Laufa, brez napake samo ?e vseeno mam premalo pritiska 1bar, moralo bi biti 1.5bara.
Preveril sem vakume z vakumsko pumpo in vse ?tima, actuator na turbini tudi lepo odpira ce napumpam vakum.
Trenutno nimam ?asa se naprej ukvarjat s tem(delo z hi?o pobere preve? ?asa), saj avto gre sam malo manj potegne.
Ko bo kaj ?asa moram preverit cevi od turboja, intercoolerja do sesalnega kolektorja. No pa tudi sam intercooler.
Sumim da nekje malo mimo piha.
2004 Mazda 3
Hej a ti nisi bral mojega posta sem napisal ceno originalnega filtra +katalosko
2004 Mazda 3
Dejstvo je da je Mazda naredla ?lamparijo z ogledali pri novej?ih generacijah Mazd. Ker pri starih ni problema z tresenjem ogledal tudi pri hitrostih 200+
Edino ?e je to kao skyactivexxx feature
2004 Mazda 3
To je posledica ?paranja Mazde, so verjetno spet pri?paral kak ? pri ogledalih.
Imam M3 BK zni?ano s ?portnimi fedri in ni? ne trese ogledal po slabi cesti, trese pa mene v notranjosti, hehhe
2004 Mazda 3
Hahah, ja Alex je imel prekratkega
2004 Mazda 3
2004 Mazda 3
2004 Mazda 3
aktuator turbine - to sem imel pri moji problem - nobene mo?i pri pospe?evanju v vi?jih obratih.
A to mislis ta VBC solenoid valve (st8)?
2004 Mazda 3
En majhen update stanja.
Danes sem zmontiral nov MAP senzor in avto ne javlja ve? nobene napake, gre malo bolje vendar je pritisk turbine ?e vedno premajhen, pred menjavo MAP senzorja 0,4bare, zdaj 1,0bara. Moral bi pa biti 1,5bara.
Zanimivo je da ?e dodajam polovi?ni gas nabije 1,0bar prej kot ?e takoj pohodim gas do konca.
Mislim da ga ?e nekje vakum jebe, sem gledal cevke pa zgledajo vse cele, mlral bo probat s kako pumpo za zrak, aja ona ?tangica ki odpira turbino ki je prek vakuma dela, vse zgleda da je nekje vakuum leak ali pa vakuum pumpa dela premalo vakuma.
Za prvo smo porihtal da vsaj normalno pridemo domov, pol pa i??emo naprej, zakaj ne odpre turbine do konca.
2004 Mazda 3
Hmh, res smola glih zdja ko sem na dopustu
Nabavil sem drug MAF senzor zbrisal napake, se malo zapeljal in avto enako nima mo?i ko da? gas do konca.
Napake pa zaenkrat ni nobene javil!
Zdaj zna bit da ga kak vakuum jebe, kot v oni sosednji temi. Ima kdo slikce kje vse preverit vakuum??
P.s. Vrednosti MAF senzorja so zdaj dobre, skor identi?ne kot MAF_DSD.
Aja pa pritisk turbine pride do max 0, 4 bare
2004 Mazda 3
Problem je ker avto ni glih vozen, nim amo?i tak da kakak kraj?o razdaljo ?e upam it, dalj pa samo avtovleka.
2004 Mazda 3
Danes lepo na poti na dopust in evo moj M6 nima ve? prave mo?i, pohodim gas do konca, in ne prime, zagori lu?ka za motor.
Ustavim pogledam napake z Forscanom in poka?e napake P0101, P0104 in P0107, po hitrem pregledu napak ugotovim da je za prvi dve kriv MAF senzor, za tretjo napako pa MAP senzor. Pobri?em napake in nadaljujem z vo?njo ker mam cca. 5km do cilja.
Med vo?njo sem ugitovil da ?e vozim z delnim gasom in pod 2000rpm ne pri?ge lu?ke, ?e oa dam gas do konca pa ne prime gas in se pri?ge lu?ka za motor.
Prvo se pri?ge napaka P0101, nato P0104, in po nekaj ?asa vo?nje ?e P0107.
Na cilju sem odmontiral MAF senzor in ga o?istil ter spihal s kompresorjem, pregledal kable, napaka se potem spet pojavi nazaj.
Se pa izmerjene vrednosti MAF senzorja razlikujejo PID MAF se mo?no razlikuje od PID MAF_DSD.
Je imel kdo kak tak primer, ali kako idejo kaj ?e pogledat??
Mogo?e kak predlog mehanika na obmo?ju severne primorske (bovec, tolmin)??
2004 Mazda 3
Glede volana laho da? preoble?t, cene preobla?enja so cca. 100? plus minus. Si pa lahko po ?elji zbere? usnje in ?ive.
Rabljen volan dobi? za cca. 50?,?e dobi? dobro ohranjenega je to najcenej?a re?itev.
2004 Mazda 3
Rabljene ?eljusti zihr dobi? cenej kot 300?/kom.
Jst sem dal za oboje sprednje od MPS-ke manj kot 300?, je pa bila takrat opcija ?e cenej dobit Brembote od Evota.
Drga? pa ?e se dobr spomnim je imela CX5 ali CX7 320mm diske in dvobatne sprednje ?eljusti in bi znalo da tud pa?ejo.
No na 2.gen M6 pa?ejo od MPSke, preverjeno
Glede tehni?nega se na?eloma ne bi sekiral, bol znajo policaji zagnjavit, ?e ni homologirano, ..
2004 Mazda 3
Ja saj vsi avtomobilski proizvajalci ?paraja, pa? eni pri bremzah eni pri izolaciji...pol pa prihaja do takih neumnosti.
Aja, pa ?e ena ideja za lastnike M6 3gen predfacelift, velika verjetnost je da pa?ejo zavorne ?eljusti od facelift dizelce z 320mm diski, zato bi bilo smiselno swapat te ?eljusti in ene aftermarket kvalitetne diske in je zmaga.
Btw: 320mm diski zahtevajo min 17col, ?e bi slu?ajno kdo ?el v swap.
2004 Mazda 3
Komplet Zimmermann spredaj in zadaj diski in plo??ice pride 195,63?. To je za klasi?ne polne diske, ?portni luknjani diski so 40? dra?ji.
2004 Mazda 3
Zimmermann je za to ceno top, imam sam na M3, pa tudi par drugim sem jih ?e montiral, in vse brez problemov.
2004 Mazda 3
Po mojih izku?njah so TRW enakovredne ATE. EBC pa bolj?i od obeh.
2004 Mazda 3
Ja zanimivo zakaj je pri 3.gen M6 pet razli?nih katalo?kih za diske. Ena razlaga je da je Mazda menjala dobavitelje, ena da so vidli da neki ni ok in so dali novej?i updatan del in s tem nova katalo?ka.
Mislim pa da vse katalo?ke pa?ejo, samo ne bom pa rekel da 100%, to ve sam Mazda
Aja glede TRW nimam pripomb, vse kar sem montiral je blo ok. Glede Bosch pa bi odsvetoval sem montiral kolegu na Citronko bosch komplet in ni blo dobro, od cviljenja do tresenja po cca 1000km, pol sva dala Brembo in je blo ok.
2004 Mazda 3
peljem do mehanika se pozanimam in naro?im ,.. ma kdo katalo?ke za m6 2014 2.2d za sprednje diske in obloge ?
Daj mi na privat po?lji ?tevilko ?asije ker so 3 opcije odvisno os ?tevilke ?asije so razli?ne katolo?ke.
Na autodocu so Ate 58?/disk
2004 Mazda 3
Trese zaradi diskov, ne zaradi plo??ic. ?e so zviti diski lahko da? bilokake nove plo??ice in bo treslo.
2004 Mazda 3
?koda edin k meni za moj model autodoc ne dobi sprendjih oblog
to pa res ?udno, ker meni je do sedaj na?el vse, probaj vtipkat original katalo?ko
2004 Mazda 3
MPS ali Brembo Evo ?eljusti, ?portni diski+plo??ice in ne bo ve? nobenih problemov z zavorami.
2004 Mazda 3
Servise lahko dela? bilokje na poobla??enem servisu in ti garancija velja.
2004 Mazda 3
Napisano
Evo napaka re?ena, zdaj polni turbo spet z 1,5bara in avto spet leti s polno mo?jo.
To da je bil pritisk turbine prenizek je bil kriv MAF senzor!
MAF senzor sem menjal takrat ko so se pojavile napake, takrat sem dobil rabljenega za katerega se je zdaj izkazalo da je tudi pokvarjen.
No tisti rabljeni je sicer delal ampak je imel zjebano upornost in je posledi?no je Ecu-ju dajal la?ne podatke.
Zdaj sem dal novega Denso in je avto on full power mode!
Tak da uporaben nasvet preverite tudi upornost samega MAF senzorja, ker pri tem ne javlja nobene napake!
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani