Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)

Znana težava Mazda ogledal in njihove slabe kakovosti. Ob redni uporabi (pregibanju) se pokvarijo po cca 2 letih. Zamenjani novi pa so žal enake kakovosti in spet zdržijo le naslednji 2 leti. 😟

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Alex napisal:

Hm... In kje vidiš ti na tej sliki kako lepoto ? 🤔 Sicer pa stvar okusa in estetike. 😉

No s tem drugim stavkom se pa popolnoma strinjam. :) 

 

Imel sem prijatelja (žal ga že nekaj let ni več), sicer pilot, ampak se je spoznal in tudi veliko dal na zunanjost, tako na svojo, kot na avtomobilsko. Glede velikih avtov je imel jasno mnenje, in sicer, da so lepi, če so zadnji model, čim pa pride nov model, star model izpade "bosanski". 

In potem ljudje na te stare avte šravfajo velika platišča s širokimi gumami, ampak ne pomaga, žal. 😜

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred vžigom nekaj verglanja
Napisano
pred 1 uro je luxxx7 napisal:

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Hvala @luxxx7, sem popravil napako in zamenjal sliko na 10,8 V. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred vžigom nekaj verglanja
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je canyon napisal:

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Ja možno, da je včerajšnja ekstra polnitev pomagala. Sicer pa sem destilirano vodo dolil že pred pol leta, ko me je presenetil nizek nivo v nekaterih celicah. Takrat sem bil tudi v dilemi, ali je bilo dolivanje sploh dobro, ali bi bilo bolje, da bi pustil na miru. Na uradnem servisu po tovarniških Mazda navodilih menda ne dolivajo.

 

Če so svečke, me bo kar presenetilo pri slabih 50.000 km. 

 

Vsekakor sporočim, če se bo v nadaljevanju na to temo z avtom kaj dogajalo.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred vžigom nekaj verglanja
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Ja, to je še najmanj. Trenutno je v uporabi 3 leta in 4 mesece. Tale i-stop ga je verjetno kar zdelal. Sam ga izklopim takoj, ko se spomnim, spomnim pa se ponavadi ko prvič ugasne pred semaforjem ... :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.