Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jest tega nikol nism zasledil na moji sestki pa je letnik 03. Sam na kurac mi gre od kr mi je pelko menju ploscise mi pokajo pa pedal morm bl prtisn da prime... zgleda je dal malo manj?e plo??ice al neki..

Kar poklicat in naredit reklamacijo, bo brez te?av in kak?ne slabe volje po?timal.

 

Je pa sicer 1.generacija 6-ke res problemati?na glede prednjih zavor, ker to trese in trese, ?e Pelko vedno pojamra, ko vidim kak?no tako Mazdo pri njemu.

 

@Janez, zdele mu po?ljem tvoje vpra?anje!  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpra?anja glede akumulatorja
Napisano

Hvala za odgovore. Se strinjam glede kablov, ki so precej tenki in se zelo hitro pregrejejo, no take sem pred leti kupil v Leclerju za nek drobi? in z njimi poskusil zalaufat Miato, pa ni uspelo. Je pri?el Markomx3 s tapravimi (mehankarskimi) kabli in je zadeva malo zakihala, ter v?gala.  :ouje:

 

Se pravi kar se ti?e skladi??enja akumulatorja, ki trenutno ni v rabi, bo pozimi ravno kurilnica najslab?a izbira izmed vseh prostorov v bajti, ?e prav razumem?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpra?anja glede akumulatorja
Napisano

?io Mazda?i in ostali!

 

Par stvari me zanima glede akumulatorja, ker skoraj vsak trdi druga?e in sem ?e popolnoma zmeden. Trenutno mi baterija na H Coupeju super deluje, da ne bo pomote. Ampak sem pa raje 5 minut "neumen" kakor pa celo ?ivljenje in zato spra?ujem vas, ki ve? veste o tem.  :D

 

1. Ko nekomu odpove poslu?nost njegov akumulator oz. baterija, pa potem pokli?e na pomo? neko drugo vozilo in se ga odlo?ijo "o?iveti" s pomo?jo kablov, kako je tedaj pravilen postopek?

 

a) Priklopi? najprej plus pola na obeh akumulatorjih in potem ?e minusa ter "re?evalno" vozilo imeti ugasnjeno, torej na ta na?in o?iveti "pacienta" vozilo, da pri?ge in se odpelje na menjavo akumulatorja. (Ta sistem mi je svetoval na? kolega ?mego, ki obvlada tovrstne zadeve.

 

b ) Priklopi? plus na obeh akumulatorjih in potem ?e minus ter "re?evalno" vozilo imeti v srednjem polju motornih obratov, ter na ta na?in v?gati "pacienta" vozilo. (Ta sistem je bil npr. naveden v navodilih za uporabo proizvajalca Renault, ki sem jo pred kratkim prebral).

 

No v teh Reno navodilih pi?e tudi, da naj bo akumulator "re?evalca" VSAJ enako zmogljiv kot tisti katerega se lotimo re?evat.

 

2. Pa ?e eno vpra?anje, ki se navezuje na skladi??enje (odli?no delujo?ega in ne odpadnega) akumulatorja v doma?i hi?i. Kaj je bolje?

 

a) Ga imeti v toplem, zelo suhem in dobro ogrevanem prostoru, npr. v kurilnici hi?e.

 

b ) Skladi??iti ga na hladnem in vla?nem prostoru, npr. v neogrevani gara?i ob stanovanjski hi?i.

 

Glede obeh vpra?anj sem ?e ve?krat sli?al DIAMETRALNO si nasprotujo?a mnenja, pa bi rad enkrat za vselej in dokon?no izvedel odgovora. 

 

Hvala za pomo? in sodelovanje v tej temi!  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Kot mi je uporabnik DoubleR rekel, ko se je zanimal pri lokalnih mehanikih koliko bi stala menjava teh dveh, je izvedel cifro cca. 200, ?e se ne motim in ko vse stro?ke se?tejemo, potem dejansko 4-mestna ? vsota ne uide.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Danes je Pelko eno 6-ko 2004 tako po?timal, da je ?e sam navdu?en nad rezultatom. No, ni menjal le vztrajnika in sklopke, ?eprav bo pa ra?unal le to in ni? drugega. Ve? upam, da ?e v kratkem pove njen lastnik, ki je prej jamral, da avto ne gre nikamor in res je bila vo?nja kot da sploh nima turbine (ne govorim o vztrajniku, ko je bila vo?nja itak precej treso?a in je Simon rekel, da ?e bilo ?e najve? 1000km, potem bi bila pa veselica in ogromno ?kode po motorju, ker bi se vztrajnik razletel).  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Simon mi je pokazal ra?un iz Taposa (kjer ima zajeten popust, glede na to kak?ne koli?ine jemlje pri njih) in je znesek za sklopko in vztrajnik 2.0D motorja cca. 740?, pa nekaj mora ?e delo ra?unat, pa ?e kak?ni drugi stro?ki.

 

Skratka, enemu Mazda?u bo sedaj delal vse skupaj za cca. 900?, ampak je rekel, da tako poceni naj nih?e ve? ne ra?una, da bo ?el ?ez, ker je tokrat zadnji? dobil tako poceni komplet, ker je bila ?e neka stara zaloga in se je po novem letu material podra?il za cca. 10%.

 

Potem sem dans ?e ?mega prosu naj pogleda e-buy, kok bi stal tak komplet in je cca. 700? in to brez po?tnine, se pravi KURC KEJ.  :glare:

 

Tole sem napisal samo toliko, da veste kako se za va?e avtomobile trudi Simon in njegov Avto Pelko d.o.o.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mehanik za Mazde
Napisano

Verjetno nimam njegove najnovej?e telefonske, lahko pa se kar oglasi? pri njih (Avtoelektrika Alex, za EuroSpinom Velenje zadaj), zlahka ga bo? na?el.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Mojstri, ?e kdaj kaj spregledam v tej temi, predlagam da potem kar sami po?ljete Simonu vpra?anje (lahko tudi navedete da ste s foruma in imamo tule neko temo z vpra?anji);

 

avto.pelko@gmail.com

 

V tem primeru bi bilo smiselno, da potem, ko vam odgovori, svojo te?avo in odgovor tule nalepite, ker se morda kdo ubada z identi?no te?avo, pa se vsi skupaj ?esa nau?imo.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Posredujem 2 odgovora mojstra:

 

1.

 

Na vasi mazdi 6 je potrebna menjava imv ventila-regulator.
Cena z menjavo je 180 eur z ddv.
LP
Simon Pelko
 

 

 

 

2.

 

Na vasi mazdi premacy je potrebna menjava releja za bosch pumpo.
Cena releja je 120 eur z ddv
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

@Vikibald, bom zdajle poslal e-po?to mojstru Pelku.

 

@Robz, predlagam kar klic direkt na na?ega mojstra (041 667 335 - Simon).

 

@Mazdaman, bom ?e tvojo te?avo poslal po e-po?ti. 

 

PRAVKAR POSLANO!  :prstgor:

Popravljeno od Z M A J

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Posredujem 2 odgovora:

 

Pozdravljeni.
Lahko je kriv imv ventil
                   pumpica na na naftnem filtru
                   Zobati jermen je preskocil
To so tri napake ki bi lahko bile je pa sigurno ena izmed teh treh navedenih stvari.
LP
Simon Pelko                 
 
 
Pozdravljeni.
V tem primeru bi bilo potrebno ?i??enje lopute vbrizgavanja in nastavitev pozicije.
Glede smradu bi pa tezko rekel kaj bi bilo,lahko je pregreta lamela na sklopki.ali pa blokira cilinder na kolesu.Z samim motorjem ni bilo nikoli problemov razen tega da so imeli veliko poraba olja.
LP
Simon Pelko

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje nad maximum?!
Napisano

Merim olje. Ka?e malo nad polovico. Suvereno dolijem liter. ?ez ?as spet merim,pa ka?e nad maximum, torej ?ist do vrha merilnega dela oziroma vsaj 3mm nad maximum ?rto. A ga malo iz?rpam?

Mojster, ?koda da si tako "suvereno" dolil kar celoten liter, ker dejansko bi bilo potrebnih cca. 3 dcl, vse ostalo predvidevam, da je ?lo ?e preko maksimuma. 

 

Pri moji nekdanji 6-ki 2.3B, je bilo med L in F 0,7 ali 0,75 litra, samo toliko za orientacijo, se pravi ?e bi imel dale? pod L, tedaj bi bilo potrebnih 1 liter motornega olja, druga?e ne.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.