ni bil strošek popravila prevelik.
Razširi
👍
RazširiAha ok. Ker na strani od enote je RCA + rdeča žička na drugi strani pri kameri pa je še rdeča in črna zraven RCA.
In ja,kupil sem enoto. Pa avto tud![]()
Kakšen avto si vzel?
RazširiPoklical danes na Mazda Motors Slovenija. Rekli so da številka normalno obratuje naj probam še enkrat. Ker jih še vedno nisem mogel priklicat, so mi na MMS prijazno pomagali in posredovali, da so me s klicnega centra poklicali nazaj.
Se pravi, da, stvar ne deluje, kot bi morala. 🤔 Zato pa imam sam raje asistenco amzs. So vedno na razpolago in pridejo v najhitrejše možnem času. Tudi v tujini.
Ok. Sem bil danes popoldan na amzs. Zanimivo, da je še vedno nekaj "lufta" do zgornje meje dovoljene višine snopa. Mehanik mi je rekel, da je zanimivo, kako imamo na Mazdah ostro odrezan zgornji rob svetlobe in ponavadi dokaj nizko nastavljene luči proti ostalim znamkam. 🤔
To pomeni, da imamo hkrati zelo dobre leče in veliko lumnov, a nastavljene nekoliko nižje. Svetoval mi je, da je to, kakor imam sedaj nastavljeno super in optimalno, da on ne bi več tikal višine. Pridobil sem kar nekaj metrov dolžine dodatne vidnosti. 🤗
RazširiAmpak, kako si pa lahko prepričan, da potem ne motiš ostalih? To je tko zelo tricky zadeva sicer. Lahko greš na tehniko pokušaja (enkrat so tako pri Močniku meni nastavljali) ampak to ni ok.
Sem zmenjen danes na amzs, da mi preverijo višino s strojem.
Sem pa najprej nalepil lepilni trak na zid in ozna"il vrh snopa, preden sem luči "dvignil".
Nato sem na podlagi tega le za malenkost dvignil luči nad trakom (mogoče za centimeter) in šel takoj na poskusno vožnjo ponoči.
Niti eden mi ni blendal, pa tudi, ko se zaustaviš za kom, ki stoji, vidiš, da je snop še vedno daleč pod zadnjo šipo.
RazširiDa se višine ne da nastavljati ročno, da je vse avtomatsko
ampak smo že tam prišli do te ugotovitve
Kakorkoli, sedaj je res občutno boljša vidljivost. Prej je bila preveč odsekana svetloba preblizu pred avtom. Tudi na drugih mazda forumih v tujini se veliko pritožujejo nad tem.
Čeprav se led luči same regulirajo glede na težo v vozilu, se jih da tudi ročno nastaviti. Meni je šlo na živce, ker se mi je stalno zdelo, da svetijo prenizko. Tako sem jih malo dvignil, ne preveč, da ne slepim nasproti vozečih in je razlika kot dan in noč. 🤗
Če koga zanima kako se to izvede, je postopek sledeč.
Avto parkiraš (v mraku 😊) pred kakim zidom, na kaka dva metra oddaljenosti. Motor mora bit ugasnjen!!
Nato stisnemo tipko start, da lahko prižgemo kratke led luči. Odpremo sprednjo havbo.
Potrebujemo samo dolg križni izvijač (dolžina železnega dela brez ročaja min. 20 cm in baterijo, da vidimo, kaj sploh delamo🤗) Nato križni izvijač vtaknemo v zobke, ki so na plastičnem vijaku. Lahko se uporabijo za to delo tudi mali gedore ključi z nastavkom M8 in s podaljškom 150 mm.
Meni je lažji dostop z izvijačem. Tudi na servisu delajo to tako.
Seveda moramo obračati ta kolešček z občutkom in ne preveč. Če pretiravamo z obračanjem se zna zgoditi, da gre kar na enkrat v prazno. 😬
Kaj sledi temu, ne vem a verjetno nič dobrega. Gre pa luč z vrtenjem vijaka hitro gor- dol tako, da je to res minimalno obračanje.
Prilagam sliko za lažje razumevanje. Ne odgovarjam pa za eventualne zaplete. 🙂
RazširiNašel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti
Laser so tudi super žarnice. 👍 Kar nabavi jih. Seveda mora miniti nekaj časa, ko jih vgradiš, da polno zasvetijo z belo barvo.
Steklo luči se da očistiti tudi z notranje strani. Ponavadi pride le prašno.
To najlažje storiš tako, da snameš kolo in plastičen kolotek znotraj blatnika in imaš prost dostop do luči z notranje strani.
Nato pazljivo vzameš žarnico ven. Poišči kako žico, ne pretanko, jo zaviješ, da greš lahko mimo nosilca za xenon žarnico in na konec te žice oviješ majhno krpico. Nato to pomočiš v čistilni alkohol in z notranje strani lepo, počasi očistiš notranjost stekla luči. Najbolje, da ti kdo pomaga in gleda spredaj, kako napreduješ. Lepo se vidi, kje si očistil in kje ni še. Za zunanje poliranje pa sem najprej uporabil vodobrusni papir 400, nato 600, 800, 1200 in na koncu 2000. To brusiš tako, da v vodo dodaš malo Prila (za prat posodo) in lepo počasi brusiš.
Seveda gre z mašino to veliko lažje. Nato spoliraš s polirno pasto , najprej z grobo polirno pasto 400, nato 2500 in za konec še super fino 3500. Seveda ti brez zaščitnega sloja, ki je na original luči ne bo to trajalo večno. Kako leto pa ja. 😊
Če se boš držal navodil, bodo luči izgledale kot nove in tudi svetile bodo tako.
Tukaj pravijo podobno.
https://mazdas247.com/forum/t/inspection-required-error-messages.123843493/
Koliko je pa baterija stara? 🤔
Lahko je več stvari. V vsakem primeru boš moral avto priključiti na računalnik. Pri enemu primeru je bila kriva hkrati slaba baterija in senzor abs. Je pa zanimivo, da se to skoraj v vseh primerih pojavlja le na cx 5, Letnik 2014.🤔
Popravljeno od Alex
RazširiŽivjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP
Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača.
Popravljeno od Alex
Evola, zadnja regeneracija pri prevoženih 241 km. Je pa zanimivo, da je zadnjih 300 -400 km prevozila žena na relaciji Kp- Lj. in to seveda strogo po predpisih. 😊 Lepo kulturno, počasi.
Moj sklep : res je, kar smo ugotovili že na forumu, če voziš umirjeno, dolge vožnje, ogret motor, nizka poraba, se regeneracija izvaja na vsakih 200-250 km.
Če motor priganjaš, veliko mestne vožnje, hladen motor, večja poraba, se izvaja regeneracija tam nekje od 160 km pa naprej. Lahko tudi prej.
Seveda je to res, če imaš kolikor toliko vse poštimano.
To je to.
Jaz pa imam raje ročno preklapljanje. Dam dolge, ko jih potrebujem. So pa tudi kratke led tako dobre, da uporabljam dolge le občasno.
RazširiSe dve informaciji potrebujem.
1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?
2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik
Trv so čisto povprečne ploščice in tudi diski. Najmanj, kar bi ti priporočil je ATE ali pa brembo navadne diske + ploščice. Trese ti, ker so diski zviti. Po možnosti kupi diske, ki imajo nanos proti rjavenju.
RazširiRabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?
Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal.
Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc.
RazširiVidim, da ste se potrudili. Najlepša hvala.
Bom poskusil pogruntat, v katerih primerih se to zgodi. Ali morda ko prehitro speljem in se računalnik še ne inicializira, ...
Jaz sem poizkusil parkrat in vedno je enako. Na prikaz slike kamere in hitrost prikaza nimajo vpliva ostale stvari. Vedno se prikaže takoj, ko dam v rikverc. Ostalo se pa nalaga še pozneje.
Nekaj ne štima pri tvojem avtu, če praviš, da tudi deset sekund ni slike. 🤔
RazširiSe strinjam xedos 6 je res čudovit in kakovosten avto. V Termah mb so imeli v najlepših časih 32 sluzbenih mazd in to so bile xedos 6 323f (1994-2002) mazda 626 mazda 323 mazda 5 mazda 6 mazda 3, kupljene so bile na Hugos in kasneje na šerbineku. Top avti, kvaliteta takšna kot mora bit, oče je bil vodja avtoparka in to se je delalo samo redni servisi. Od takrat meni ljubezen do mazd.
Za, to pa moram dati 👍👍
Napisano
Se pravi, da je pri meni, ki mi dela regeneracije med 180 in 220( včasih tudi 240) km dpf dokaj čist. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani