Dejstvo je da je Mazda naredla ?lamparijo z ogledali pri novej?ih generacijah Mazd. Ker pri starih ni problema z tresenjem ogledal tudi pri hitrostih 200+
Danes sem zmontiral nov MAP senzor in avto ne javlja ve? nobene napake, gre malo bolje vendar je pritisk turbine ?e vedno premajhen, pred menjavo MAP senzorja 0,4bare, zdaj 1,0bara. Moral bi pa biti 1,5bara.
Zanimivo je da ?e dodajam polovi?ni gas nabije 1,0bar prej kot ?e takoj pohodim gas do konca.
Mislim da ga ?e nekje vakum jebe, sem gledal cevke pa zgledajo vse cele, mlral bo probat s kako pumpo za zrak, aja ona ?tangica ki odpira turbino ki je prek vakuma dela, vse zgleda da je nekje vakuum leak ali pa vakuum pumpa dela premalo vakuma.
Za prvo smo porihtal da vsaj normalno pridemo domov, pol pa i??emo naprej, zakaj ne odpre turbine do konca.
Danes lepo na poti na dopust in evo moj M6 nima ve? prave mo?i, pohodim gas do konca, in ne prime, zagori lu?ka za motor.
Ustavim pogledam napake z Forscanom in poka?e napake P0101, P0104 in P0107, po hitrem pregledu napak ugotovim da je za prvi dve kriv MAF senzor, za tretjo napako pa MAP senzor. Pobri?em napake in nadaljujem z vo?njo ker mam cca. 5km do cilja.
Med vo?njo sem ugitovil da ?e vozim z delnim gasom in pod 2000rpm ne pri?ge lu?ke, ?e oa dam gas do konca pa ne prime gas in se pri?ge lu?ka za motor.
Prvo se pri?ge napaka P0101, nato P0104, in po nekaj ?asa vo?nje ?e P0107.
Na cilju sem odmontiral MAF senzor in ga o?istil ter spihal s kompresorjem, pregledal kable, napaka se potem spet pojavi nazaj.
Se pa izmerjene vrednosti MAF senzorja razlikujejo PID MAF se mo?no razlikuje od PID MAF_DSD.
Je imel kdo kak tak primer, ali kako idejo kaj ?e pogledat??
Mogo?e kak predlog mehanika na obmo?ju severne primorske (bovec, tolmin)??
Ja saj vsi avtomobilski proizvajalci ?paraja, pa? eni pri bremzah eni pri izolaciji...pol pa prihaja do takih neumnosti.
Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.
Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.
Ja zanimivo zakaj je pri 3.gen M6 pet razli?nih katalo?kih za diske. Ena razlaga je da je Mazda menjala dobavitelje, ena da so vidli da neki ni ok in so dali novej?i updatan del in s tem nova katalo?ka.
Mislim pa da vse katalo?ke pa?ejo, samo ne bom pa rekel da 100%, to ve sam Mazda
Aja glede TRW nimam pripomb, vse kar sem montiral je blo ok. Glede Bosch pa bi odsvetoval sem montiral kolegu na Citronko bosch komplet in ni blo dobro, od cviljenja do tresenja po cca 1000km, pol sva dala Brembo in je blo ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo napaka re?ena, zdaj polni turbo spet z 1,5bara in avto spet leti s polno mo?jo.
To da je bil pritisk turbine prenizek je bil kriv MAF senzor!
MAF senzor sem menjal takrat ko so se pojavile napake, takrat sem dobil rabljenega za katerega se je zdaj izkazalo da je tudi pokvarjen.
No tisti rabljeni je sicer delal ampak je imel zjebano upornost in je posledi?no je Ecu-ju dajal la?ne podatke.
Zdaj sem dal novega Denso in je avto on full power mode!
Tak da uporaben nasvet preverite tudi upornost samega MAF senzorja, ker pri tem ne javlja nobene napake!
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani