Zakaj bi se pa pol servisnih intervalov dr?al, bolje prej, kot je spekter dal lep primer zobarja.
Zakaj bi pa sedaj pri avtu "?paral" in pol jokal za par klin?evih ?, sej ti ni treba tega delat na uradnem, pelje? nikam drugam in naslednji? pa pelje? na uradnegaa da ti vse po?egnajo da je super duper in ma? eno skrb manj.
Kdor pa se ho?e vsem tem problemom ognit je pa na ?alost samo ena re?itev, mejte bencinarja, pol manj delo pol manj mo?nosti da bodo te?ave. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sori ampak ko kupm avto pise servisni interval na 20000 km in ne na 10000 to mi bolj gre na zivce. ce pa kupim avto ki ima servis na 5000 km vdm kaj sm kupu in delam na 5000 km. kapis?
Lej servisni interval so pustil isti kot pred DPF, samo pri DPF je ?e v osnovi olje druga?no + malenkot nafte in potem se za?ne pa po?asi obrabljat dokler ne crkne, kar pa lahko (al pa tud ne) sam z bolj pogosto menjavo olja podalj?a?, sej 10kkm ni nujno je pa vsekakor bolj?e kot na 20kkm, sicer ?e smo ?isto po?teni 15 kkm je recim zelo optimalna in niti ne slaba re?itev.
Drugo je k majo modeli dizla DPF in opl na leto nardijo do 10 kkm in delajo servis na 20 kkm, se teb to zdi ok ?
Zakaj so vgradil druga?no oljno ?rpalko, pa drugam postavili oljni filter, kot pa pri pred DPF, ziher ne brezveze, turbina pa je tam kjer je vle?ajena ista samo regulacija lopatic se je spremenila, zato tud je druga?na turbina.
Saker ima servise na 15 kkm, js ga delam na 10 in mam eno skrb manj, da bi blo lahko karkol povezano z oljem narobe, manj me stane en servis na 30 kkm ve? kot pa ?e bi mi recimo crknil pol?, ?e zelo zaokro?im na 30 kkm dam cca 100? ve? kot ?e bi se dr?al knjige, kolk mi bo recimo turbina dlje zdr?ala se ne da povedat, da pa se povedat kolk le ta stane ko crkne, crkne pa vedno zaradi mazanja in hlajenja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
vedno bolj opa?am da je tut tu bolj kot ne en tak tipi?en slovencelj forum
ni ga enga topica, da se ne bi jamralo vsepovprek... kaj potem kupujete tak?ne avte ?e ga ne morete (no?ete) vzdr?evat... al res kupujete vrat na nos? Kupte avto za 500? in ko kaj crkne v graben z njim... nikoli ne bo tak?nih stro?kov z njim kot pa z avtom za 30k?
To pa ne, ziher si kaj slabo prebral.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
a bjz bjz. a res? raje menjam potem za kaksnega bencinarja ki ima 300+ KM in menjam olje na 30000 km. ne pa na vsake 10000 km in potem s cim sm na plusu ce imam dizla? z nicemer.
Jebiga, sem ?e ve?krat reku karkol kupi?, na koncu potegne? ?rto NIKJER nisi pri?paral.
Servis na 10 tiso? te pa res ne bo pkopal.
Olje 40? filter 10? pa malenksot dela. Thats it.
Kaj je to v primerjavi z recimo 1 turbino na 100 kkm ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri DPF - motorjih se zadevo lahko zelo omili ali pa prepre?i, dela? servis(olje+oljni filter) na 10 kkm in ma? mir, problem je ve olju, ki se zme?a z nafo in pol slab?e ma?e le?aje v turbini in pol pa pride do sranja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?koda da nemorem to doma menjat ...saj bi menjal doma, sam ni mi jasno kak ga dobit dol (ven) injektor ...karter s?istit pa pomoje tud ni umetnost... potrebno je le vedet kako pravilno dat nazaj karter in kako delat s tesnilno maso, da bo res tesnilo tako kot treba ... kupil sem pa to tesnilno maso - Loctite Quick Gasket ( http://www.loctite.rs/rss/content_data/782...ket_leaflet.pdf )
Ne ga srat, ker bo potem sam jok.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?
Tesnilo za karter ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Druga?e pa, kot je ?e bilo re?eno, ga ni ve?jega u?itka pogledat v zadnji ?pegu, ko ti ena peder?ina v klancu leze v rit in stisne? po gasu.... in njegov avto postaja vedno bolj mali... ahjej
Greva probat ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani